Her skulle det egentlig stått at jeg sitter i loungen og slapper av, men det gjør jeg altså ikke. Den åpner nemlig ikke før 05:45. Er forøvrig på vei til AUH for en impulsiv påskeferie. Fikk brent av ikke mindre enn 110K FB-miles for tur/retur i business. Noe som og ga inspirasjon til å skrive artikkelen "Hvordan man ikke bruker bonuspoeng" En finfin torsdag ønskes!
God morgon! Ett par timmars städarbete på jobb innan SK159 tar mig till Göteborg. Det skall bli skönt med lite påskfirande hos mor och far. Ha en strålande skärtorsdag!
God skjærtorsdagra Skt. Petri i København. Våren har kommet mye lenger her - grønt overalt. Herlig. Nå morgenmad og så ut på tur. Nyt påsken!
God morgen fra Forus. Her er det jobbings som vanlig. Riktignok med et godt lønnstillegg de to neste dagene. Ikke feil... Ha en god dag forumister!
Urk fra Sollibotn i Gulen. Det høres godt at på utsiden av hytteveggene at her regner og blåser d skikkelig, så idag blir det nok mobil-surf-party på ungdommen her i gården. Om det bedrer seg blir d ut på sjøen for å fiske. Ha en bedre dag
God morgen fra SAS-kantina. Straks avgang til der EB er, med connection videre. Ny flytype på listen i morgen en ganske ny en, også. God skjærtorsdag ønskes
God morgen fra hjemmekantina Påskeferien er godt i gang. I dag skal jeg begynne på båtpussen. Heldigvis er alle båtene av typen glassfiber så det er vesentlig lettere å klargjøre dem enn trebåter. Ønsker alle en fin skjærtorsdag og en riktig god påske
God formiddag fra Lenangsøyra! Sol ute, men vindfullt. Tror jeg holder meg inne i håp om at den akutte bronkitthosten som jeg har slitt med i et par uker skal begynne å gi seg. Man får heller knuse noen enebær slik at man får krydret reinsteken fra Varanger som skal pers i dag. God Påske til alle!
God formiddag fra Bodø! Skikkelig perfekt innevær i dag (surt og regn), og det nytes til det fulle med ferieplanlegging og generell flybillett og hotell surfing fra sofaen. Den bedre halvdelen er på gli når det gjelder reisetid, så da blir det sannsynligvis en F tur på oss senere i år Ha en strålende påske!
God dag fra Austrian Gold Lounge i Wien.. Ingen høydare, men OK utvalg av litt småretter og drikkevarer!
God lunch fra Colorado Springs og House of Miles. Kom litt snø i går, men det ser ut til å smelte. 14 timersdager på gang før hjemreise i morgen.
Kos deg på dugnaden! God efta fra Lillestrøm. Her er man straks på vei ut døra for å feire ett eller annet. Før det har det vært litt familielag og… bæhh, timene går. Ååååh, ja. Og så stri-tryna PC'en min. Fikk akkurat sikkerhetskopiert regnskapsprogrammet, men så var det nedsmelting. Håper jeg får fikset den imorgen. Sånn ellers får dere feire med måte.
God påske fra Napili - noen feriedager etter travle dager i Hana. Ekte "Waterfront" - 5 meter til Stillehavet (som ikke er så stille) - reversert "Whale Watching" fra terrassen dvs. Hvalene ler seg fillete av mine krumspring i vannet - dog en begynner å få taket på paddleboard - surfer nå på bølgene og forblir stort sett oppreist. Dårlig med sne og lite som ligner påske. Nå er det på tide med en ny latte fra "Bad Ass Coffee" - ha en fin dag Mahalo