Guide: Verdens beste flyplasstoaletter

Tråd i 'Bonushjelp' startet av TJT, 15. april 2018.

  1. TJT

    TJT Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
    Litt overrasket at en slik tråd ikke finnes allerede, og i mine øyne er den dritviktig. Visste ikke helt hvor jeg skulle poste så prøver her.

    Alle her inne prøver jo å unngå allmuen og fly så mye i C og F som mulig, med tilhørende lounge og flotte toaletter. Men det er ikke alltid det lar seg gjøre for forskjellige grunner, og da må vi bruke de vanlig toalettene som alle andre.

    Pga meget sterk metabolisme har jeg ofte bruk for å besøke disse fasilitetene, og merker at det er meget stor forskjell på komforten og kvailiteten av disse. Man kan få alt fra store toaletter med lite pågang, masse plass for koffert og jakke, mykt papir og avlukket rom til trange, travle, ille-luktende toaletter med sandpapir og så åpent at alle kan høre hva du driv(t)er med.

    Derfor synes jeg at vi alle burde dele vår erfaring av hvor man kan gjøre sitt fornødne i den best mulige komforten, når man har vært så uheldig å ikke ha lounge-tilgang.

    Kan starte med OSL. Mange trange, jævlige toaletter, men funnet en liten perle rett ved C1, bak Ritazza. Nesten aldri folk, bare en liten åpning i taket over døren, godkjent mykhet på papiret.

    Rating: 7/10

    Del gjerne deres gylne tips!
     
    Edin, Xflipper, Elo and 8 others like this.
  2. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Singapore: 10 av 10.
     
  3. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    jeg mener OSL er i den andre enden av skalaen. OSL må vel ha noen av verdens mest skitne toaletter....:mad:

    Nå er ikke lounge toalettene på OSL noe glede seg så veldig til heller, når du må drite....
     
    Eddie47 liker dette
  4. PVflyer

    PVflyer Medlem

    Innlegg:
    82
    Likes mottatt:
    149
    Bonuspoeng:
    33
    I motsatt ende av skalaen finner vi toalettene på innenriksterminalen i Sofia for noen år siden. Rikelig med vann i samtlige vasker, det sørget sigarettsneipene for. Et hull i gulvet med to små nedsenkninger til å plassere føttene i. Skittent overalt. Rillene i nedsenkningene tydelig preget av avleiringer bygd opp over tid. Pluss for avisene som var stablet opp ved siden av hvert hull for uten ekstra kostnad å kunne benyttes av de besøkende.
    2/10
     
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,365
    Likes mottatt:
    28,896
    Bonuspoeng:
    183
    Synes det er mye bra avtrede på loungene i Dubai.
     
  6. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    750
    Likes mottatt:
    1,413
    Bonuspoeng:
    93
    På OSL er toalettene oppe i terminalen trange, skitne og fryktelig få... Men de som er skjult nede i kjelleren (om man vet om de) er slettes ikke dårlige :)
     
  7. Alfred

    Alfred Fly er fantastisk

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Alle vet vel at toalettene i avgangshallen i Addis Abeba intl flyplass er veldig fine :p (skulle tro vi var på sommerkonsert...)
     
  8. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,614
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Ingenting og utsette på toalettene på HND, generellt var det fleste toalettene i Japan bedre(størrelse og renhold) enn hva man finner noe sted her i landet.

    Tar meg frihet til å laste opp bilde fra ett HC toalett på HND - her må man nesten ha tatt ett kurs før man setter i gang. 20180401_114435.jpg
     
    rota, feitfisk, Edin and 5 others like this.

Del denne siden