Baggen pakket, pass og amex sjekket tre ganger. Guttene skulle til Cannes med SK OSL-NCE 06:00 mens jentene skal på hesting. Så kom det igjen triste nyheter fra Frankrike og det ble hektisk aktivitet. Flight booket om til ALC 07:15. Hotell byttet fra nyåpnet HI i Cannes til Melia i Alicante. Fikk fornyelse av Melia Rewards Gold i dag, så det går vel greit. Ønsker alle en trygg fredag....
Fryktelige nyheter fra Nice. Håper alle forumister er trygge Her har jeg akkurat kommet frem til nok en stambule - The Inn at Venice Beach. Det skal innrømmes at opphavet var noe mer skeptisk til dette etablissementet og området, men det skal vi nok få endret på. Men først skal de få hvile, mens jeg setter meg på verandaen min med en... Elsker den plassen her altså. Elsker den!!! Ha en fin en
God morgen fra kaia i Kristiansand. Her venter vi på å komme ombord i superspeed1 for en tur til det danske. Siste uke med ferie og den skal tilbringes i Danmark.
Kan melde om en hektisk start på dagen på OSL. Tilløp til kaos da det nok en gang er teknisk svikt på bagasjebånd eller noe i den duren. (Sagt over høyttaler) Kom meg heldigvis ganske smug gjennom, fikk levert bagasjen OG sjelden har jeg vært sååååå glad for å tilgang til fast track Ha en fin dag og riktig god helg
God morgen fra OSL også her. Jepp, OSL i morges gjorde meg virkelig takknemlig for at jeg har litt status. Ikke noe mer ventetid enn vanlig for min del. Sitter og ser på de tragiske nyhetene fra Frankrike... Til CPH, så med den kjipe PrivatAir 737en til Boston. Give me OSL - EWR - BOS any day... Til slutt, det som kanskje kommer til å være dagens minst populære bilde fra gull-loungen her på forumet. God Fredag, med eller uten virtuelle monster!
God morgon frå kontoret i Sogn. Har endeleg fått somla meg til eit tannlegebesøk, fann ut at det var heile seks år sia sist. Uansett, framleis ingen hol, so då ser eg ingen fare med at det kan gå seks år til neste gong. Positivt overraska over at tannlege tok Amex! Ha ei fin helg!
God kveld fra Pohnpei, Micronesia. Er vel bare midt på dagen hjemme, men her er det kveld. I morgen bærer det tilbake til den vanlige verden med United eco og SAS business Trivelig fredag.
Her er det midt på dagen Sola skinner, det er lite vind, og regnet er glemt. Sånne dager vil vi ha flere av. Ha en fin fredag, enten det snør eller ikke der du er
God fredag ettermiddag fra det sørlandske! Så var gjestene sendt videre og freden og roen senket seg over hytta! Planer for kvelden: fred og ro og avslapping. Og sikkert noe godt i glasset. Det er jo ikke rart at jeg drikker....... God helg!
God ettermiddag! Deilig å slappe litt av, sliten etter denne uka. Sender straks frøkna avgårde for å spise ute med noen venninner, så da skal jeg underholde meg selv i kveld. Ha en god helg!
God aften, fra loungen på TLL. De som føler for å kritisere andre lounger rundt omkring, kan ta seg en tur hit. Da vil alle andre lounger virke veldig luksuriøse. Men, brusen er i hvert fall kald