God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 02. febr 2017.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Trondheim kan melde om en halv blå på termometeret, og noe skyer.
    Jobben kaller og dermed dagens første kaffekopp, må bare vaske Audi SQ7'en jeg lånte i går.......:D:D:D:D Fytte grisen noe så rått.....:):):) it brings a smile to your face....:rolleyes:

God dag ønskes alle :):)

SASlovah4evah and geddi like this.
  2. Sindre

Sindre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra OSL! Testet den nye SAS fast track i dag, den fungerte bra, men tror fortsatt at det er raskere å bruke "vanlig norwegian security" hvis man går fra flytoget til loungen. Når åpner den nye loungen?

3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden.
    I dag blir den siste hektiske dagen i denne uken.

Den gode nyheten er at jeg snakket med amex i går og de kunne utstede en ny CT til meg manuelt siden jeg fikk en del refusjoner ifm. Alitalia salget i desember.. Ethiopians salg har gitt en effekt på kredittkortet sammen med noen refunderbare hotell knyttet til disse reisene.

Og holder ET billettene så trenger jeg knapt enda en CT i år.. luksusproblem..

Ha en fin dag uten slike trivielle problemer:)

geddi and RoadKing like this.
  4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Dagens første kaffekopp begynner å få effekt, så nå kan arbeidsdagene begynne ordentlig.

Ha en bra en!

5. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,518
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tromsø.

I motsetning til @Are har jeg ukens siste (relativt) rolige dag her.

I morgen tidlig bærer det til Harstad med leiebil for jobb i to dager, før retur på lørdags ettermiddag. Rett tilbake til middag og alkohol med de deler kjøkken med, før jeg drar til KRS på søndag for mer jobb på mandag og tirsdag. Retur til Tromsø på onsdag. Da er det rett på "Håp i havet" med (i følge meg) verdens morsomste mann, Tore Sagen, som konferansier til torsdag.

Når skal jeg få tid til å studere? :confused:

6. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,620
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra tigerstaden. Prøver å booke meg 3 netter i Hong Kong. Det er voldsomt prisene på gode hotell varierer fra uke til uke. Forstår at store konf mv påvirker prisnivå. Føler nesten det er enklere å ordne et bra rom på Manhattan til en hyggelig pris. Tiden hvor en kunne bo som en konge i flere av de asiatiske storbyene for mellom 1000 og 2000 er vel kanskje snart forbi. Alt tyder vel på at flere og flere kinesere med snittlønn langt over Ola nordmann vil ut i verden. Tenker litt på det da jeg første gang var i Asia for 15 år siden, 50 pros europere og amerikanere på luksus hotellene. Mitt inntrykk er at dette nå kun er 10 pros. Kanskje om nye 10 år er dette redusert til 5 pros. Fasinerende for en siviløkonom.

Leit å tenke på at unge glade reisefolk i Norge med normal inntekt om 20 år trolig ikke skal få den unike muligheten med å kunne besøke store deler av verden med luksus flyving og gode hotell. Selvfølgelig kan en også få en glimrende opplevelse av å bo på hostels og økonomi flyving. Jaggu er det herlig med litt luksus som er inntrykket jeg også får av fra andre reiseglade på dette forum. Mulig vi er litt sære.

Ha en topp torsdag reisefolk

Last edited: 02. febr 2017
    Travellingalf and funkenstein like this.
  7. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    Flott start på dagen med frokost på rommet.

Turen gikk så videre til Nidarosdomen for privat omvisning med jobben. Imponerende kirke og enestående i Norge. Flott start på dagen selv om det kun ble fem timer med søvn etter en fuktig aften....store mengder kaffe må til :)
    20170202_071441.jpg 20170202_085118.jpg 20170202_082700.jpg 20170202_090239.jpg

8. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Blir varm i trønderhjertet når jeg ser disse bildene.

Ha en flott dag alle sammen :)

LN-FHU and RoadKing like this.
  9. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,468
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra SK936.

Nettopp spist frokost, og skal gå ned en espresso før landing i København. Har som vanlig vært en bra tur hjem med SAS. Morsomt å fått testet den nye menyen de lanserte i går...

IMG_0048.JPG

Last edited: 02. febr 2017
  10. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Fornøyd?
    Den nye hvitvinen er i alle fall surere enn de to foregående.. :/

11. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Er du ikke nordlending?
    Ville ikke forventet noe annet da ;)

12. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,468
    Bonuspoeng:
    183
    Drakk ikke hvitvin. De byttes uansett ut med jevne mellomrom så er sikkert noe annet neste gang.

Prøvde den nye "Crew Mixology" (Ginger Forest), Gin & Tonic (med ny norsk gin (Harahorn Gin) og tonic) og den svenske single malt whiskyen (Mackmyra).
    Var fornøyd med alle de tre.

Til forretten hadde jeg Champagne, og rødvinen jeg drakk til hovedretten (La Vie d'Arnaud) passet godt til biffen.

13. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Godt å høre at de nye drinkene falt i smak. Gleder meg til å drikke meg gjennom menyen i mars. Håper ikke savnet etter favoritt drinken Take off blir for stort. Syntes den gikk godt sammen med de varme nøttene.

14. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Eh.. du må berre fokusere ekstra godt når du les gjennom eksamensoppgavene :)

mathiasfe liker dette
  15. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Eksamen mister han pga en error fare til Pohnpei.

mathiasfe and Stuttfeiten like this.
  16. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Problem solved!

RoadKing liker dette

Del denne siden