G'relativt mandag morgen !

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-MOW, 03. mars 2014.

  1. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Så skulle også jeg få gleden av å opprette en morratråd .... :)

    It's still o'dark hundred her i Mosjøen, men jeg fikk ikke sove mer. Kruttsterk Peet's Coffee er yte av trakteren og Waterboys' Fisherman's Box durer fra musikkspilleren.Ute er det snefritt og litt kaldere enn hjemme i Atlanta, men jeg ser det muligens snur til natta igjen. It's a strange strange world ....

    Ferske Girl Scout Cookies står klare på baren til hordenes innmarsj .. de lokale må jo få litt ekte amerikansk roots culture.

    Play it again, Mike !!!
     
  2. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Hilton Hua Hin hvor det vel er på tide å bevege seg ut til litt sol og bading etter en sløv formiddag så langt - jentungen er i hvert fall klar....
     
  3. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Drammen! Trøtt som F i dag, men det bryr ikke rekrutten seg om, han ville stå opp klokken 0555. Har nå kommet på jobb, blir hektisk møteaktivitet i dag før lunsj.

    Ha en flott dag!
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nairobi. Flyttet ut fra Hilton i går og inn på Intercontinental. Nå bærer det snart ut til Wilson Airport og Twin Otter til Masai Mara!
     
    Fnate liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ekte blåmandag :)

    Så langt en flott kontordag med vakkert vintervær ute, men gud så trøtt man er for tiden..
     
    SASlovah4evah liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!

    Ble litt lite søvn i natt, men heldigvis hadde jeg litt å gå på fra 12 timersnatta på søndag.
    Bandittene var lite klar til å gå på vinterferie-SFO i dag, så derfor ble det litt senere enn vanlig også. Men siden man kom litt sent på jobb kan man jo heldigvis gå hjem litt tidligere.......

    Fortsatt gla mandag ønskes!
     
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Ny vecka nya utmaningar! Sitter och bokar biljetter från den stora metropolen Blytheville, Arkansas just nu och för en del av er vet ni vad det betyder att jag skall göra ;) Kort vecka på kontoret då det blir TXL torsdag-söndag.
    Annars ser jag faktiskt en antydan till sol ute. Ha en strålande start på veckan!
     
    Last edited: 03. mars 2014
    Cecilie liker dette
  8. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Hoi!

    God formidsag fra avdeling Gull på CDG. Flyloggen forteller meg at jeg har banket ned 182 timer bak gardinen siden sist tur i F. Da er det innafor med sete 2A på TG931 i dag.

    Finfin mandag ønskes!
     
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra stavanger, flott og produktiv dag på jobb idag hvor flere bortgjemte saker ble ekspedert videre til "en annens" mailboks. Ute av syne og borte fra sinnet, sak løst. Nå er d full rulle da jeg har rota meg til sentrum og Vinterlyd konsert, har med 6 spente tolvåringer som er helt hekta på en eller annen Finsk type som ikke er gammal nok te å ha begynt med vodka, badstue og snøbade kombinasjonen. Men populær, d er han :)
    Ha en bedre kveld!
     
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag!

    Her har det vært en hektisk ettermiddag etter at jeg klarte å slette alle filene på min eksterne harddisk. Klarte heldigvis å redde noen bilder.

    Nå er det middag og så en tur på besøk til besteforeldrene mine i kveld :)

    Ha en fin mandagskveld :)
     
    Fnate liker dette
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Duuuuu, altså... Vi har funnet ut at hjembygda di er i Argentina vi. Så det så! Det kan også virke som om du må slutte å prompe bygda varm.
    [​IMG]
    Forøvrig god kveld fra Lillestrøm. Lang tur fra LAX til LHR med BA sin A380. God luft ombord, men skal si crewet sliter med å bli kjent med denne balja. Imidlertid rundet det seg greit av med partyflighten BA768. Her er det mildt sagt mange kjente tryner etter hvert. Minner litt om KRS pendlingen min for noen år siden.

    Ha en fin kveld.
     
    SASlovah4evah liker dette

Del denne siden