God morgen fra Molde Ser ut som det er fint utevær, og det passer seg på denne dagen. Barnetog, stolpejakt og borgertoget står på programmet for i dag. Nyt dagen til kjære forumister
God morgen og gratulerer med dagen til alle bonusnisser En riktig god 17. mai til alle her på forumet – enten du er på vakt, på reise, i lufta eller hjemme og feirer med familie og venner. I dag markerer vi frihet, fellesskap og alt det vi har å være stolte av som nasjon. Enten dagen byr på uniform eller bunad, flystripe eller barnetog, håper jeg den bringer smil, flagg og kanskje en is eller to Ha en strålende nasjonaldag ✈️
Gratulerer med dagen fra en 17 mai pyntet lounge. Her er man enda tidligere ute enn Oslo kommunes skjenketidspunkter. Veldig rolig på OSL, herunder i loungen.
God morgen og gratulerer med dagen! Jeg skal holde meg langt unna alt som har med felles feiringen å gjøre og drar på treningssenter der jeg forventer å ha bassenget helt til meg selv. I løpet av dagen blir det en fin *plop* lyd av en flaske Henriot som jeg håper å kunne nyte på verandaen, men i stua funker også dersom været bestemmer det. Ha en finfin dag!
Gratulerer til alle bonusnisser. I år er jeg med i teknisk komite på den lokale 17.mai festen så det blir mye hender og føtter i dag. Det skal bli godt i kveld når vi er ferdige. Heldigvis ikke oppmøte før kl 14 så aller først skal jeg lage til en skikkelig 17.mai frokost!(Nei, jeg drar ikke på Scandic
Gratulerer med dagen! Første par oppdrag utført, dvs flagg hengt opp og fløte til kake kjøpt inn på Joker som heldigvis ikke var tomme. Nå kaffepause. Gårsdagens ordning av uteplassen ble forsinket til fordel for østers og chablis med naboer, så nå ligger det an til at første del av dagen ikke blir viet taler og korps, men kosting og vasking, får satse på at en rekker det før ettermiddagens evenementer
En bonusnisse spiser selvfølgelig gratis frokost på et Scandic hotel Fruen med nivået under og barn fikk også gratis frokost Gratulerer med dagen
Gratulerer med dagen, alle sammen! Flagget er heist, og jeg er tilbake i sengen med kaffekopp og sovende hund. Akkurat nå kjører 17. Mai-fergen forbi, med korps ombord. Det blåser godt, så det var slitsomt å heise flagget. Ha en fin en, og spis is!
Gratulerer med dagen! Norske flagg, dress, bunad, glade folk som feirer nasjonaldagen; dette er en feiring vi skal være stolte av. En runde på jobben, før en skal ut i sola og gå i folketoget. Mistenker is-overload. Så blir det middag, FA-cup og Melodi Grand Prix. Da skal vel alle ha fått sitt. Ha en nydelig nasjonaldag!
Gratulerer så mykje med grunnlovsdagen, folkens! Her pågår huslege syslar som balkongvask og frukost. Etter kvart blir det ein tur i skogen før balkongkvile. Låg puls og introvertitet er planen for dagen, samt kjenna litt på at ein er ganske så heldig med å bu her på fjellrøysa, kanskje spesielt når verda rundt raknar på alle moglege vis. God syttande mai, gode medforumistar!
God føremiddag frå Sunnfjord. Madammen har okkupert badet, og eg underheld ungane som gledar seg til å gå i tog om nokre timar. Seinare skal det grillast pylser, etast is og ungane skal få innvie plaskebassenget for sesongen. Konseptet med 17. maiferge høyrest tøft ut, @holmen. Det kunne vore noko for Fylkesbaatane.
God 17. mai og Grattis med nasjonal dagen. Det feires med bobler, helt siden i morges da en ankom EVA Loungen på Suvarnabhumi. Boblene er oppgradert og nå serveres det LPGS bobler, livet er lett her om bord Ha en flott nasjonaldag folkens
Lite trafikk på OSL fortsatt. Kjapp security og null stress. Hos SAS sier bunads-kledd "drage" velkommen, og sender alle videre till gull loungen siden kun den er åpen. Litt ekstra stas, med flagg, pavlova og pynt her idag.