G'onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 17. des 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    2 dagar kvar till julferie och release av januarischedule. Det betyder full fart och free flow av kaffe från maskinen.

    Verkar som om det kommer lite snö idag också. Ha en topp onsdag!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gooo morgen fra Trondheim
    9 blå i morres, første kopp kaffe er inntatt og jobben er igang. Begynner med å ringe noen kunder som ikke har klare avtaler.

    Ha en flotters dag :) :) :)
     
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOD MORGEN fra Bergen!

    Her er det fortsatt hvitt på plenen. Mon tro om det holder til jul? Hehe.. neppe.. :) Dagen i dag skal brukes til å... være litt høy på meg selv... det er lov, er det ikke? ;)

    (Synes forresten det er ufattelig irriterende at pundet er gått opp... romjulssalget i London blir ikke helt det samme nå... og så jeg som hadde tenkt å dra med meg mannen til Cartier... :) )

    Xxx.
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmnpmsgf!
    Og det var godt sagt føler jeg!
    Gårsdagens julebord var meget vellykket. Mye god mat og drikke.
    Dagens oppstandelse var ikke like vellykket.
    Trøtt som en strømpe, men heldigvis ikke så mye hangover.
    Dette skal bli en laaaaang kontordag.

    Stønn & sånn.....
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra Lillestrøm. Her har man vært IT support for kunder i CA, men nå er det Moonshiners på TV.

    og det beste - høstens "todo" liste på kontoret er tømt og makulert. Nå blir det morgener uten vekkeklokke frem til jul.

    tarraaaaaa
     
    Kjakan liker dette
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Skedsmokorset. Det snør og snør og nå skal jeg ut og hente yngste datter som har vært på 10.-klasse juleball. Herlich...
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Og hvor går turen? Vi fløy Condor for noen år siden, Frankfurt - Tobago tur/retur, og det var helt greit. Det eneste problemet var egentlig en stor bande med kinesere som nektet å etterkomme beskjeder fra personalet ombord. De satte seg akkurat der de ville, nektet å flytte seg, gikk rundt i midtgangene både under take-off og landing og oppførte seg i det store og hele som en gjeng med absolutte *****er!
    Om en av de hadde prøvd seg på det samme stuntet som karen i denne artikkelen så hadde jeg ikke blitt det minste overrasket!

    http://mashable.com/2014/12/16/plane-emergency-slide/?utm_cid=mash-com-fb-main-link
     
    SASlovah4evah liker dette

Del denne siden