Da var det blitt torsdag - god morgen Tegner til å bli en fin dag her, sola kommer fram og himmelen er blå. Jobbings og deretter ut på allidrett med kidsa. Ha en flott dag
God morgen fra Oslo. Livet går videre etter gårsdagens øl&flybonus. Nå er det bare en drøy uke til årets første reise i F.. Blir nok bra tenker jeg, muligens selv om ruten ikke går via USA.. :/ Ha en fin dag videre
En liten dag for menneskeheten, en stor, stor dag for Upsaker som skal fly førsteklasse for første gang. Og ikke hva som helst, men Krug-ekspressen fra København. Så blir det frokost i Private Room, lunsj på Burnt Ends i Singapore og 6oz Rib Eye Steak på vei til Bali fra Book The Cook. For en dag!! Hva slags alternativer finnes til Taxi/Uber i Singapore?
Trygt om bord på SK 455 til CPH. Kvifor må to stk absolutt booke seter på min rad, og fylle opp den, når heile naborada er ledig. Umuleg og forstå, men no har eg heile den rada for meg sjølv, suckers
Høres ut som du fortjener limo-sørvis! For eit opplegg, og min våte draum! Gleder meg til å følge galskapen og eg skal prøve å kopiere seinere!
Strevsom morgen på tur til BGO via Gdansk, på fly der lasteluka ikkje vil att. Hyggelig å møte @Upsaker og håper han kjem seg til Bali i SQ-F i dag!
Litt kjip nyhet fra DNB kundeservice under lunsjen i dag - noen har forsøkt å bruke Amex kortet mitt på Zalando og booking.com så kortet er sperret. Heldigvis ble alle transaksjonene stoppet så ikke noe papirarbeid utover utsendelse av nytt kort. Dette passer svært dårlig med CT-turen som starter i morgen.. Merker jeg er glad for at jeg forhåndsbetalte for hotellet!
God torsdag fra en by nær RYG. Har vi en tråd som tar for seg gode aktiviteter i Auckland? Det hender jo at vi har en to-tre-dagers turnaround der nede og istedenfor å bare ete og drikke finnes det andre ting å bedrive. Jeg har et par gode innspill, men vil gjerne legge dem i rett tråd. /koffert
Det er vel mange reisebrev som omtaler Auckland (med mange tips), men ingen egen tråd om byen så vidt jeg vet.. (Har ikke gjort noen søk)