God torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Earl, 16. nov 2017.

1. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra linje L12 ved Lillestrøm. 7 timer etter at jeg tok toget fra Gardermoen er jeg på vei tilbake. Etter noen flotte feriedager i Lisboa kaller jobben og møter i Sverige. Jobben har bestilt og bestemt at Kjos skal få frakte meg til Arlanda i dag, er redd det blir litt mindre oppvarting der enn på Lufthansa i går kveld:(

Litt lite søvn, men skal nok klare å holde øynene oppe hele dagen får vi tro :)
    Nyt dagen folkens!

Eddie47 and Kristian like this.
  2. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen godtfolk.
    Regn og trist her i Trondheim i dag, kaffetrakteren har fått kjørt seg. I morgen går turen til det engelske. Fotball og øl står på tapeten i helga, skal bli godt å få komme seg opp i luften igjen.

Ha en knakende flott dag :)

Kristian and RoadKing like this.
  3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Ingen regn der jeg befinner meg i Trondheim(Tunga), så mulig noe lokale saker der @MadsVaHa befinner seg ;)
    To dager igjen på jobb , så blir det "møte" på Trondheims i særklasse beste restaurant - To Rom og Kjøkken. Ser fram til en helkveld.

Ha en trivelig torsdag :D:D:D

Kristian and MadsVaHa like this.
  4. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Er også på Tunga ( ikke fengselet) og det regna når jeg gikk på jobb kl 5. Men nå skinner sola snart og alt er bare topp :D :cool:

LN-FHU and Kristian like this.
  5. Icarus

Icarus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    858
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Gullstua!

Da er det ut på reise igjen. Om rundt regnet 18 timer er jeg i Tokyo, første gang jeg besøker Asia på nesten ti år.

Skambudet mitt på Plusgrade gikk ikke igjennom, så det blir "bare" pluss over. Jeg så ved setevalg at det bare er 4 Pluss-rader, så jeg er litt spent på hvilken slags kabin jeg ender opp med.

Ha en god Torsdag!

Edit: Ser ut til at 4 rader pluss er helt standard. Hm, jeg mener å huske at det har vært fler. Jaja. Det blir en ganske full flight ser det ut som, i alle klasser.

Last edited: 16. nov 2017
    Kristian and animals like this.
  6. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    På veg til LHR for å sjekke ut World Cheese Award, som me mest sannsynleg får til Noreg neste år.

Topp kaffi på SAS i dag!

Travellingalf and Stuttfeiten like this.
  7. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Medbragt

Kristian liker dette
  8. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Etter langhelg i Lisboa venter Trøndelag. Kulturelt intet sjokk, selvsagt, men mulig temperaturmessig... Og så var det den store gleden av en kvikklønsjflyvning med Bolaget... Heldigvis har man tid til den bevertning innenriksbua har å by på :) Ha en brillefin dag, alle sammen!

Earl liker dette
  9. Icarus

Icarus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    858
    Bonuspoeng:
    93
    OY-KBO står mellom B3 og B5 på CPH, om noen er i en retro-mood (første gang jeg har sett den):

20171116_112847.jpg

DanH, animals, Stuttfeiten and 2 others like this.
  10. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det som kunne ha blitt en grå busstur med Bolaget fra Gardermoen til Værnes i dag, ble litt morsom likevel:

Ved oppstart: Trøndersk flyvert annonserer 'Velkommen om bord til SAS som tar deg til Molde'. Kabinsjef må korrigere og nevnte flyvert melder noget slukøret at flyet selvsagt skal til trivelige Trøndelag og Værnes.

Ved landing: Nevnte flyvert ber alle som benytter bakre utgang om å 'avoid the wing area'. Kabinsjef kommenterer tørt slik at kun vi helt fremst hører det: 'Avoid Molde!'

Akk, de små tingene :)

11. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Er ikkje det Graffi?

9+ sider med uleste innlegg på IF fortel meg at det er på tide med litt fritid. 9+ har vel ikkje skjedd sidan eg registrerte meg og logga på fyrste gongen. Uansett, no er det fri, og kursen blir sett mot Asia's svar på Ålesund, byen med tusen ferjer: Hong Kong!

Har med pass (@RoadKing) og paraply, og med lønningsdagen mindre enn ein månad bak meg har eg litt pengar også. Stuttfeiten's tre P-ar: Pass, Pengar, Paraply. (Sjekk gadget-tråden for meir info.)

Etter HKG blir det kanskje ein tur heimom for å vatne plantane mens eg ventar på at Onkel @Travellingalf blir ferdig i havet.

Men, no er Skype stengt ned, Outlook avinnstallert, og eg har logga inn igjen på IF. Let there be flying! :)

Kristian, Upsaker, RoadKing and 5 others like this.
  12. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Håper du ikke var seriøs nå......;) for det er omtrent så langt unna sannheten som du kan komme....:rolleyes::rolleyes:

Stuttfeiten and MadsVaHa like this.
  13. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    @Stuttfeiten er som kjent alltid seriøs, så her får du bare ta en alvorssnakk med han neste gang dere treffes.

Del denne siden