Fra Naples, Florida. Ligget rett ut på Naples beach som ligger perfekt til som en bystrand halve dagen. Resten av dagen har godt med til litt byvandring i denne lille vakre byen. Fruen ville tilbake grunnet en sjampo butikk og jeg var ikke vond å be. Ha en strålende mandag alle hjemme og en god vinterferie til dere alle
God morgen/god kveld fra Marco Island, noen miles sør for Naples! Her er det Bentley og AMG det går i, en klassisk playground for the rich...
Dra opp til Bentley store på tamiami trail ca 5 min fra downtown Naples. Sykt utvalg av Rolls rolle, Masserati, Bentley osv. Tror jeg aldri har sett så mye luksus biler i et bybilde som i Naples.
(Ikke fullt så) god morgen fra Oslo S! Det ble vel ca. 3,5 timer på øyet i natt på Comfort Karl Johan. Flyet fra LHR var forsinket og dermed rakk jeg ikke siste tog hjem til Larvik Prøvde meg først på Quality Oslo S (tror jeg de heter) men der hadde de datatrøbbel og kunne ikke sjekke inn noen. Så de ringte derfra til Comfort KJ og han i resepsjonen kunne tydeligvis noen triks i Ludo og fikk ordnet et rom. Helt utrolig at (iflg. hun på Oslo S) hele Choice sitt bookingsystem (og innsjekk/utsjekk) var nede, igjen! Ja, ja. Sitter nå og venter på toget som skal gå 05:39. Gleder meg til sengen i natt!
Morn fra L1. Kjekt med en konserthelg i Bergen og besøke venner og de gamle uten restriksjoner. Ikke skjedd siden Gluecifer på Verftet i nov 2019. Bra friskt ut av BGO i går ettermiddag Godt det bare er 3 uker til jeg skal tilbake til solkysten ha det kjekt!
God morgen fra Senator-loungen i Frankfurt. Er på vei hjem fra Thailand, og hadde en strålende tur med TG. At det skal være mulig med to så totalt ulike opplevelser fra samme selskap på utreise og hjemreise er nesten litt skremmende. På flyet fra Arlanda mistenker jeg at hele crewet var håndplukket fra slekta til Tyvärr-Dennis, mens turen hjem var en opplevelse i pur glede og serviceinnstilling. Hadde nesten slått fra meg TG for fremtidige reiser, men det er fullstendig revurdert nå.
Gooood morgen Fortsatt har brødhue Frøken Støre ikke nedskalert Covid, og vi får terror meldinger på mailen om å være i beredskap, for HVA DA????????? Omicrap smitter som F, så hva kan en gjøre med det? Sykehus innleggelser faller som en stein. Jeg vil ut og reise. Til dere heldige som IKKE jobber i helsevesenet, må dere reise og kose dere så mye dere klarer.
God morgen fra Oslo, tilbake på hjemmekontor etter en småsjuk helg, les dårlig form. Ingen tegn til vinterferie her bortsett fra antikvert kalenderpåminnelser som minner om en tur til Tokyo som utgikk for lenge siden, ellers en dag pepret med møter - er det ingen som har tatt fri?
God morgen fra gullstua på OSL. Tilløp til mye folk. Vært våken siden 03:00 så beskjeden frokost på loungen; Turen går til DXB via ZRH med LX. Har tronesete på siste leg men håper på oppgradering til F. Var utsolgt i går men ble 4 ledige i natt så gir det ett forsøk i ZRH. Håper alle får en strålende dag
God morgen fra Sølvbyen. Nysnø og muligens muligheter for å skli på glatt underlag. Sliter med å få to streker på hjemme-alene-testen. Synes jeg kjenner milde omikronsymptomer, men testene slår ikke ut. Hadde vært kjekt med en troverdig bekreftelse, så man var ferdig med det. Ønsker en fin dag, og god tur/ferie til alle IFere.
God morgen fra godstolen. I morgen denne tiden sitter jeg på et flysete på vei til solkysten, forhåpentlig. Siste del av (retting av) papirmølla for å komme inn til USA skjer i dag. Ruten i morgen blir da TRD-BGO-CPH-EWR. Spørs om vi får testet den nye BGO loungen, kun 40 minutter til transit der. Ha en strålende dag!
T-0 Sør-Afrika. Endelig er dagen her. Jeg trodde nesten ikke den skulle komme, men om bare noen få timer går turen til Cape Town via Wien, Zurich og Johannesburg. Covid-testen kom negativ tilbake i går ettermiddag. Swiss har godkjent digital document check og vi har boardingkort hele veien i appen. Det blir for lett. SAS Utland åpner kl 05:00
God føremiddag frå Sunnfjord. Klart og fint ute, som det gjerne er her vestpå. Kjekt å sjå at mange er ute og fartar. Her vert det hardt kontorarbeid i staden for vinterferie. Snart skal eg ut og kjøpe morsdagspresent. Snart på tide... T-52 til CPH T-91 til LAX/SFO T-146 til MNL/TPE
God morgen fra Indre Østfold. Sitter og ser ut av vinduet at i dag er ikke dagen for å ta bortekontor (motsatt av hjemmekontor). Ser ut til at de ikke har startet brøyteprosjekt her i gata, men er ikke bekymret for DET. Står vel stille på alle innfartsårer til Oslo nå som det har kommet snø på vinteren.... : ) Egentlig ikke så mye som skjer i dag foruten jobb og ørten kopper kaffe regner jeg med. Venter på et am ex kort jeg bestilte for snart 2 uker siden. Tror det er 10 dager nå. Var Amex Elite (SAS Eurobonus) jeg gikk for til slutt.