God torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 12. mars 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,507
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra sør i verden
    Lite å melde om i dag, kl er blitt 12:25 og vi har etablert oss i vår lille hule etter frokost.
    Mor sitter i solstolen på bassengkanten og leser Anne Holt mens jeg drikker kaffe og leser aviser og litt IF.
    Ser at Donald ikke vil ha fly fra Europa til USA .. han sier at amerikanerne skal få komme hjem. Hvem skal de reise med?
    Skal alle reise via London?
    Da vil vel alle Norwegian fly bli fulle .. ??
    Funderer jo selvsagt om slikt når eldste datter skal fly med United fra IAD til FRA på torsdag i neste uke?

Mor lurer fremdeles på om (når) flyselskaper slutter å fly til OSL??
    Prøver jo selvsagt å holde humøret oppe ved å si at Turkish helt sikkert vil fly oss til et sted i Europa hvor det er viderefly til OSL eller BGO ..
    Dersom SAS slutter å fly til og fra OSL, ARN eller CPH så har de i prinsippet stoppet alle operasjoner.

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,761
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Hjemmekontor er satt opp, et par reiser er avbestilt, og kjøleskapet er fullt av øl.

Snart sommer og slutt på virus?

Earl, Thomas123, haifinn and 13 others like this.
  3. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,984
    Bonuspoeng:
    293
    Hjemmekontor her også, mest fordi alle andre sitter hjemme. Men i morgen så må man ut i krigen, og se om man overlever på kollektivtransport ned til sentrum.

Går det feil vei fremover til sommeren, så er det 16 fligther som må avbestilles :eek:

Earl, holmen, haifinn and 8 others like this.
  4. Malmo

Malmo Status: EBD

Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    93
    Earl, holmen, ArthurDent and 4 others like this.
  5. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,204
    Bonuspoeng:
    113
    Hjemmekontor her også fremover. I tillegg har jeg og madammen en selvpålagt karantene fra hverandre i heimen ettersom hun er i en høyrisikogruppe, og jeg har vært høyt og lavt med kollektivtransport og i større forsamlinger de siste dagene. Har i hvert fall en særdeles god grunn til å bunkre opp med trippeltrumf i dag.

Earl, Calling, holmen and 9 others like this.
  6. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

I alle Corona helvete er det i hvertfall TTT. Så dagens hamstring er egentlig ikke noe corona preget frykt, med tradisjonell TTT shopping, 2 handlevogner, stablet til taket, summer rundt 5-6 tusen kr...AmEx`n får kjørt seg, kanskje noen gavekort så runder av 10 tusen? Men nå er det vel hamstre "karantene også"?:eek:

Kondolere til @Tore & Co. Trumpen satte i bruk Joker`n... Men via LHR kommer dere inn...

God TTT og corona fri dag i dag:)

Last edited: 12. mars 2020
    Tone398, haifinn, Rscott and 10 others like this.
  7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen. Livet preges mer og mer av corolla'en.

På morgensvømmingen i dag hadde jeg bane 3 helt alene. Uvanlig og deilig, men bakteppet er jo ikke så hyggelig. Ikke satte jeg ny pers heller.

Det spøker nok for langturene våre nå, men vi holder fortsatt igjen med håp om at forsikringen vil ta hånd om kostnadene.

Håper alle IF'ere klarer seg bra i dag også.

Earl, haifinn, Rscott and 11 others like this.
  8. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,617
    Bonuspoeng:
    183

Må isåfall være der i 14 dager først...

Arvid1410, ArthurDent and drsyk like this.
  9. staledude

staledude EBG, GHA Black, HH D, NCC G, AvisPC ...

Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra nord!

Da kan man konstatere at alle reiser ifm jobb er avlyst frem til sommeren, og alle møter er flyttet til Skype. Mai-ferien som er bestillt og betalt ryker garantert, og sommerferieplanene henger i en meget tynn tråd. Jaja, statuspoengene fra SAS MC Prem redder gullkortet. Men, hva skal man med EBG og et par hundre k eb poeng om SAS er konk?

Det kan bli en litt kjedelig periode fremover på reisefronten, får bare håpe at staten(e) stepper up og redder flyselskapene.

Ha en fin dag!

Earl, Candy, haifinn and 11 others like this.
  10. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,673
    Bonuspoeng:
    93
    Greit man ikke skal på langtur en stund fremover, første gang på lang tid at påsken tilbringes i mer eller mindre lokale strøk (Sverige) fremfor varme strøk. Neste uke blir det noen hjemmekontordager, men klarer ikke å få til alt på den måten. Neste flytur er om tre uker, OSL-TOS-LYR-ENAS, får se hvordan det blir da. EF viser at det ikke er den sedvanlige overfylte Plus-kabinen nordover.
    Har avfunnet meg med at EBD neppe blir vedlikeholdt i år, planlagt konferanse i Nashville i mai anser jeg som lite sannsynlig at jeg får lov til å reise til når både Trump, arbeidsgiver og konemor anser det det som en mindre god ide. EBG kommer til å gå med goood margin ved hjelp av AmEx Elite, Saga MC og SAS MC samt allerede gjennomførte flyvninger. Men reiseaktiviteten blir det skralt med...:oops:

Earl, haifinn, Rscott and 7 others like this.
  11. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra et åpent landskap med to andre kollegaer. Glemte et par ting på jobb så måtte inn og fikse det, men fra og med lunch blir det hjemmekontor fremover.

Gjør som @holmen og spør om det snart er sommer :rolleyes:

Earl, holmen, Sunnfjordingen and 8 others like this.
  12. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Da er vi 3, da alt er skinnlagt fram til sommer`n, HEMSEDAL I PÅSKE HERE I COME, enda et år, igjen:( Ville til HKG:oops:

Last edited: 12. mars 2020
    Sunnfjordingen, OyvindN and Eddie47 like this.
  13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,507
    Bonuspoeng:
    293
    I år blir påske og sommerferie på hytten!
    Like greit..

Earl, Sunnfjordingen and drsyk like this.
  14. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen.

Coronamistanke i barnehagen, så den er stengt og gjeldsarvingen er hjemme med meg. Arbeidsplassen har virkelig tatt tak også. All reising avlyst resten av dette halvåret, alle kritiske funksjoner/personell er splittet/hjemmekontor. Så da blir en vel hjemme frem til påske da o_O

Får lure meg avgårde til TTT, så får en både bonus og et stort matlager :D

Ha en flott TTT

Earl, Sunnfjordingen, OyvindN and 7 others like this.
  15. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra den arktiske hovedstaden imorgen blir det dagstur til Kirkenes og idag blir det litt veiledning på bachelor oppgaven og ellers en rolig dag. Blir å handle litt på TTT og i disse Corona tider kanskje litt mer en normalt?

Ellers ha en flott torsdag alle sammen

Earl, Berlioz, haifinn and 4 others like this.
  16. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Trondheim
    Sitter egentlig å venter på at skolene skal stenge her...flaks at kona jobber i en... :)
    Restriksjoner på handling av biler/nøkler/kunder er kommet fra HR....vedder på at det blir strengere etterhvert... :eek::eek:

Ha en god torsdag med TTT :D:D:D

Earl, Sunnfjordingen, OyvindN and 6 others like this.
  17. sirjobis

sirjobis Nytt Medlem

Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    28
    God torsdag fra Paradis (Bergen)! alle kollegaer på hjemmekontor, så da har man gode muligheter til en rolig og avbalansert dag på kontoret.

Ellers var det lagt opp til storhandel på mandag i heimen, og man kan si det gikk kalt nedover ryggen da jeg så "TRIPPELTRUMF-TORSDAG" på døren. Som tidligere "dørselger" prøvde jeg alle sleipe triks for å utsette handelen, men da matbutikk er en generell anspent arena i parforholdet, måtte jeg raskt kapitulere. Har også røket på et seigt veddemål om SK20 (skummel forkortelse på dette forum) så går mest i stilk, bark og frø om dagen uansett.

God handel!

Earl, Eddie47, Arvid1410 and 4 others like this.
  18. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,617
    Bonuspoeng:
    183
    God Torsdag!

TrippelTrumf handel allerede gjennomført, vanlig trippeltrumf hamstring ispedd litt coronahysteri gjorde at kurven havnet på 3,5k og 140 Trumf kvernes i dette øyeblikk om til EB.

Får håpe det er noe SAS igjen og bruke poeng på når denne krisa er over.

Ellers ser jeg at WF har stukket kjepper i hjulene på min planlagte Vegas tur i Mai(som jeg vel ikke tror blir noe av)

TRF-CPH-LAX-LAS hvor WF nå har kansellert første legget og jeg har blitt booket om til ett fly som ankommer CPH to timer etter flyet til LAX drar.:confused:
    Ser ut som det vanskelig å få meg til LAS innenfor rimelig tid med avreise fra TRF, bør iallefall sitte med gode kort for å få refundert billetten

Earl, Eddie47, OyvindN and 5 others like this.
  19. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,955
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Larvik!

Skulle vært i Vietnam (Ho Chi Minh) idag men kanskje like greit at det ble utsatt til desember slik som stå er nå. Tok over nye huset i går og idag kommer flyttebilen for å ta de største tingene.

Pålagt så mye hjemmekontor som mulig av arbeidsgiver på ubestemt tid fremover. Skulle hatt to salgsmøter i neste uke som nå skal gjennomføres via Skype / Teams. Blir ikke helt det samme kjenner jeg ..

Skolene er fortsatt oppe her men er vel bare et tidsspørsmål før de også stenger. Gjør som DK sier nå jeg. Ta det helt ut og bli ferdig med det!

Earl, Eddie47, OyvindN and 3 others like this.
  20. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,130
    Bonuspoeng:
    93
    God lunsj fra Stiftstaden. Venter i spenning på hvilke "tiltak for luftfarten" som kommer i morgen. Har en liten svipptur til UK planlagt neste helg, men venter i det lengste med å avbestille :rolleyes:

Earl, Eddie47, OyvindN and 3 others like this.

Del denne siden