God morgen fra -10 i Oslo på morgenkvisten! Gleder meg til helg!! Edit: Går i dag (endelig) tilbake til Android, så jeg har en (eller to) iPhone 7 128GB til salgs, om noen er interessert. Pris ca 1000kr under nypris. Ca to mnd gamle. Send PM!
God formiddag fra Trondheim. Graksvær her med underkjølt regn og ellers ufyselig(bra for business da....) Allidrett med eldstemann og ellers bare slappaving da jula begynner å komme i hus... Ha en flotters dag
God morgen fra en som er slave til jetlaggen Selv om jeg kom hjem fra Australia på tirsdagskveld, så er jeg totalt zombie enda. Anyways.....jeg kommer til å fikse en liten rapport om EVA Airways, Air China og Austrian i helgen. Her har dere en liten teaser fra Beijing da vi stod i kø for å ta av. Tenk av alle fly som måtte lande rett foran meg og at jeg hadde mobilen heldigvis klar. (bildene er tatt med min nye iPhone 7plus med litt zoom) Må innrømme de ble ganske bra ✈️
God formiddag heter det vel fra MUC. Landet fra ORD for et par timer siden, fått tatt meg en dusj og velta et halvt glass hvitvin. Har såpass god tid her før flyet går videre til Helsinki at jeg håper å fortsette litt på reisebrevet. Fasilititetene er det hvertfall ikke noe å klage på. Forresten, er det lov med barneskrik i loungen?
En ting til. Jeg flyr jo selvfølgelig ikke direkte til Oslo. Hvor bør jeg handle tax free? Munchen, Helsinki eller Stockholm? Har litt dårlig tid i Oslo.
Pr i dag er dette det beste bildet man kan ta. Håper å sitte langt fremme i en sånn i morgen på vei til SFO.