Nå kan du få gratis oppgradering til First Class på ett leg når du booker en tur/retur med BA på Club World. Altså First Class til Business Class pris! (I alle fall på halve turen...) Les mer på https://www.britishairways.com/en-no/flights-and-holidays/flights/upgrade-to-first
Det er dessverre ikke så smud som det ser ut, for det er kun dyre bookingklasser som gjelder. Ellers hadde jeg brukt det mytji. Men det er en ålreit greie for dem som faktisk kan reise flex business class med jobben.
Nytt tilbud poppet inn i mailen in dag: Mulig at @Fnate har rett i at det er kun dyre bookingklasser, men for de det gjelder må det jo være brillefint! Og han har vel rett:
Dette er sikkert ett godt og relevant tilbud for de som er så heldige og har mulighet til det, men er det bare jeg som synes at det er fryktelig gammeldags at man må contact your local British Airways contact centre or your travel agent for å benytte seg av det? Jeg regner med at det betyr at om du booker en CW billett online (i riktig klasse) så må du deretter ringe (eller kanskje sende en faks?) til ett eller annet call center eller reisebyrået for å få oppgraderingen? Det er sikkert bare jeg som er vanskelig eller rett og slett ikke forstår hvorfor, men jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å få implementert slikt i ett online booking system? Jaja, slik er det vel bare å være en gretten tørst gammel gubbe. Tror jeg går en tur i barskapet.