God varm lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 26. juli 2014.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God varm lørdag fra Samui. Våknet av at aircondition stoppet, årsak strømbrudd... Da skal jeg si det ble liv og røre utforbi, noe jeg ikke ville gå glipp av. Tussla ut på terrassen og så 5-6 Thaier på vei i samme retning mens de ivrig diskuterte. Hvem har "drede på draget" tenkte jeg?
    Etter få minutter har de fått gang på et reservekraft anlegg som nå brommer flott i bakgrunnen.
    Bor "ikke" på et resort for bigshoter men en resort for vanlig dødelige og det at de har reservekraft som faktisk virker, det er jo kongebra :)

    Idag blir det egen heldags privat sightseeing rund på denne vakre øen.
    Ha en fin dag :)
     
    Fnate liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God varm morgen fra Samui. Vi hadde også strømbrudd igår. Satt i baren da det zappet ut så det suste.

    Nå sitter jeg på flyplassen og venter på fly opp til Chiang Rai, via Bangkok. Heldigvis har FS sendt med meg deres egen airport assistant som bærer toalettmappa mi og geleider meg forbi de "enorme køene" på denne hub'en (rulleøyer)

    Ha en fin dag.
     
    AndersB liker dette
  3. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    I Ecuador er man fortsatt på fredag, og det spørs nå litt hvor god den ender med å bli. Solbrent ble man på stranda og flighten til MIA er overbooket, sistnevnte ikke så kult når man har ID billett. GYE virker forøvrig som en fin flyplass å campe på, har sovet desidert verre steder om man ender opp med det...
     
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Varmt i Vasanello også. Siste døgn her nede før vi kjører nordover til Verona og Torbole i morgen. Blir vel noen timer rundt og i bassenget i dag også. Nyt lørdagen:)
     
    Fnate liker dette
  5. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen! Akkurat inntatt en rolig frokost, før det braker løs igjen! Har jobbet 29 timer siden torsdag morgen, og sånn fortsetter dagene! Men er utrolig motiverende å jobbe med alle kollegaene som utviser en enorm innsats og stå-på vilje, selv om mange er beordret hjem fra ferie, og jobber lange dager, med lite fri! :)

    Ha en trygg lørdag :)
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag! På jobb i dag også ja. Tenker det blir en båttur i kveld for å lufte vettet :p
     
  7. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Bæææ, fortsatt i Ecuador, ikke spesielt uventet. 4t til neste flight har avgang og i motsetning til forrige er det fortsatt seter til salgs så litt lysere er det. Ligger også an til å bli første B757 flight siden man fløy Northwest i 1995.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Steike å varmt!

    Her er det bare å komme seg ut på bøljan de blå!

    Sneiks!
     
  9. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    30 grader i Oslo. Strålende sol og regn samtidig. Forfriskende...
     

Del denne siden