Har stått timar i kø for å prøve å komme igjennom. Må ein vera diamant eller gullmedlem for å komme gjennom? Det ser så lett ut når andre skriver at dei ringer, og gjerne fleire gonger for å prøve ruletten. Kva er hemmeligheita?
Du kan prøve det svenske nummeret også. Ikke sikkert det hjelper, men det har i alle fall blitt rapportert tidligere at man kan komme raskere gjennom der. Nummeret er 0046 184809167
Jeg har ringt to ganger idag. En gang 09:30, da måtte jeg vente 40 minutter i kø og en gang rundt 11:45 og da satt jeg under 5 minutter i kø. Jeg er EBG.
Det er jo nesten slik at eg får lyst til å ringe, berre for å sjekke kor lang tid det går før eg kjem gjennom, samt å sjekke om Krisitna tek telefonen. Kan jo høre om det finnes nok SQ-F der ute
Som EBD kom jeg gjennom på 1 min i går ca kl. 14, og på 1,5 min i dag 09.00. Både i går og i dag var det personer ihvertfall ikke jeg har vært borte i, og som var mindre kunnskapsrike, men veldig hjelpsomme, kreative og hyggelige. Det gikk imidlertid unormalt tregt å få sjekket skatter og avgifter i dag, og igjen unormalt lang tid å få utstedt billetten. SAS melder vel også om IT-problemer med bookinger i dag.
Nei, egentlig ikke, om en virkelig brenner for akkurat den F billetten den ene dagen sete er sluppet og er akkurat den destinasjonen man skal reise til, er det totalt helt normal oppførsel for en IF`er Det har vært dager der jeg har bare hatt telefon på laveste volum på høytallern og lyttet til verdens beste vente musikken til Tallin, mens pasienter hører på, mitt svar er oftest ved spørsmål om hva jeg venter på: Beklager telefonen, men jeg venter på en veldig viktig samtale med en overlegen på Drammen Sykehus)