Gooooood Fredag!!!!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SayWhat, 28. mai 2021.

1. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig kom den svært etterlengta SMS'en med beskjed om at eg kunne bestille time for første stikk i slutten av neste veke. :):):):):):):)

Hadde vært ute ein tur uten mobilen som låg på lading og når eg kom heim rundt midnatt hadde beskjeden komt i 11 tida, såg det tilfeldigvis før eg skulle gå og legge meg. :eek:

Muligheten for stikk nr 2 etter 4 uker var da alt gått, blei 6 veker og midten av Juli istadanfor for nr2. :oops:

Så moralen er vel ikkje gå nokon stadar uten mobilen i desse dager, timene ser ut til å gå fort når dei blir tilbudt.

God natt og ha ein aldeles fortreffelig dag videre frå det Vestlandske.

ArthurDent, Kaffen, kjeeli and 16 others like this.
  2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Kaffe i koppen og litt tv på starten i dette karantenehuset.....idag er dag 7 etter siste eksponering så test idag. Negativ betyr slutt på karantene :):):)
    Kjipern at tromsø-turen røyk, men det kan alltids gjentas....
    Sol her idag også, så muligheten for litt grillings er tilstede :cool:

Ha en fantastisk fredag :):):)

ArthurDent, SayWhat, Kaffen and 13 others like this.
  3. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,028
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

Dagen starter med et par gode nyheter og en dårlig.

Den dårlige først: Jeg trodde antallet vaksiner skulle øke kraftig fra juni. Neste uke fordeles 338.000 doser, men nå ser jeg ifølge VG at det bare fordeles 219.000 doser uka etter. Ei heller har jeg fått SMS om at det snart er min tur. For håpe det bare er en midlertidig dipp...

Det er vel kun på dette forumet at restskatt på e-faktura teller som gode nyheter? :)

Den andre var at Svea finans måtte gi seg på et tåpelig krav. Jeg hadde nektet å betale fakturagebyret deres på 75 kroner. De hadde ingen planer om å gi seg, ringte jevnlig, kjørte masse kredittsjekker og sendte saken til namsfogden til slutt. Da hadde det naturligvis ballet på seg med gebyrer og trusler og økte kostnader. Jeg bare skrev til namsfogden at jeg bestred prosessen siden jeg ikke hadde akseptert kravet og de ikke hadde informert på forhånd at det ville tilkomme fakturagebyr. Og i dag tidlig kom denne mailen...

upload_2021-5-28_8-26-56.png

Lurer bare på hvor mange som betaler disse kravene fordi de blir skremt eller ikke kjenner rettighetene sine? Vanvittig og ulovlig råkjør fra Svea Finans her.

Ha en fantastisk fredag, og håper du også får sol og åpne serveringssteder! :)

ArthurDent, SayWhat, Kaffen and 13 others like this.
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en strålende sol i Lillestrøm, med utsikter til sommer de neste ukene blir dette bra.
    Det gledes til en tur på to hjul i helgen, en god erstatning for å fly, spesielt i fint sommer vær :)
    Hyggelig at du har fått beskjed om stikk @SayWhat . Det minner meg på at jeg føler noe er feil. Leser at president Raymond i den lille landsbyen sørafor sier de skulle være istand til å vaksinere alle over 18 innen utgangen av 1 uka i juli hadde de fått de 60% ekstra.
    Går jeg på dagbla og deres vaksineringsbarometer, legger inn mine data, ja så skulle jeg iallefall hatt første stikk for lenge siden, mest sannsynlig begge. Det står det også på FHI sine sider.
    Så, hva er galt med Lillestrøm, hvorfor har man her ikke kommet lenger (når man ser på kommunens sider) enn at jeg ikke ser ut til å få noe stikk før uti desember engang (ok, overdriver litt)?
    Som 55 åring syns jeg faktisk jeg skulle ha fått første stikk p.t.
    Jaja, ikke mye å gjøre med. Får slenge meg på sykkelen istedenfor.

Ha en feiende flott helg folkens!

ArthurDent, SayWhat, kjeeli and 11 others like this.
  5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten, passelig nok i det jeg passerer Florida. Ser ut til å bli nok en strålende dag. Det lages høykultur for Festspillene i Bergen.

A4AFAADC-D6B3-498C-92C0-DB1242686E10.jpeg

6. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,130
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Tredje arbeidsdagen denne uka... det er godt det snart er helg! Dog, etter forrige helgs flytur kjennes det litt vemodig å tilbringe den på landjorda. Man blir fort vant til å være på vingene gitt.
    Kanskje man skal prøve å gå for diamant og skvise inn et par turer i juni mens det er 4x-kampanje :p

SayWhat, kjeeli, RoadKing and 10 others like this.
  7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken

Da har vi noen SAS kuponger som må benyttet, vi starter med å booke avbestill og endrings vennlige billetter, skal vi si Alicante, mulig LHR (Safari frister).

Helgen står på vent, flott vær, Bobler i fri flyt, det er sommer stemning, dette gir en gode vibber.

Ha en super helg folkens, mulig snart noen av oss kan treffes igjen :)

SayWhat, kjeeli, RoadKing and 11 others like this.
  8. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra kontoret. Rolige 25km på sykkel er deilig start på dagen. Håper alle fulgte investeringstipset mitt og satt penger på Stabæk i går. Satt selv 1000kr på H og over 1.5 mål, og det gikk jo fint..

Det er helg for pokker, og neste fredag ser det ut som om jeg skal ut og fly!

Ha det kjekt :)

SayWhat, kjeeli, RoadKing and 10 others like this.
  9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,518
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Ser på en strålende blå himmel, det virker som våren/sommeren faktisk har startet nå. På tide å flytte snøfresen i garasjen.
    Ellers kan jeg melde at covidprøven viste negativ etter et besøk i Hammerfest, i grunn ikke så rart siden vi i hovedsak har vært på hotellrommet eller i bilen. Men greit å få det sjekket og være sikkert all den tid at bivirkningene av smertestillende like gjerne kunne ha være covidsymptomer.
    Har fått noe å virkelig se frem til: har bestilt billetter til Sivert Høyem. "Sivert Høyem ønskes velkommen til Britannia Hotel som vår Artist In Residence i slutten av juni. Vi spår minneverdige og intense kvelder når Norsk rocks majestet residerer i Palmehaven" middag i Palmehaven, mens man hører på Sivert synge, dette må bli knall!

Ha en flott dag :)

SayWhat, kjeeli, RoadKing and 9 others like this.
  10. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Våkna til nyvaska hus. Fruen er kvikk om morran :)
    Fikk nytt "gullkort" fra SAS MC i posten. Makan til kjedelig og anonymt kort da. Ser ut som en blass romnøkkel på et 2 stjerners hotell.
    Vel, sommeren har kommet, da blir det terrassevask ute nå straks, og pakking av en liten weekendbag før vi reiser til Sørlandet og Risør i helgen.
    Får beise terrassen på søndag, og finne frem solsenger ,parasoll og grill da.
    20210528_100313.jpg 20200619_094032.jpg

11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret!
    Startet dagen med å pakke litt, og så dra på SATS og løfte på noen tunge ting.
    Noen timer på kontoret, mens solen skinner om kapp med helgefølelsen.
    Så er det E6, den strakaste veg, til OSL! Må få drukket et par Ringi før @Upsaker har tatt alle..

Nå: Kaffe!

Nyt fredagen! Det skal jeg!

SayWhat, kjeeli, RoadKing and 9 others like this.
  12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,147
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag i sola.

Ringi utgått på dato er bestilt og blir med på jobb til uken. Noe som betyr at det kan bli 2x Ringi på meg. Neste uke.

Dagen startet med påtagelig irritert komdomdressmann som ble forbikjørt på sykkel. Han måtte henge på og forsøke å presse seg forbi noen ganger, sikkert av prinsipp. Før vi skulle hver vår vei. Litt det samme som BMW sjåfører som skal forbi min gamle Toyota, men som ikke riktig klarer å holde hastigheten oppe når de først er forbi.

LN-FHU, SayWhat, EndreD and 9 others like this.
  13. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Har det "klikka" hos SAS MC? Er det for å spare cash, nå at de ikke utsteder nytt kort for hver fornyelse av opptjenings periode?

Vel, vel, en får da si at, noen kreative sjeler er ihvertfall ansatt hos SEB, er vel viktigst å holde bonus sjekken sin vedlike, på kompensasjon av å ikke trykke nye plastikk kort for hvert år x antall medlemmer :rolleyes: (eller er det miljø unnskyldningen som vanlig)

14. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,644
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra den Arktiske hovedstaden
    Idag blir det litt jobbing også helg før det blir en liten speidertur til Oldervik imorgen.

Etter onsdagens flytur til Bodø og kampanjen til SAS kan jeg nå meddele at jeg har fått Eurobonus Diamant! Har ikke like mange poeng som en del folk her inne men flyvninger blir det nok av. Skal ut å fly neste uke også så.

Ellers er det ikke mye nytt å melde om fra meg. Så dermed ønsker jeg alle her inne en god fredag og en god helg når den tid kommer Screenshot_20210528-095616.jpg

15. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer! Og velkommen i klubben. :cool:

LN-FHU, Flyingdutchman and Avixlo like this.
  16. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Fredag og avreisedag i Solvorn …her skal lavblokken rives og noe nytt og fancy skal bygges
    C8BF4173-32EB-428E-AB82-852F675E568E.jpeg

17. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Skal de rive det flotte bygget der? ;)

LN-FHU and Flyingdutchman like this.
  18. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    God fredag fra Bergen lufthavn Flesland. Tømte loungen på OSL for Ringi før SAS fløy meg hit.
    Snart et lite visp med Widerøe til Florø hvor NM i laksetemming foregår denne helga.

19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Du får hilse og si jeg savner han på forumet!

drsyk, Sunnfjordingen, LN-FHU and 2 others like this.
  20. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,535
    Bonuspoeng:
    183
    Fly på blå himmel, QR8875 fra MST på vei inn for landing OSL (787-9)

Q.jpg

Blir fyr på grillen og noen bobler i glasset utover kvelden.

God Helg!

drsyk, Avixlo, Kristian and 6 others like this.

Del denne siden