4:55 ble det morgen og klar for hjemreise. Scandic Linkøping, fint hotell! Videre til flyplassen, 2 daglige avganger, begge er KLM LPI - AMS, hyggelig flyplass da. Den har til og med egen KLM lounge med mulighet til boardig fra loungen og priority boarding for Sky team gull og Platinum. Tommel opp! Hvor går reisen din? Edit: la inn bilder. Litt koseligere.
God morgen fra hovedstaden! Det er torsdag, og enda litt nærmere helg. Det regner. Jeg er trøtt. 2 dager til neste flytur.
God morgen ifra Lillestrøm. Igår var det Tromsø og idag går ferden til Rømskog også til Sandefjord for helgen. Så for min del blir det 4 dager til neste flytur.
God morgen fra hjemmekontoret rett utenfor OSL. En tur på FBU i morgen, så blir det helg. Neste flytur er først på mandag, DY til TLL.
God morgon frå Hotell far & mor i bartebyen! Nesten to veker til neste flytur, men ein biltur til hytta skal ein vel få pressa inn før den tid Ha ein fin torsdag, folkens!
SK1463 har bringt meg til København sånn på morgenkvisten og her har dagen hittil bestått av å stå i kø i rushtrafikken... Like regntungt her som andre steder høres det ut som
God formiddag fra Trondheim Solgløtt her , men temperatur er ikke så mye å skryte av. Tur til varmere strøk tirsdag, så 5 dager til neste flytur Ha en sykdomsfri dag
Ny bil i boks. Helt ny for første gang i hele mitt liv Solen skinner på Østlandet igjen, men halvparten av avkommet er hjemme med feber så det blir "hjemmekontor" på far..
God dag fra bybanen i Bergen. Pakken er avlevert og OBC-oppdrag nummer 6 er fullført. Denne uken har natt til mandag, natt til onsdag og natt til i dag blitt tilbragt på fly, så det skal bli godt å komme hjem til en seng nå. Bare synd flyet går om 9,5 timer .. Får se hva jeg klarer å finne på i Bergen i dag. Er rundt 15 år siden sist jeg var her. Ha en fortsatt god dag!
God morgen fra Caledonian Sleeper rundt 20 min fra London Euston (akkurat passert Milton Keynes) En hyggelig kveld og natt på nattoget hvor vi var helt i rute når jeg la meg. I Edinburgh kobles toget fra Fort William sammen med tog fra Aberdeen og Inverness. I natt fikk de feil med sammenkobling og lokomotivet kunne ikke kjøres. Så vi måtte vente på toget fra London for å bruke det loket i retur... så over 2 timer forsinket er vi, men utsikten med soloppgang til frokosten var jo fin. Jeg har jo ferie så forsinkelsen stresser ikke meg... Nyt torsdagen folkens
God torsdag fra OSL Lounge. Flyr TAP biz i dag, og benytter anledningen til å få bekreftet at Sas’ gullstue fremdeles er å foretrekke.
Se så, "slit'an" som de sier i Berrrrrgen. Og igjen resirkulerer jeg den gamle definisjonen: LYKKE: ...Perioden fra MANNEN har fått ny bil til han hører DEN FØRSTE LYDEN
God Ettermiddag Da er det tid for litt luft under vingene igjen! Rød nese skal flakse oss ned til ALC for 3 dagers bryllupsfest. Nå er klokken passert 12, så nå er det bare å vente på servering for noe godt i glasset God Torsdag ønskes alle
God torsdag fra hovedstaden. Sitter innesperret på et kott av et kontor med diverse møter før turen går ut til kunde. Alltid kos med litt utejobbing så lenge været er bra! Ha en fin en, snart helg!