Google Flights - noen som har erfaring?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kjakan, 23. sept 2014.

  1. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Fant akkurat ut at Google har en (tilsynelatende) brillefin tjeneste for å finne reisemål og billetter.
    Du går bare til https://www.google.no/flights og så kan du trykke deg videre på et kart og se reisemål og/eller taste datoer først. Ganske fiffig tenkte jeg, men kan den sammenlignes med f.eks. kayak eller momondo? Er den bra nok?
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Den var ny for meg.
    Får teste litt ut i kveld da.
     
  3. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    For en tulle funksjon! Men kjeder jeg meg nok en dag, så er det mulighet for at den faktisk får lov å bestemme ;)
     
  5. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Ja den kan absolutt sammenlignes med Kayak, Momondo , Orbitz etc. Google Flights er paa lik linje med de nevnte bygget opp over ITA Software. MIT Utviklede ITA Software var det noedvendige bindeleddet for at nettopp Portaler som Kayak, Orbitz etc. kunne utvikle seg til hva de er i dag - de var de foerste som ikke benyttet "skjerm skarping" (Mye Captcha i Reiselivet er nettopp paa plass for aa hindre skjermskraping) - i tillegg saa kjoepte Google ITA Software i 2011 og har sluppet endel funksjonalitet - men det er masse paa gang......
     

Del denne siden