Gratis reiser for helsepersonell

Tråd i 'Qatar Privilege Club' startet av Spielhaug, 12. mai 2020.

Tags:
  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,154
    Likes mottatt:
    7,908
    Bonuspoeng:
    183
    Edvard liker dette
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,632
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Qatar har satt en begrenset kvote på personlige tilbudskoder per døgn per land. Så i morgen kveld er det en ny sjanse for dem som ikke fikk i dag.
     
  3. anders8

    anders8 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Både jeg og min kone fikk bonusbilletter. Tilgjengelighet ser ut til å være god til mange ulike destinasjoner. Men det er jo en litt risikabel periode det er snakk om, særlig med Qatar, da man "minimum" må reise til Doha. Så sjansene for at vi faktisk får reist er vel ikke fantastiske.
     
  4. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Imponerende! Jeg har sittet klar hver eneste kveld, men ikke fått det til :/
     
  5. anders8

    anders8 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Handler nok om timing. Alt må være ferdig utfylt og sendes umiddelbart på slaget midnatt doha-tid (kl 23 her hjemme) Vi fikk ordnet billettene to ulike kvelder, men begge ble sendt innen et til to tideler etter at klokken ble 23, hjelper med sekundviser.
    Tror alt er borte på godt under sekundet.
     
  6. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Hahaha, det er det jeg har prøvd - uten hell :(
    Jaja, flyturer blir det så fort det er mulig uansett! :)
     
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,632
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Sitter på to tilbudskoder selv, og ser at det er reelle muligheter for å booke. Om vi får brukt disse billettene er en annen sak. Men det er jo en billig billett å sitte på til høstens ferie, tross alt.
     
    Gullars and flying_all like this.
  8. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Last edited: 09. juni 2020
    Xflipper, paramberg and Spielhaug like this.
  9. Einar

    Einar Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Har noen forsøkt tilbudet til Turkish? Blir plutselig mer aktuelt når det kan bestilles i business! Vurderer å få Doktor'n til å melde seg inn, men hun hater å fylle ut skjemaer, så greit med andres erfaring!
     
  10. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,154
    Likes mottatt:
    7,908
    Bonuspoeng:
    183
    Sooo. Ref Turkish, man må altså være medlem av Miles&Smiles. Men kan man da «lure» seg til EB-opptjening allikevel?
     
  11. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,632
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Normalt kan du jo velge hvilket program du krediterer under bestilling eller i ettertid. Noen bør nok finlese tilbudet eller gjøre en dummybooking og sjekke. 40% rabatt er jo bra på toppen av Turkish sine til tider fine priser.
     
  12. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,632
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    • The promotion code and the Miles&Smiles membership number registered in the form are matched. The promotion codes cannot be used with another membership. In order to get a discount, you must login with the same Miles & Smiles membership number filled in the form before.
    • The offer is valid for tickets issued via Turkish Airlines website or mobile application between 08/06/2020 - 01/08/2020 with travel dates between 08/06/2020 - 31/05/2021.
    • The offer is valid for one-way and round-trip flights, Business Class and Economy Class from/to all destinations in our network.

    Får forøvrig ikke hyperlinken videre fra siden som @Edvard viser til å virke. Men det betyr jo at det ikke blir EB poeng med tilbudet.
     
  13. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Enda bedre tilbud fra Qatar Airways for skolelærere:

    As a teacher, you will receive:

    • A complimentary Economy Class ticket to any of our destinations around the world, so you can experience a well-deserved holiday.
    • 50% off a future flight with Qatar Airways to use for yourself, a friend or a family member

    • Initiative duration: 5 October 2020 – 7 October 2020

    Fordeling per land:

    A daily allocation of codes will be distributed by country throughout the initiative’s period. The allocation is refreshed daily at 4 a.m. Doha time (GMT+3).

    https://www.qatarairways.com/content/global/en/offers/thank-you-teachers

    [​IMG]
     
    Last edited: 05. okt 2020
  14. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Minner om at kampanjen for skolelærere avsluttes i morgen, 7. oktober.

    Mulighet for å få en gratis interkontinental flybillett med full-service Qatar Airways og halv pris på billetten til reisefølge for reise fram til 30. september 2021.
     
  15. anders8

    anders8 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Gøy oppdatering. Jeg trodde det bare var å skyte en hvit pil etter disse reisene. Da både min kone og jeg er leger fikk vi fire gratisbilletter som vi brukte til å bestille reise til Singapore. Egentlig var avreise i morgen, men det går jo ikke, så jeg ringte Qatar og de booket oss om gratis til (valgfrie) datoer i september 2021! :D
     

Del denne siden