Da var alt klappet og klart for tidlig juleferie en fredag morgen. Early bird frokost inntatt hos Petter på Osl før avreise Miami via Arlanda Ha en fantastisk fredag alle IF-ere
Takk Tro meg, jeg har knapt sovet siste uken,at hårmanken fortsatt ikke har blitt grå, eller blitt tynn i hyssingen er et under Prøvd isolere oss så mye som mulig siste uken, men det er ikke så lett med 2 barneskole barn. Trikset med ledig midtsete rad 1 Osl-Arl fungerte kun på den ene siden av raden.
Kjørte du solo i gullstua idag @Maggie ? Ble en kald pils her. Sitter ombord SK4723 til Berlin her nå God fredag!
God fredag frå Sunnfjord. Endelig litt flynytt frå Sunnfjord. I dag skal Luftforsvaret fly "julestjerne" over oss. Jammen skal @Eddie47 få besøk og. Det skal seiast at F-35 ser ut til å fly noko raskare enn Widerøe sine propellfly. Snart helg og husvask. Det skal bli liv. Rai-rai!
God morgen fra osl. Først flytur innenriks på hvem vet hvor lenge. Nødutgang på sk255 Fått frokost og kaffe på innenriks. Hyggelig lounge med de vante rettene til sas Riktig god helg til alle
Goooooooooood morgen. Hell noen dråper med vodka i appelsin juicen så blir det bra. Mer vakt beredskap ut denne uken, kan en si jeg trenger ferie snart. Ha en fantastisk tur @Maggie Må du kose deg i den amputerte C reisen(bare tuller) T-10 det gledes endelig ferie. C=2, færre som tester seg mot helg, men betydelig flere som tester seg etter helgen, lurer på hvorfor. Riktig god helg folkens.
God morgen fra hjemmekontoret! Rullegardin opp... det er mørkt ute... bra det er solsnu om ikke alt for mange dager. Skal jobbe videre med en prediksjonsalgoritme i dag, presisjonen på første forsøk var "hele" 29%, den må opp til minst 80% før ting begynner å bli passe brukbare. Ha en flott dag!
Litt usikker på hvor god dag det er i dag. T-2 og avventer telefon fra sjefen om ferien som starter i morgen er inndratt. God tur til dere som er på vei. Foreløpig pakker jeg kofferten så får vi se om den kommer i bruk nå, eller i Januar.
God fredag fra Oslo. Hjemmkontoret inntatt og de første mailene fyrt avgårde. Snart på tide med mer kaffe, og slik går dagan. Heldigvis snart helg!
God fredag morgen! T-1 til det som skulle vært tur til utlandet, men nå blir det spennende finale i F1 og god kamp LIV-AVL. Blir sikkert noe godt på grillen i helgen også. 1W prosjektet fortsetter. God tur til alle reisende og god helg til samtlige
God formiddag fra Porsgrunn. Siste jobbdag i ettermiddag- så 17 dager langfri.. Penthouse playboys i morra, fest på søndag. Siste hjemmekampen til ODD "feires" med akevitt,øl og kruttsterk baccalao. Hyggelig å se @Maggie har kommet seg av gårde. T-6 uker til vi skal på samme tur. Ha en vrikkende helg
God formiddag fra SK260. Stappfullt fly etter at SK252 ble kansellert. Virker som at det er litt bingo for tiden om man kommer med flyet man har booket eller ikke da alt blir kansellert.
God formiddag fra Radisson Blu på Gardermoen. Tydelig at vinteren har ankommet Oslo, i det vi ankom gate i går kveld fikk jeg gate closed-varsel på neste fly i Avinor-appen og melding om ombooking fra SAS. Da blir det nytt forsøk i dag. Forøvrig ikke noe imponert over SAS ankomstservice på OSL i går kveld. Håper inderlig at vedkommende bare hadde en dårlig dag, og at det ikke er effekten av SAS sparetiltak jeg fikk oppleve.