God torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 24. okt 2013.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bgo. 50 min fra en går ut av sengen og er gjennom sikkerhetskontrollen må være godkjent. Ned på myra og snakke med folk i dag.
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Peet's Major Dick i trakteren .. isen utenfor er iferd med å smelte. Kort vei fra bingen til pulten, så merket uansett lite til det .. :D
     
    tommy777 liker dette
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hjemme fra Dubai. Måtte lande i CPH for fuel på vei hjem (pga motvind), så ble 2 timer forsinket til OSL.. Litt hvile nå etter nattflighten..
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag, surt å være på Sola i dag, skikkelig høstdag. Sitter å funderer på neste ukes reiseaktiviteter, må finne på noe for å få unna alle oppdragene som har hopet seg opp når jeg hadde ferie.
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra det forblåste vestlandet! 3 dagen på overtid, blir godt med helg!
     
  6. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Blindern. Forsov meg i dag, så har ikke gjort så mye som jeg skulle ønske men får prøve å ta det igjen i løpet av dagen...
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    En dag i forsovelsens tegn her også gitt. Bråvåknet 0800, og kom på at jeg hadde kiropraktortime 0900. Høres jo kanskje ut som grei skuring det, men det har seg slik at min kiropraktor har kontor 50 minutter unna. Med bil. Så da var det bare å hive seg rundt, få på seg noen filler og tute av gårde. Spankulerte inn på kontoret hans 0859 :cool:

    Online check-in for morgendagens turer er også gjennomført. Ser ut som noen andre har stjålet til seg BN01 rett foran meg. Endte opp med henholdsvis BN3 og BN4 til og fra Nice i morgon.

    Nuvel, ha en framifrå dag :D
     
    tommy777 and Fnate like this.
  8. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Hva er det med forsoving?

    Forsoving er kanskje ikke rette ordet, men mer ekstra sterk tyngdekraft på soverommet mitt. Fikk vel endelig kreket meg ut av senge 10 minutter før jeg måtte være avgårde. Frokoslunsj ble kjøpt hos Shell (minst mulig omvei langs vegen til jobb i forhold til alternativene), og på veg derfra hadde noen med en stor trailer bestemt seg for å parkere helt inntill bilen min. Kjempelurt. Han flyttet heldigvis på seg, så jeg fikk manøvrert meg rundt både han og den andre traileren som da stod og sperret det meste av vegen ut fra området :rolleyes:

    Vant ikke i Viking-Lotto i går heller, så da får en sette i gang å gjøre seg fortjent til lønna.

    Ha en god en :)
     
    tommy777 and Fnate like this.
  9. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Freetown, Sierra Leone! Fikk testet Brussels premium eco. fra OSL i går som var ganske likt Sk plus, bare med varmrett i frokostboksen;)

    Blir en knapp uke med veksesvis strøm og nett, buffeten står jeg for selv i form av Real:)

    Finfin dag ønskes!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  10. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra SIN. Fatter ikke at jeg på et tidspunkt synes det var en bra idé å fly en nattflight fra midnatt til 0700... Inkludert å skru klokken 2,5 timer frem!! Var en fattig trøst at det var det nyeste regionale produktet til CX, ble ikke akkurat overskudd av søvn i natt, og har derfor vært turist i zombiemodus i 6-7 timer. Rakk blant annet en GT i toppen av Marina Bay Sands og en Singapore Sling på Raffles. Begge deler var selvfølgelig ekstremt overpriset sammenlignet med prisnivået her, men ikke så ille sammenlignet med Norge.

    Har klart å duppe av litt i loungen, og kombinert med en lang dusj og rene klær føler jeg meg noenlunde opplagt og klar til å teste EK A380 (forøvrig in første betalte F-flight, uten miles eller oppgradering). To stk kameraer er ladet og med på laget, skal prøve å overvinne delen av meg som ikke vil gå rundt med speilrefleks ombord.
     
    Last edited: 24. okt 2013
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Toronto. Hyggelig Ritz Carlton arrangement i går kveld. Snart bærer det til Air Canada opplegg.

    Litt for mange Lagavulin i går kveld
     
    Fnate liker dette
  12. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Oslo.
    Første dag på jobb igjen, etter en ukes ferie - da kjennes en onsdag ut som en vanlig mandag. Altså en ganske trøtt dag på den ene og andre måten.
    Det fine er at det er helg allerede i morra. Ha en forsatt god dag. :)
     
    tommy777 liker dette
  13. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    6 musserende OSL-LHR var en ny vri iflg FA. Skulle tross alt på champagne mottagelse i London:)
     
    Bjørn Helge liker dette
  14. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Mission completed. Tok bilde av baren uten folk med, og han som satt i enden var ekstremt sur og sa "Please point that thing away from me, I don't want to be in any picture". Svarte vennlig at han ikke var med, og viste ham bildet. Fikk et grynt tilbake. Etterpå overhørte han at "bartenderen" skulle gå frem og hente cognacen fra F til meg, og var plutselig interessert i å slå av en prat, spurte hva slags tur jeg var på osv. Folk altså. Mer om dette i et reisebrev nær deg... en gang i fremtiden. ;)

    God natt fra DXB.
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
     
    SASlovah4evah liker dette

Del denne siden