Goood lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 30. jan 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Denne morgenen fra Gdansk :)
    Litt sen ankomst med SK i går kveld, men 200 m å gå til Hampton by Hilton som skulle stå for overnatting. Hard seng, ellers ok. Nå er det straks frokost, og hjemreise i formiddag med SK via via. Kvelden byr på quiz på den lokale pub1.

    Ha en flott lørdag! :D
     
  2. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    På vei til OSL for å tilbringe et døgn i London.

    Ønsker alle pent vær i helgen.

    /koffert
     
    LN-FHU liker dette
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen. Er på SVG på vei til LHR og videre til BOS i biz. Gleder meg :) Kun 24-timers stopp i BOS å så rett hjem. Hverken kjerring eller ungene skjønner hvorfor jeg skal til Boston. Blir uansett er bra tur og med mye alene tid og litt lyx.
     
    Petter B-C and LN-FHU like this.
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra de forblåste vidder utforbi Stavanger. Slemme Tor har blåst fra seg, men på disse kanter var han ikke slem. Nå kan en bære ut alt småkrimset igjen slik at det ser anstendig og pyntet ut rundt huset........
    Nå blir det frokost, så handling av mat.
    Videre skal gullkort bunken sorteres, og skrytehistorier pugges [​IMG] for på kvelden blir det FLY & ØL i Stavanger i regi av Flyprat, det blir bra.
    Jeg tenker tjuvstarte og kveiker i gang omkring halv sju-sju på Kardinal.
    Ha en glitters dag [​IMG]
     
    tommy777 and LN-FHU like this.
  5. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra MUC!

    Nå sitter jeg her i Senator-loungen og blomstrer før jeg reiser videre for en kjapp tonetters i VIE. Førstereis med Luftie og på MUC. Sistnevnte en utrolig fin og oversiktlig flyplass. Anbefales for transfer. Folksomt her i loungen, dog.

    Ha en fin lørdag!
     
    LN-FHU liker dette
  6. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Feberfylt med iskalde fingre og tær. Skjedde på et par timer på jobb i går. Og i morgen er det en 6-segments tur for å fullføre bonus challenge. Så nå går det på te i alle grusomme smaksvarianter. Det er rett før jeg spretter den flaska med raki jeg kjøpte i 2013.

    Ha en fin dag, enten du er her eller der :)
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Sørlandet:)

    Debatterer med meg selv om jeg skal hive meg på statusmatch til skyteam. Har egentlig ikke brukt for det og er redd for at jeg får blod på tann..
    Trenger bare 90 segment med SAS og resten er "up for grabs".. 60 på KLM så er platkortet sikret :D
     
  8. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Leos lekeland i Oslo..... Skulle tatt med meg bose QC25..... Tar fulde passasjerer og unger i midtgangen over det her any day!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Akk o ve og stønn x5 fra det Sørlandske!

    Joda. Det var ikke rart at jeg drakk i går. Men litt rart at jeg drakk SÅ mye.
    Straffen i dag er at styggemannen er her. Og han dundrer med slegge på innsiden av hodet mitt. Sto opp for en time siden, men tror bare jeg går rett i seng igjen.

    Får nå håpe det blir en bedre dag i morgen....
     
    Tore and Ruby like this.
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Rocklin, California. Her skinner sola og man kom nesten opp til 20 grader i dag. Hjemme alene, fruen og co fløy ned til San Diego for å feire bursdag. Så da blir det pizza og øl litt senere.

    Fortsatt god helg
     

Del denne siden