God morgen fra Aspire loungen på det jeg teor er Terminal 1 ZRH. Loungen var ganske basic innredet. Litt kafe preg. Enkel mat med salat og små påsmurte. Litt dårlig inneklima. Terningkast 2 til lounge å være. Jeg spiste complimentary breakfast på Hilton Airport hotel. Den var ikke noe veldig spesiell. Men hotellet forøvrig hadde nydelig service. Dated bygning med litt etterslep. Booket minste kat men fikk Superiour basert på Hilton Gold. Fikk også lov å teste Ex Loungen men det var ikke helt official for det var bare diamond eller lev 3 og høyere rom men spurte om det var mulig å teste den og det var det. Utrolig god mat. Restaurant verdig. Bakt fisk med spinat og pesto og mye godt. Savnet ikke restaurant etter den og fikk meg faktisk til å avlyse en liten tur til sentrum for god restaurantmat sammen med at det snødde og kl var 1930 allerede. Ellers vin og drikkevarer som forventet.
Osl Lounge synes jeg var veldig komfortabel og fin ifrt denne Aspire på ZRH. Drakk noen glass vin på 3 timer på OSL og kosa meg stort. Kjempefin og behagelig tur ned til ZRH igår mef A220 100 (swiss econ). Legger ved noen flotte bilder fra land og utland. Se vedlegg.
-
- File size:
- 2.8 MB
- Visninger:
- 16
-
- File size:
- 1.4 MB
- Visninger:
- 16
-
- File size: