G'onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 10. febr 2016.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God Onsdag från Mandarin Oriental i BKK!

    En väldigt hög koncentration av Rinowa här..,

    Dessvärre inte mitt hotell men väntar på föräldrarna som inte vet att jag är här ;) Plannen idag är att fortsätta ta det med ro, har redan fått dagens första massage och senare skall jag väl åter till @Bizflyer och min gemensamma vän baronen för att kontrollera gårdagens mått på ting och tang. Ha en strålande onsdag!
     
    Last edited: 10. febr 2016
    Travellingalf and Bizflyer like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    -3 grader her, og litt lysere på morgenen. Det fortsetter å komme arbeid til oss på redningsbil, så det er nok å gjøre og bra er det om man skal holde det gode resultatet vedlike.
    Siste arbeidsdag den her uka, i morra tidlig er det ut på tur igjen....

    Ha en flotters onsdag :):):)
     
  3. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Københavns Universitet, hvor stemningen ikke overraskende er veldig trykket etter at rundt 500 i går ble oppsagt, halvparten ufrivillig. Ikke engang et ellers så korttenkt land som Norge ville ha funnet på å beskjære forskning og utdanning med 4 x 2 prosent (på toppen av dramatiske nedskjæringer i studenttallet), etter alt å dømme for å finansiere skattelettelser. Men slik er nå verden blitt; man får gjerne for min del forsøke å skru den tilbake til middelalderen. Ute er det i alle fall seks plussgrader, men det tipper jeg det neppe er når jeg vender hjem til Norge i ettermiddag. I det minste er kanskje stemningen på Blindern litt lystigere enn her.
     
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo sentrum.

    Kafferutinen min på jobb har blitt revolusjonert etter at jeg fikk surret meg til å ta med en Aeropress til kontorplassen, så nå nyter jeg en rolig stund på jobben før tempoet skal økes betraktelig i løpet av dagen.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke fullt så god morgen fra det Sørlandske!
    Det burde jo være en god morgen ettersom man skal reise på langweekend til det tyske i dag, med Ompa til du spyr, og greier...

    Men .... da jeg kom ut til bilen i morges hørte jeg en dur fra motoren og synes det var underlig. Men siden jeg hadde dårlig tid, kjørte jeg bare ungene til skolen og meg selv til jobb. Når jeg hadde tatt av tenningen og kommet meg ut av bilen var den lyden der enda, og det viste seg at den ene av 2 vifter foran i grillen surret og gikk. Aldri opplevd før. Og jeg som skulle kjøre til Kjevik i dag og la bilen stå til søndag. Det er nok ensbetydende med flatt batteri. Så da må det heller bli bildoktoren og få andre til å kjøre til Kjevik. Noen som har opplevd tilsvarende problem? Underlige greier. Må vel være en elektrisk feil....

    Men heeey! SAS Plus til det tyske venter. Og de har Jägermeister ombord.
    DA er det ikke rart at jeg drikker......

    God helg!!
     
  6. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Bodø.
    Var tidlig oppe i dag for en tur med rødsnuta fra OSL og hit. Blir et par-tre møter før jeg setter kursen hjemover i ettermiddag. Blir en transfer med flybytte i TRD før jeg endelig kommer hjem igjen. Og da heldigvis med SAS...
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Yousers. 7-8 kuldegrader og bitende vind her i semitropiske strok .. Må være @tommy777 som har sendt noen isengler ned fra Chicagosibirsk etter overtidstapet igår .... ;) Hvitt på bakken er det også .....

    Kjenner resefoten vibrerer litt, men siden jeg måtte avlyse ukens norgesturne, må jeg nok holde meg i skinnet til Chester the Eskimo tar meg til Seattle om en måneds tid .... Deretter blir det møte hos Europol i Haag i april.
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, Erling, jeg kjører Audi, så ingen problem her ;)

    God morgen fra SMF. Akkurat boardet Eskimo for en dagstur til Seattle. Helt klart det beste flyselskapet i statene

    Ha en flott onsdag!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Med fare for å gjenta meg selv: Audi - 4 nuller i grillen og en bak rattet....:)

    I gullstuen på Osl nå. Laks igjen.... Hadde håpet Flemming hadde spist opp resten i går så de serverte noe annet i dag. Men neida.....

    Dus neste!
     
    Ruby liker dette
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Bare de uten hjerne kjører bil med stjerne :p
     
    Flight Cancelled and RoadKing like this.
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra innlandsloungen på OSL. Fin flight med SK4107 i dag tidlig og straks klar for SK277 til Bergen, men rekker en øl først

    Fly pent!
     
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra BOO. Venter på SK4117 til Oslo hvor det blir et kort stopp i innenriks kafeen.
    To innholdsrike dager er over og ettermiddagens avslutningen ved Bodø hovedflystasjon var helt konge. Fikk et ordentlig innblikk i historie og aktiviteten før vs nå. Fikk også befart rundt omkring, det var toppers.
    Ha en fin fin eftan :)
     
    SASDC8 liker dette
  13. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Heldig du!
    Jeg sitter ved gate 17 og venter på SK4581 til TRD for videre transport til OSL senere i kveld.
    Var ikke plass på SK4117 til meg...
     
    Ruby liker dette
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Var ledig på 19B, ellers rimelig stinn brakke.
     
  15. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    For oss med interesse for fly og motor finnes det vel bare ett merke BMW...

    Finnes lite som er tøffere enn en BMW stjernemotor https://no.wikipedia.org/wiki/BMW_132
     
    Travellingalf and TOS_EBG like this.

Del denne siden