God torsdag fra OSL Lounge!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av GinTonic, 17. april 2014.

  1. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Her skulle det egentlig stått at jeg sitter i loungen og slapper av, men det gjør jeg altså ikke. Den åpner nemlig ikke før 05:45.

    Er forøvrig på vei til AUH for en impulsiv påskeferie. Fikk brent av ikke mindre enn 110K FB-miles for tur/retur i business. Noe som og ga inspirasjon til å skrive artikkelen "Hvordan man ikke bruker bonuspoeng";)

    En finfin torsdag ønskes!
     
    tommy777 liker dette
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon!
    Ett par timmars städarbete på jobb innan SK159 tar mig till Göteborg. Det skall bli skönt med lite påskfirande hos mor och far. Ha en strålande skärtorsdag!
     
    Last edited: 17. april 2014
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God skjærtorsdagra Skt. Petri i København. Våren har kommet mye lenger her - grønt overalt. Herlig. Nå morgenmad og så ut på tur. Nyt påsken!
     
  4. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Forus. Her er det jobbings som vanlig. Riktignok med et godt lønnstillegg de to neste dagene. Ikke feil...
    Ha en god dag forumister!
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Urk fra Sollibotn i Gulen. Det høres godt at på utsiden av hytteveggene at her regner og blåser d skikkelig, så idag blir det nok mobil-surf-party på ungdommen her i gården. Om det bedrer seg blir d ut på sjøen for å fiske.
    Ha en bedre dag
     
  6. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra SAS-kantina. Straks avgang til der EB er, med connection videre. Ny flytype på listen i morgen ;) en ganske ny en, også.

    God skjærtorsdag ønskes :)
     
    Fnate and tommy777 like this.
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hjemmekantina

    Påskeferien er godt i gang. I dag skal jeg begynne på båtpussen. Heldigvis er alle båtene av typen glassfiber så det er vesentlig lettere å klargjøre dem enn trebåter.

    Ønsker alle en fin skjærtorsdag og en riktig god påske :)
     
  8. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Lenangsøyra!

    Sol ute, men vindfullt. Tror jeg holder meg inne i håp om at den akutte bronkitthosten som jeg har slitt med i et par uker skal begynne å gi seg. Man får heller knuse noen enebær slik at man får krydret reinsteken fra Varanger som skal pers i dag.

    God Påske til alle!
     
    SASDC8 and SASlovah4evah like this.
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Bodø!

    Skikkelig perfekt innevær i dag (surt og regn), og det nytes til det fulle med ferieplanlegging og generell flybillett og hotell surfing fra sofaen. Den bedre halvdelen er på gli når det gjelder reisetid, så da blir det sannsynligvis en F tur på oss senere i år :D

    Ha en strålende påske! :)
     
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Austrian Gold Lounge i Wien..

    Ingen høydare, men OK utvalg av litt småretter og drikkevarer!
     
    tommy777 liker dette
  11. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God by-påske fra Grünerløkka! Ser frem til vårsol i morgen, i motsetning til dagens høstregn.
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Colorado Springs og House of Miles.

    Kom litt snø i går, men det ser ut til å smelte.

    14 timersdager på gang før hjemreise i morgen.
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kos deg på dugnaden!

    God efta fra Lillestrøm. Her er man straks på vei ut døra for å feire ett eller annet. Før det har det vært litt familielag og… bæhh, timene går.

    Ååååh, ja. Og så stri-tryna PC'en min. Fikk akkurat sikkerhetskopiert regnskapsprogrammet, men så var det nedsmelting. Håper jeg får fikset den imorgen.

    Sånn ellers får dere feire med måte.
     
  14. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God påske fra Napili - noen feriedager etter travle dager i Hana. Ekte "Waterfront" - 5 meter til Stillehavet (som ikke er så stille) - reversert "Whale Watching" fra terrassen dvs. Hvalene ler seg fillete av mine krumspring i vannet - dog en begynner å få taket på paddleboard - surfer nå på bølgene og forblir stort sett oppreist. Dårlig med sne og lite som ligner påske. Nå er det på tide med en ny latte fra "Bad Ass Coffee" - ha en fin dag Mahalo
     

Del denne siden