God morgen! Siden jeg fortsatt er i Sverige blir det ingen handling hos Norgesgruppen i dag, men det veier sikkert dere opp for. Dagens vits/funfact: Vet dere hvem som har laget kunstverkene på toalettene i gullstua i Oslo? H. Matisse. (helt sant) Og jeg har rundet 5000 poster og fått forumtrofeet Eliteserien
God morgen fra solkysten, det går sterke rykter om at det skal bli sol i dag og i morgen ... hvis jeg ikke er på do når solen er fremme, skal jeg prøve å ta et bilde Han burde vel hett Måtisse .. Gratulerer med 5000 poster! T-17 OSL-BGO T-54 Bali T-140 Berlin Det er alt for lite fly ....
Grattis Må ta en skål for deg når tiden er inne. T-17 skulle vel vært VY? Resten er vel seilbåt Riktig god morgen fra Drammen, altså TTT og AmEx`n dag i dag, alt annet tilside (innbiller en seg), vel først jobb til 1600. Så skøyte trening med begge barna, så ete no middag, så har vi noen skarve timer til TTT. Nå må vi sortere papirer til første pasient ankommer. Riktig god TTT både i luften som på bakken.
God morgen fra Viken! Lite Trumf å hente for meg i dag, men Amex skal få kjørt seg hos Tempur senere i dag. Ble forøvrig gledelig overrasket over følgende melding fra min mor i går: "I morgen er det Trumf-torsdag, så da skal jeg ut og handle." Snart helg?
God morgon frå Sunnfjord. Godt med kaffi. Seinare skal det handlast på trippeltrumftorsdag. I går bikka trumfkontoen 40 kroner, so då bikkar vi kanskje den magiske 50-kronersgrensa i dag. Dette vert spennande. Ellers er det berre 12 dagar att til neste flytur (til OSL) for konferanse og bonustreff på Sumo. Får håpe det ikkje regnar, men det er vel å håpe på for mykje.
God Trippel torsdag. På jakt etter lampe til spisestua må man ha tunga rett i munnen. Laveste pris på nett ga null trumf. Høyeste prosent på viatrumf tok ikke amex. Valget ble da en annen butikk med med noe lavere viatrumf bonus som tok amex. Benyttet så deres prismach og fikk lampa til billigste pris på nett +3% avslag på toppen. Fornøyd med den! Og lampa var jo fin også da. T-30 SQ C SYD
Guten morgen fra Frankfurt. Her venter man på fly til Wien, så videre til Taipei. Panaroma-loungen var et hyggelig bekjentskap. Bare litt for liten tid...
Jøss, spiller det noen rolle også nå da? Nå tar det helt av på kravene her. Det får da være bra nok med både Viatrumf og AmEx
God formiddag fra Nordens Paris hvor det nå er 0°C og litt regn.. Det blåser litt også her oppe Idag skal jeg en tur på universitetet og starte med faget Gis i samfunns og arealplanlegging. Tror dette kan bli gøy. Neste uke er det TIFF (Tromsø Internasjonale filmfestival) og uka etter det så blir det å treffe dere igjen. Også idag blir det å handle. Så ha en flott Trippeltrumf Torsdag!
God morgen Her blir det halv dag på jobb, så ut og handle litt før synskorrigerende laserbehandling. Spent på om de tar Amex eller ikke, hadde vært veldig greit da det er en del tusenlapper
God morgen fra nabolaget til OSL. Må tidlig ut på TTT i dag for i ettermiddag skal jeg prøve å komme meg til SVG igjen etter utsatt tur på grunn av brannen der. Ellers ikke stort mer å melde herfra bortsett fra T-42 til NY
Det er det beste jeg noen gang har brukt penger på. I "gode gamle dager" da jeg gjorde dette så tok de Diners, som jeg mener å huske gav 20% EBP.
Endte på lampemesteren da de hadde både trumf og tok amex. Om ikke amex er så viktig var utvalget ganske likt der og på rum21 som har høyere trumf.
God formiddag fra Trondheim Det blåser her.....men fortsatt to dager til neste flytur Må vel handle litt på TT la ettermiddagen tenker jeg Ha en strålende dag
God dag frå kaotiske Valdres. Godt å lese denne tråden, den bekrefter at eg ikkje er gal! Ein bonusjegars bekjenning
God torsdag! T-6 og eksamen imorgen i Ledelse. Leverte inn første eksamen i går kveld Begynner å bli lei