God torsdags formiddag fra Jessheim. Her derimot, har det kommet nok av snø i natt. Sikkert nok til å skape litt bruduljer på OSL? Trodde egentlig at det skulle være ingenting å melde fra denne kanten i dag bortsett fra T-2 til TG F, men plutselig utfordret en kollega meg til å løpe Chicago marathon, så nå er søknad lagt inn og bonusseter i Plus kabinen reservert. Galskapen lenge leve, men det var en eller annen her inne som påsto at alle klarer å jogge en marathon, så da så...
God torsdag fra SKetellerannet på ARN. Ledig midtsete (noe det burde være når man har billett i biz), og jeg ser bagasjen blir lastet ombord under oss. Så lenge de har måkt rullebanen på OSL burde avslutningen på reisen gå som smurt. Her i Stockholm regner det.
Lite med snø også her i Stavanger. Men allikevel kom DY med gladmeldingen: Ny tid... Ikke mye, bare en øl forsinket og da fikk jeg testet nye Crafts på SVG. Tur til Oslo i dag for møte i morgen. Ha en glitrende flott torsdag
SOL??? Urettferdig. Ellers god morgen fra Drammen Er det mye error fares på SAS for tiden, eller har EBD sinnssykt bra tilbud på P&P? Blir SAS foran gardinen til Hong Kong igjen med Kidzzza, 25.000 store status poeng og 100.000 eb i potten. Da er Påsken 2020 i box Skal test om sete blokkering fungerer, noen som vil sjekk så er plasseringen slik: Avreise 8 april SK1465, sete 2A(EBD), 2C(EBB), 2D(EBD), 2F(EBB) Og denne gang skipper en PVG T-21 LH C IST T-15 IF-bord God dag i luften som på bakken
God morgen Været skaper litt utfordringer idag Blir en kort tur til Trondheim, kun vært der en gang før og det var 8 år siden Tar gjerne imot tips til spisesteder
En håpløs Torsdag startet med DY122 BGO-SVG.. Jobben mente at SAS Go var fort dyrt, men jaggu klinka de til med DY Flex. Så med priority Boarding og full pupp tenkte jeg at dette her kan bli ok-ish, men nei.. Hjelper ikke med Priority når det er Buss fra Gate 14 til Bussen med vinger.. Finnes det en Traumetelefon jeg kan ringe?
Etter litt farting til både Bergen, Bodø og Trondheim de siste dagene er det godt å ha beina godt plantet i regnbyen Oslo. Rimelig begredelig på flyfronten de to neste månedene, men det får heller gå. @Hena Lunch på Hevd var hyggelig (var der i går, ligger ved bytorget), men har hørt at Jossa Mat & Drikke er et bra sted som ligger rett ved Credo. Ha det kjekt
God morgen! Ingen flyvninger før 2020 her. Kontoen min hos Revolut ble fryst på tirsdag, og det er ett sabla styr å få åpnet den igjen.... Planen idag er å finne ut hva jeg trenger til i morgen, så det kan handles litt på Black Friday Velkommen til Trondheim Kommer an på om du skal spise alene eller ikke. Men Credo, Fagn, Frati, AiSuma er å anbefale
God torsdag frå Sunnfjord. Her er det mykje blå himmel og antydningar til sol. I motsetning til på austlandet er det fjella, ikkje skyene, som blokkerer for sola. Snart langhelg. Må vel få avslutta årets konsulentarbeidssesong før vi set nasen for den fjerne austen.
Vi har kommet til en rundkjøring et sted over Østlandet. De måler rullebanen for oss, og vi må vente. Sjåføren tar derfor 18 runder i rundkjøringen, så vi kan kan få en knute i russeluen.
Den går jo ikke i nærheten av OSL.. Men han fant frem til slutt, og heldigvis er det ikke bussgate i dag. Det snør..
Vil utskrive utsagnet på blå resept. Når @Eddie47 er framme, dukker solen plutselig opp Du får ta en tur til de snø belagte traktene.