God torsdag fra Berlin

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 16. okt 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hei hei, alihopa!

    Etter to timer på øyet var det brått over, kanskje like greit. Nå blir det en time jobbing før man tar seg ut til Tegel der nytt flyselskap skal prøves... Easyjet til Amsterdam.

    Møter der før man reiser hjem til Chicago med BA... Ber med knepte hender at det blir en løsning i biz så man får ladet batteriene litt før man er hjemme.

    Ha en fin en.
     
    PettR and John in The Tower like this.
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god morgen fra påtroppende tårnmann på Værnes. Ser ut til å bli en solfylt dag i VFRens tegn. Nå gjelder det bare å få opp blodsukkeret og øyelokkene på et akseptabelt nivå. Ha en fin en!
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Gjemmekontoret!

    För mycket jobb och känslan att vara lika populär som ett ebolavirus efter att ha vädrat ett par åsikter gjorde att kontoret flyttades hem till köksbordet idag. Presentationer skall göras klart och folk skall sättas i arbete. 8 timmar kvar till helg!

    Ser till och med ut att kunna bli sol i Sveriges fjärde största stad idag :)
     
    Last edited: 16. okt 2014
    Fnate liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til med valg av flyplass... ;)

    God morgen. I natt har jeg vært tidenes dårligste kompis. Våknet til en snap i 3-tiden:

    C: - Ååååh, "fnate", dette er andre natta på rad jeg ikke får sove. Jeg så sykt trøtt men klarer ikke sovne. Vræææl. Alt er drit.
    Jeg: - Jeg har noen ganske bra innsovningsteknikker. Bruker du noen?
    C: - Nei. fortell...
    C: - Hallo?
    C: - Hallloooooooooo?
    C: - Faen!
    C: - Din
    j@vla...

    Jeg sovnet nemlig som en stein etter første svaret mitt, og våknet ikke før klokka klang. Føler meg egentlig ganske bra... Til Jakarta med Air Berlin skal jeg også ja... Ja ja jaaa

    Ha en fin dag
     
    KristianSk, PettR and PCR like this.
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter i skrivende stund på legevakta på AHUS. Datteren på 15 stuka høyre storetå på håndballtrening i går da de skulle spille - fotball! Typisk... Så da sitter vi her og venter på om legen snart får tid til å se på den. Krysser fingre for at den ikke er brekt...
    Ellera sner det aldeles forferdelig og det er surt. Legger seg ikke på asfalten, men allikevel kaos på veiene inn til Oslo hørte jeg på radioen. Da er det kanskje like greit å sitte på Ahus?
    Vinteren er i alle fall i anmars.
    Ha en god en!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra det Sørlandske regnværet.

    Minstemann skulle på tur i skogen med klassen i dag, så da måtte vi innom butikken og kjøpe pølser først til bålgrillingen. Håper det blir mindre regn i løpet av dagen mens de er på tur.
    Denne uka synes jeg har gått utrolig treigt. Den kan godt være over snart, for nå kan jeg godt tenke meg helg.

    Så du tror at Easyjet flyr fra Tegel du altså? Jaja. Hovmod står for fall....
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Sol og snøfritt i nord! Klar for en ny dag. Skole og jobb skal forsøkes kombinert i dag. Satser på at det går greit. :p
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Sola. Her har vi et strålende vær og full action på utsiden av kontorbygget. Avinor gjennomfører havariøvelse sammen med øvrige redningsinstanser og de har tatt seg bryderiet med å legge ut noe som skal simulere et havarert fly, det var også utstyrt med lanterner. Flere markører flyter også rundt i vannet her. Ellers er det full fres med kontorarbeid.
    Ha en flott torsdag :)


    IMG_7937.JPG

    IMG_7936.JPG
     
    Fnate liker dette
  9. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God iskald formiddag fra Oslo!
    Fryktelig mye å gjøre på jobb for tiden, og ingen internett hjemme, så jeg føler meg litt utenfor.
    Menmen, god...um...torsdag?
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg glemte å sjekke med LCC kongen Bizflyer ;)

    Man overlevde selv om man endte opp på siste rad, F sete uten vindu og ganske mye curvature og liten plass. Fullt hus og stormende jubel. Tok timen.

    Ble 3 timers møte i Amsterdam og her sitter man i superkantina til Fnate på LHR og venter på å komme seg videre til Chicago om ett par timer. Taittinger nå, blir garantert ett par Glenlivet 18 så man får sove i WT Plus setet :/
     
    Flemming Poulsen and PettR like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    He he. Der fikk jeg tilbud om å oppgradere til Loveseat fra WT Plus. 600 pund og en person ved siden av meg.

    Not bloody likely :p
     
    Fnate liker dette
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Kunne jo være det var ei snerten snelle da.....
    Røverkjøp i så fall!:D
     
    Kjakan liker dette
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Vel, det ordner seg for snille gutter. Boardingkortet med 22A ble spyttet ut og erstattet med 10B.

    Zzzzzzzznakkes!!
     
    AndersB and Fnate like this.

Del denne siden