Så er man igang med dagens dont her i bartebyen. Kan melde om mildere vær, rundt -1 og litt nedbør. Nest siste jobbedag før helg, som selvfølgelig tilbringes på hytta 8 dager til LYR Ha en fortreffelig torsdag
God morgen fra Hovedstaden. Dagen starter med hjemmekontor da det kommer håndtverkere som skal bytte et stort vindu som noen andre håndtverkere ødela i høst. Eller er jeg litt oppglødd da jeg i går kveld bestilte chartertur til Syden, for første gang på minst 15 år. Dessverre er ikke avreisen før i slutten av August.
Vi freser og vi freser. Snøfreser. Men det er kanskje mange som trenger en hvit dag nå? Ha en fin dag, uansett farve, alle!
Torsdagen i bartebyen ble særdeles bra. Fikk innvilget ferie i september av sjefen og bestilte tur til New Zealand like etter. Nå blir det gullkort hos SAS samt maaange timer i SIA biz
God ettermiddag fra Gardermoen. Ganske stille og rolig i OSL loungen nå. Her er man klar for årets første flytur, BA767 om en time. Ganske ok å ta helg etter en kort arbeidsuke, kan like 3 dagersuke Nyt torsdagen folkens
Sagaen om utryddingen fortsetter, og i dag fant jeg ut at våtservietter også i tidlgere tider var populært å nappe med seg... C