God morgen fra bartebyen Her er man på jobb av alle ting....må faktisk jobbe litt også Nyter litt kaffe fra morran mens jeg moter meg opp til å gå igang med innboksen.... HAFF ! Ha en fortsatt flott torsdag folks
God 3.juledag fra QR175 til Oslo, årets flight nr 96 for meg. Totalt 5 pax i C kabinen og jeg er på 5 glasset med fransk julebrus, les: Rosé champagne. I morgen blir det årets siste flytur, den går med SK til Hamburg. Ha en fin dag!
God torsdag fra et kontor i Oslo sentrum. Jeg, meg og ingen andre på plass. Da har en dermed fått tid til å få booket inn en liten kuriositet av en flytype (og rute) i sas-appen:
Gledeleg jul frå det austfinnmarkske! Her er det fri og sløve tilstandar. Natta kom med ti timars søvn, noko pandionkatten synst var litt lite, så dyret gjekk for å snorke inne på badet. Livet er av og til beintøft! Ha ein mindre hektisk tredje juledag
God formiddag fra Værnes. Her er snart siste arbeidsdag i romjula over, gjenstår en arbeidsdag i 2018 og den er formiddag nyttårsaften. Rett etter jobb går turen sørover til hytta på Lillehammer, hvor både svigers, frøken og bikkje koser seg. Da skal endelig julefreden senkes helt og god drikke skal nytes. God romjul folkens
God morgen fra Bodø. I dag er det endelig hjemreise, men all tilhørende logistikk; kone, 2 relativt voksne barn, hund og 9 kolli. Sjekket inn i god tid, BN 1-4. Ser ut for ar dette blir årets siste flytur, nr 104. God romjul folkens Edit: Softblock funker fint i dag også. Vi har 4 ACDF, med B og E tomme.
God morgen fra svigers. Hjemmekontor som gjelder i dag, hele familien har andre aktiviteter planlagt så da blir det kanskje litt ro til å jobbe. Som de sier i Sverige "God fortsetning"
God morgen! Lite dilemma før helgens CT tur: Opprinnelig SYD-SIN-BKK-OSL i C (SQ og TG) på hjemreisen, nå finnes det en mulighet for for SYD-BKK-NRT-ZRH-OSL med TG F på SYDBKK og BKKNRT. Har en hel dag i BKK på opprinnelig booking, men med TG F så blir det en overnatting i BKK og NRT. Bestilte før devalueringen. Gitt at alternative rute godkjennes av Tallinn, bør jeg gå for det? Dama er noe skeptisk pga melkerute og lang reise hjem...men er fristet av first class, deler av strekket i hvert fall...
God ettermiddag! Om to timar går turen til OSL og årets siste flytur, nr 134. Så må ein vente heilt til 4.jan for tur 1-19, men det må ein vel kunne stå over. God tur til @Gullars og Marianne, og alle andre som er i lufta i dag. Til alle med beina planta på jorda: ha ein fin bakkedag!
Trondheim aka Skallebank City. Har ikke hatt mange "Gode morgener" i den byen nei.... Men tilsvarende antall hyggelige kvelder/netter
Romjulen åpner for dagpendling når man har TP. Slik ser det ut på ettermiddagsflyet hjem. 80% belegg baki bussen mens jeg prøver det man må si er det nærmeste man kan komme første klasse på SAS innenriks?
Ca halvparten er landingar. I år er det faktisk landingar i overtal. Tala vart 23 for landingar og 22 take-off. 6 t/r på betalt billett, resten på poeng. Skal eg spare meir pengar på WF-billettar no så må eg ein svipptur til Auckland igjen.