Grytidlig tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 06. okt 2020.

  1. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,498
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen folkens, reisedag her forhåpentligvis.

    Venter enda på at Øvre Romeriket Taxi skal bestemme seg for å ta turen innom. Så går turen til LJU via FRA med LH. 2C er sikret.

    Ser desverre ut for at det er munnbind hele veien som gjelder, tom på OSL.

    Håper alle får en strålende dag.

    Edit; Drosjebilen kom som bestilt for andre gang på rad, det er faktisk rekord. For andre gang på rad var jeg også for tidlig ute for SAS sin innenrikslounge;

    B05DAD2B-9FA8-494A-9E3C-72645B280532.jpeg

    Jeg klarer ikke å se logikken med at den åpner 1 time før første innenriksflight når den også skal dekke utenriks.

    LH byr forresten på en A319 i dag, 3 rader C og 2 pax foran gardina. Vi er nok ca 25-30 pax tilsammen.
     
    Last edited: 06. okt 2020
    Earl, Eddie47, haifinn and 12 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,532
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Lenge til neste flytur.
    I går fikk jeg trøstebooket en tur til EWR om et års tid. Viktig å holde bookingfingeren i trening!

    For en halvtime siden tikket det plutselig inn 2 stk Electronic ticket itinerary and receipt fra SAS. Ble litt usikker på hvorfor, men jeg kjente igjen bookingreferansene. Det var ingen endringer i ruten, bare en kvittering. Fikk det i forrige uke også, da jeg gjorde litt endringer (LH kansellerte tilslutningsflyene i Europa). Så hvorfor kom de enda en gang? Ikke vet jeg. Blir nok ikke noe av turen uansett, men i gleder oss lell.

    God tirsdag!
     
    Earl, Eddie47, haifinn and 8 others like this.
  3. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Gardermoen. Sover på hotell her før et møte på Skarnes i dag. Veldig trist å kjøre forbi OSL uten å skulle fly ...

    Ha en flott tirsdag!
     
    Earl, Eddie47, haifinn and 3 others like this.
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra akkurat innenfor ring 2.

    I går ramlet det inn penger fra Lufthansa for en av sommerens flyturer som røk, kansellert i starten av juli. Det er det eneste flyrelaterte som skjer i dag.

    Ha det kjekt :)
     
    Earl, Eddie47, haifinn and 3 others like this.
  5. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret på Torshov.

    3 dager til neste flyvning. Helgetur opp til Bodø for reunion og besøke opphavet. Kjenner at jeg savner lounge-livet så mye at jeg vurderer å ta en time avspasering på fredag for å få en time ekstra i loungen. Er det verdt det? Ja.

    Ha en finfin dag!
     
    Earl, Eddie47, haifinn and 4 others like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Da er Trumpen hjemme igjen. Han overlevde Covid 19, det vil da si at han enten har et sterkt immunforsvar eller så ha viruset "fornyet" seg i en mild form... Var ganske sikker på at det var et veddemål om han overlevde eller ikke.

    Ser ikke pent ut for fly verden(reiseliv generelt) i skrivende stund, overlever de vinteren, så kan de høste frukter til sommer`n 2021.

    Savner å lade batteriene i høstferien, barna og fruen fikk noen dager sammen, var ikke snakk om noen kortere dager på kontoret, er man tilstede så er det høye forventninger til en... Alltid hyggelig med en kommentar, nå drar vi på hytta, mens en sitter igjen med ørten tusen papirer. Mye bedre om det hadde stått:

    Ferie avvikling for Dr.syk, er å finne på hjemmekontoret fra ALC tilbake på kontoret fra mandag 5.10.20 :D

    Ha en super dag videre
     
    Earl, Eddie47, haifinn and 3 others like this.
  7. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,315
    Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Hitra!

    Normalt så bruker det å passere mye langdistansefly på vei over Atlanteren men det er et sjeldent skue nå. Så dog en 737BBJ i forgårs av alle ting.

    Krabbeteina leverte og middagen er spikra :)

    16019791695894040783021268234510.jpg
     
    Earl, Upsaker, EndreD and 6 others like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,532
    Bonuspoeng:
    293
    Fant ut at det er endringer i tidspunkt på flyvning HND-FRA. Liten endring bare.
    Men, flightene er ikke til salgs på ANA sin nettside, så man vet jo ikke helt.
     
    Eddie47 liker dette
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,177
    Likes mottatt:
    869,695
    Bonuspoeng:
    293
    Nok er deilig dag på Herdla .. dette er jo også solkysten ..
    Det er godt det er helg ..
    22CFA2F8-439E-4406-B99C-92B1880556E5.jpeg D7B3E979-CC4A-4B18-BD29-4F37042D3FAA.jpeg
     
    Last edited: 06. okt 2020
    drsyk, Earl, Upsaker and 1 other person like this.

Del denne siden