Gulfebervaksine-sjekk Zanzibar

Tråd i 'Reisemål' startet av TrondTK, 07. aug 2019.

  1. TrondTK

    TrondTK Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Om et par timer flyr jeg fra Nairobi til Zanzibar, men jeg har ikke med vaksinasjonskortet for gulfeber. Det er sikkert ikke noe problem om du kommer fra Europa, men Kenya er listet som et land med gulfeber. Jeg har tatt vaksinen og har et bilde av kortet på mobilen. Har noen erfaring med innreise på Zanzibar uten vaksinasjonsbevis?
     
  2. Kalsnes

    Kalsnes Medlem

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde med mitt, men måtte ikke vise det. Dette var julen for 1,5 år siden. Bare å glede seg til en kaotisk passkontroll.
     
    milehigh liker dette
  3. TrondTK

    TrondTK Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Da satser vi på kaos og ingen sjekk ;)
     
    Kalsnes liker dette
  4. Trollemoringer

    Trollemoringer Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg måtte vise mitt mener jeg på, men uansett ikke noe å gjøre med nå. Krysser fingre og kos deg på Zanzibar
     
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,651
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tipper det går bra, så lenge du har bildet på mobilen og er hvit mann. Selv kom jeg med toget til Tanzania på vei til Zanzibar siste gangen og da var det strengt:) og kaotisk. God tur.
     
  6. sness

    sness Medlem

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    Leste GULLfebervakine, så trodde det kom et reisebrev for MR til Zanzibar :cool:
     
    Jon_A liker dette
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har ikke måttet vise vaksinasjonsbevis ... men jeg har kommet fra Tanzania fastland ... mitt ligger alltid sammen med passet.
     
  8. TrondTK

    TrondTK Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Det var sjekk da vi kom gående ut av flyet, men vi hadde flaks da gruppen foran oss rotet fælt for å finne sine bevis. Da de endelig fant dem trodde hun som sjekket at vi var i samme gruppe og vi skled greit inn. :)
     
    milehigh, Kalsnes, furlong and 3 others like this.

Del denne siden