Hei fra det kalde nord og EVE. Snart venter SK4079, SK455 og SK935. Sistnevnte i minikabinen. Det gledes! Ønsker alle en flott dag!
God morgen fra hovedstaden! Skal bytte til vinterdekk, siden det var 18 grader i går. I tillegg skal jeg på jobbintervju igjen, det blir spennende. God torsdag! Helgen starter i morgen!
God morgen fra Trondheim Havskodda henger tjukk som graut over byen idag, var faktisk vanskelige kjøreforhold enkelte plasser... Siste arb.dag i denne uka -tar litt høstferie etter endt økt idag. Drøy uke til neste flytur -da turen går til Kongens by for litt god mat og drikke. Ha en knallfin torsdag
God morgen fra Dekkteam avd Eidsvoll på Dal, bilen skal få nye vinterdekk. Kan ikke forstå hva jeg tenkte på når jeg bestilte time til 07:15. Har jo «fri» hele dagen og kjøreturen OSL-OLA er ikke før i morgen tidlig. Får med meg dagen i det minste da.
God morgen fra innenriks kantinen på OSL. Stille og rolig her på torsdagsmorgenen Her venter jeg på SAS til Kirkenes og deretter blir det Widerøe videre. Helgen skal tilbringes på besøk i nord hos @Kristian og katten med pandionkort, det blir nok bra! Nyt torsdagen folkens
God morgen frå Helvetica! Her er to turistar i godt humør godt i gang med dagens andre frokost. Den består av ein blanc de blancs. Kan absolutt anbefalast både mot gruff og campingsveis. Ha ein strålande dag alle sammen!
God morgen fra solkysten .. det meldes om 4 grader. Våt maling på rullebanen skapte i morges forsinkelser på BGO .. min datter satt i fakirflyet til CPH og ventet på at malingen skulle tørke ..,
Høres herlig ut med SK935... Skal med same rute om eit par månader God tur! Det betyr kanskje ulykke å ønske lykke til, så jeg sier tvi-tvi! Pandionkatten er informert og det 11 år gamle vanedyret slo seg først til ro da jeg forsikret dyret at det kunne få så mye kos som det bare maktet å ta i mot. God tur nordover og velkommen! *** God morgen fra Øst-Finnmark! Dagen starta med at jeg vekte nevnte pandioninnehaver, men nå ligger dyret og varmer senga på gjesterommet som @Earl under tvil (ikke mine ord) skal få disponere i helga. Ute skinner sola og rimfrosten ligger på både asfalt, plen og husstak. Vel, ha en brillefin dag, folkens!
God morgen fra SK455, flere av oss ombord her ser det ut til altså Glad jeg ikke hadde en tidligere flight i dag da jeg var på mat og vinkurs med Lars Barmen i går kveld, og tilgangen til vin var meget generøs... Ha en strålende dag
God morgen fra Swiss First loungen i Zürich - denne gangen "bare" fra A-terminalen. Men for en sveisen lounge og for en service også her! Dette kan de våre venner her i fjellandet. Og så egen cigarlounge i loungen da - whats not to like!
God morgen ifra Senja Fjorhotell her i Tranøy sør på Senja. Dagen idag blir å begynne på rapporten også etterhvert å returnere tilbake til Nord-Norges største by, Tromsø. Nå er det bare 6 dager til jeg skal ut å fly SK4117. Ha en god Torsdag alle sammen. Både de som skal fly, har flydd og vill fly (og selvfølgelig alle sammen)
God formiddag fra et kontor i Oslo... Nedtelling til LPA på lørdag. Foreløpig ledig midtsete, men det er 17 (!!) rader i plus. Noe sier meg at den tralla blir fort tom.... Ha en flotters dag folkens
God formiddag fra kontoret på Lørenskog. Derfra ble som nevnt i en annen tråd tur til HKG i Plus booket i går så nå blir det årsmøte på evigunge Sandem også. Her rett utenfor Hovedstaden skinner forøvrig sola og det er 10 grader.
Idag skal verdens lengste flytur finne sted ifra SIN -> EWR https://www.vg.no/reise/i/WLMlGg/ta...flyreise?utm_source=vgfront&utm_content=row-2
Hehehe, ja jeg satt og så meg rundt og funderte på hvem som kunne være IF’er, men jeg var så langt bak som 16D, så vi var nok ikke i nærheten av hverandre