Grublesøndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 03. april 2022.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,540
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen alle IF-ere :)

T5 kommede påsketur DC-Amish-NYC.
    Mellom Amish og Manhatten har vi to valg, 2 dager i Philadelphia eller 2 dager i Brooklyn.
    Hva bør velges og hvorfor?

Ha en strålende søndag :)

Calling, Earl, haifinn and 8 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
    Det snør på solkysten !
    I blant er det underlig at han valgte seg april ..
    F9BC852E-4B8E-4F4B-9A50-14F2C4054088.jpeg

Calling, braathens safe, Earl and 9 others like this.
  3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,629
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Jammen snør det her oppe og. Og eg som fartar rundt på sommardekk. I dag skal det bakast skillingsbollar og fyrstekake til fireårsdagen neste helg.

T-11 til CPH

Calling, Earl, haifinn and 7 others like this.
  4. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,030
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra BHX. For min del er det både ny flyplass og nytt flyselskap i dag. Ikke så ofte at det skjer i Europa lengre.

Ha en fin søndag. :)

20220403_080549.jpg

5. The_Dude

The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

Likes mottatt:
    2,298
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bastille, Paris. Drar mot CDG og tar formiddagsflyet hjem. Flyr har ingen fast terminal og intet tildelt ennå. Blir spennende.

T-5 ADD.

Last edited: 03. april 2022
    Calling, Earl, haifinn and 8 others like this.
  6. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,941
    Bonuspoeng:
    293
    God søndagsmorgen fra Larvik!
    Strålende sol, akkurat som i går. Ikke mye skygge å finne så hvor jeg skal vaske bilen idag er noe uklart men det løser seg vel :)

Ha en strålende hviledag!

T-6 California

image.jpg

Calling, Earl, haifinn and 7 others like this.
  7. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,626
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag!

Det har ramla inn mye snø her i trønderstaden så må vel finne frem snømåka igjen :mad:

På vei hjem fra EWR så må en vel teste Polaris lounge. Enkleste er vel å sjekke inn i terminal B og deretter ta United shuttlebus airside til terminal C? Og samme vei tilbake igjen? (Reiser med SAS C)

IMG20220403100905.jpg

Calling, braathens safe, Earl and 5 others like this.
  8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,141
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen.....

9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,713
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Har drømmehelg med nevø på 5. Vi bygger Lego, spiller spill, og tøyser og tuller. Og spiser mye med lørdagsgodt enn det som er lov. Stas!

Har også fått booket en flybillett på morgenkvisten, hjem fra JFK i september. Spørsmålet er bare om 2,5 timer er nok tid mellom innkommende F med ANA, og utgående til IST, uten sammenhengende billett.. Litt i tvil om den altså.

God søndag!

Calling, haifinn, Jeanette and 8 others like this.
  10. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Aspire loungen på det jeg teor er Terminal 1 ZRH. Loungen var ganske basic innredet. Litt kafe preg. Enkel mat med salat og små påsmurte. Litt dårlig inneklima. Terningkast 2 til lounge å være. Jeg spiste complimentary breakfast på Hilton Airport hotel. Den var ikke noe veldig spesiell. Men hotellet forøvrig hadde nydelig service. Dated bygning med litt etterslep. Booket minste kat men fikk Superiour basert på Hilton Gold. Fikk også lov å teste Ex Loungen men det var ikke helt official for det var bare diamond eller lev 3 og høyere rom men spurte om det var mulig å teste den og det var det. Utrolig god mat. Restaurant verdig. Bakt fisk med spinat og pesto og mye godt. Savnet ikke restaurant etter den og fikk meg faktisk til å avlyse en liten tur til sentrum for god restaurantmat sammen med at det snødde og kl var 1930 allerede. Ellers vin og drikkevarer som forventet.

Osl Lounge synes jeg var veldig komfortabel og fin ifrt denne Aspire på ZRH. Drakk noen glass vin på 3 timer på OSL og kosa meg stort. Kjempefin og behagelig tur ned til ZRH igår mef A220 100 (swiss econ). Legger ved noen flotte bilder fra land og utland. Se vedlegg.

Attached Files:

Last edited: 03. april 2022
    Calling, Jeanette, Earl and 8 others like this.
  11. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hytta Husleia.
    Dag 3 med soldatene fra US…stas for mine gutter på 10 og 11 å prate med amerikanske soldater. Tur opp til Raudfjelllet igår….soldatene i dongeri og joggesko med ankelsokker…:)
    646C41A1-3AF0-4247-B314-A482D0E93754.jpeg

Idag blir det en sightseeingtur i Trondheim før middag i tårnet og kjøring tilbake til leir. Anbefaler alle som har mulighet å være vertsfamilie for soldater- mye å lære og erfare, spesielt om man har barn selv :) Anbefales :D:D
    Ha en strålende søndag :):):)

12. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,489
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Porsgrunn.
    Frihelg og positiv coronatest. Hadde Delta i November, er vel Omikron nå da:mad:

Er sånn passe i form, men det blir ikke jobb i morra..

T-13 til Roma. Må jeg ha noe ekstra dokumentasjon nå som jeg har fått driiten igjen? Hvis noen vet, så gi lyd.

Ha en virusfri søndag

Earl, Maggie, Flymunda and 3 others like this.
  13. travelislife

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Kan være lurt å ta en test som leveres til Helsnorge typ kommunal test senter. Deretter vente 7 dager eller til symtomfri which ever comes later og så få dokumentasjon fra lege på symtomfrihet. Jeg fikk det fra Eyr lege (app konsultasjon).

haifinn liker dette
  14. travelislife

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Hyggelig. Siste pax kom ikke i tide på Lx180. Due to lack of documents. De må nå deboarde deres bagasje og finner ikke de med det første. Leter i tre containere nå. Jej. Skulle hatt biz nå.

NoLimit liker dette
  15. The_Dude

The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

Likes mottatt:
    2,298
    Bonuspoeng:
    113
    Ta en test som du får inn i sertifikatet ditt. Funker som "recovered" og gir deg noen måneders fripass.

Skal sies at ingen sjekket noe som helst når jeg dro til Paris på torsdag....

haifinn liker dette
  16. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ikke så underlig. Renault a choisi elf, og Peugeot fait confiance a Esso.

17. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kan da feire 48 årsjubileum for min første reis med Aer Lingus. BAC One Eleven LHR - DUB.

Flight Cancelled and The_Dude like this.

Del denne siden