God torsdags - morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 09. juli 2015.

1. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdags morgen fra Shangri-La, Kota Kinabalu, Malaysia.
    Malindo air fløy oss hit for to dager siden fra Kuala Lumpur,
    Her er vi blitt oppgradert til Gaya-suiten og har vel 140 kvm inne og 50 kvm terrasse.
    Blir her en uke til før ferden går videre til HKG.
    Utrolig deilig med ferie, håper bare QR-klarer å verifisere CX-codesharen for godskrivning av Q-Points så det edle metallet er i appen på vei hjem !
    Ha en flott dag i solen !

afirm, PlusGo, Henrik and 1 other person like this.
  2. Salvador

Salvador Medlem

Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Flesland, Bergen. Liten tur innom Stavanger, før turen går videre til Houston, Austin og Galveston Island med oljeruta i ettermiddag.
    Fantastisk deilig å ha endelig ha ferie!

3. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Dagen idag er eneste meldte sommerdag i overskuelig framtid, så da blir det grilling hos opphavet etter jobb.
    Samboerfrøkna var på sin første representasjonsmiddag med tilhørende drikke igår, så hun holder dyna utover morgenen. :p

Ha en god dag!

Fnate and SASDC8 like this.
  4. Hypern

Hypern Senior Medlem

Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God Morgen fra København. Burde fått gullstatus i et jernbaneprogram snart jeg altså. Seriously. Jeg må komme meg hjem på noe som ikke innebærer sikkerhetskontroll så får kanskje kjøpe togbillett i morgen hjem. DFDS dyrt.

5. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Davs fra Køben! Kun få timer igjen til jeg skal hjem fra Danmark, snart for siste gang på lenge! Har er det varmt, grått og spansk tempo..

6. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    411
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra Prærien. Damen på kundesenteret hos Altibox truet med montør for å få internett opp å gå, men med litt knebøy for å finne MAC adresse ordnet det seg.

For de som noen gang skal flytte fra 130 kvadrat rekkehus kan jeg opplyse om at flyttelasset vil være på 30 kubikk omdere føler dere har solgt/kastet alt dere eier på forhånd.

7. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdumpf fra det Sørlandske!
    I går ble det gjemmekontor på ettermiddagen, og det samme blir det i dag. Sykt barn i huset med feber, så da må det bli sånn.
    Ikke de store planene verken for dagen eller resten av uka. Like greit, for været er så som så og det er sannelig temperaturen også.

Good day!

8. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SAS lounge avdeling domestic på OSL.

Lite folk akkurat nå å det passer bra, da dagen startet med et par hjerteinfarkt. Har faktisk da klart kunststykket det å se feil på avgangstiden fra ARN i dag tidlig, og kom ruslende bort til innsjekk 25 min før avgang med 3 kolli bagasje. Unødvendig å si at min bedre halvdel og mine foreldre var alt annet enn imponert over mine reiseskills akkurat da.. Det ble noen laange minutter før duden på innsjekk fikk bekreftet at vi fikk være med til OSL.

Stor takk til duden på ARN og SAS sin håndtering av min nybegynner feil!

Ha en bedre torsdag :D

TOS_EBG, PCR, Larata and 1 other person like this.
  9. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Hei hei fra Cafe Lounge Værnes. Her er det boller og juice. Norge Rundt på kryss og tvers. Sånn går no dagan...

10. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    tommy777 and Jørgen like this.
  11. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm, og gratulerer med dagen til @Jørgen og @milehigh. Håper dere får kake på senga.

Her skal jeg opp på FedEx og hente Fnate-blogg 2014 i bokform. 1000+ sider. Blir spennende å se om det ble bra eller bare søl. Blir det bra får jeg lage alle årgangene.

Taaadaaaaaaa

SASDC8, Larata and Jørgen like this.
  12. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra London. Ankom med tog fra under kanalen. Totalkaos pga. full streik på t-banen. Taxikøer som får alle andre køer til å fremstå som fast-track. Men det innbyr til god trim, og et par guinness med god samvittighet. Glad jeg tok med joggesko...

Larata liker dette
  13. PlusGo

PlusGo Medlem

Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Schiphol.
    Alt er som vanlig et knot syns jeg på Schiphol. Skulle skaffe BP til Norwegian flight, fant ingen automater som kunne skrive ut Norwegian BP. Endte derfor opp på innsjekk sammen med de som hadde en masse baggasje, selvsagt var denne innsjekken i ene siden av terminalen, mens jeg skulle i andre enden.
    Håper på en behaglig flight til OSL.

Ønsker dere en god kveld :)

Larata liker dette

Del denne siden