God torsdagsmorgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 12. mars 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Snaaaaart fredag og det kjennes på nervene at Stena Saga står for tur i morgen! Full båt betyr også at risikoen for at det blir litt i overkant mye er stor. Får vel starte med oppvarminga i dag!

    Inntil i ettermiddag er det noen buss, og togturer som står på programmet for å ta meg rundt mellom de ulike jernbanelokasjonene. Hvis Ruter / NSB hadde bonusklubber ville jeg vært Pandion ish for lengst!

    Ha en fin dag!
     
    SASDC8, Fnate and tommy777 like this.
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Godmorgen fea Beren. 1,5 arbeidsdager før Oslo og UAE venter i morgen. Men med den kronekursen vi har om dagen blir dette en dyr fornøyelse. 2,23 pr aed, i fjor var det 1,75...
     
    Kugalskap and Fnate like this.
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Det er torsdag her ute også og det betyr at mitt siste hele nattskift er over for denne gang. I morra er det over på dagskift og det betyr at det snart er bare en uke til hjemreise, fire uker fri og påskeferie. Tror det er andre gangen på åtte år jeg får hele påsken hjemme og ikke på jobb så det skal bli deilig!

    Ha en storartet torsdag!
     
    Fnate liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra NSB. Er ikke bare i Dubai at valutakursene er "spennende". Vi kjøper bætar i USD og eksporterer ferdigprodukt i USD, EUR, NOK, GBP, CAD, SEK og DKK

    Ja skal sitte med noen relativt spennende regneark for å ta frem effekten av dette i dag.

    vel, vel... Vi har jo gratis kaffe så...

    Ha rn fin en
     
    SASDC8 liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. Dro hjemmefra i sol, men før jeg rakk fram til jobb var det blitt "høst storm" ute... Tenker det er et tegn om at det er på tide å booke litt ferie igjen snart :)

    Svak kronekurs er bra for eksportnæringen, men noe skikkelig dritt for oss som liker å reise mye. Ser feks at min planlagte tur til Bali kommer til å bli x antall tusen dyrere enn først planlagt.

    Ha en bedre en!
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Trondheim
    Flott vær her idag,snart på tide å ta fram motorsykkelen. SKal høre med en kompis om service, og sjekk av choke, sånn at den er kjørbar raskest mulig.

    Ha en strålende dag :):):)
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Varre torsdag det var blitt alt?
    Grått ute og varmt inne. Masse ting som skal fås unna i dag. Men det skal vi nok få til.

    Stena Saga? Djiiiises. Svensk danseband, lunkent øl, bingo og hesteveddeløp.... Nei enda godt det finnes bedre alternativer til en festlig helg........ Med mindre man er vill etter gamle pensjonistdamer da. For som en kompis av meg som hadde fått dame som var en del eldre enn han sa: Har du først fått smaken på rosiner, vil du ikke tilbake til druer. Selv er jeg nok fortsatt mest til druer kjenner jeg.
     
    Travellingalf liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Slappa kråka. Hadde det helt konge på Stena Saga i fjor sommer jeg.

    Det eneste er maten som smaker så infernalsk ille. I hvert fall den i kafeen. Vi bedrev ikke noe Fine Dining.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Var det da du lå i hengekøye under bildekk med sykkelen som dyne?
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    CHECK

    CHECK

    FAIL
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113

    Jaja! 2 ut av 3 er jo ikke så galt.....
    Skjønner godt at du hadde en brillefin tur.
    Delte de ut pysjamas og amenity kit også kanskje?
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    NIKS.

    JEPP. Asti og jordbær på lugaren
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Jammen da skjønner jeg jo at du er blitt fan! Skal vel gjentas opp til flere ganger i år dette da?
     
  14. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Dæven steike, Fnate på Stena Saga! Kanskje vi var på samme tur..? Neste gang må du spise på Metropolitan, maten der er helt nydelig. Kafeteriaen er for oss som trenger vomfyll dagen derpå.

    Litt morsomt det du nevner med danseband og hesteveddeløp Bizflyer.. disse to tingene har jeg også opplevd på Kielferja ;) Lunkent øl har jeg heller aldri fått på Stena Saga, derimot gratis øl ved flere anledninger!
     
    Fnate liker dette
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Kielferga er litt mer internasjonal. Dænsebænnet er fra Bulgaria ... ;)

    G'morgen fra Vestsørøst. Huset for meg selv noen timer. Premieres med Steven Wilson på HØYT volum via mitt finfine 30 år gamle NAD-anlegg. :)

    Lite annet enn jobben på programmet i dag. Fortsatt en time 'skeiv' .. ufattelig at en liten time ekstra ødelegger så mye av kvelden. Velvel .. man får det igjen på morran .... zzzzzzzzz ...
     
  16. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra OSL. Har tilbrakt hele dagen på møte i HQ og vi ble ferdig før tiden, fint er det.
    SAS innenlands er overfylt og det avholdes pølsefest...
    Nå går turen hjem så får vi en ekstra dag på kontoret til å rydde opp i gamle synder.
    Ha en fin ettermiddag ;)
     

Del denne siden