Hæppi 3dje Juledag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 27. des 2013.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var vi godt ute i romjula og de fleste har vel bytting av julegaver på kalenderen idag.
    Her i sør blåser det hatter og høy og regner vannrett. Takk og lov at dette ikke kommer ned som snø......

    Satt og så på Trolljegeren i natt, og det medførte noen aldeles utrolige drømmer. Føler jeg har løpt gjennom skog i hele natt og var helt anpusten da jeg våknet. Lurer på hvor mange kalorier jeg løp av meg???

    Ingen planer for kvelden. I morgen kjøres trofekjerringa til flyplassen, og vips er man kvitt henne for en måned. Yuhuu! Kanskje januar ikke blir så verst allikevel??
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hey hey hey! Svigermor er sendt hjem, sola skinner og kaffen er varm!

    Koser meg i godstolen og er for første gang på en uke på nett noen timer.

    Fri til den 2. Januar, siste gjest reiser i morgen, så da begynner ferien. Har vært en hyggelig uke

    God helg til deg!
     
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hau hau .. her kommer svigermor i morgen, så da blir det slutt på julefreden ...
    Sol og fint, om enn litt kaldt .. må snart bestille fyringsolje for andre gang i år. I fjor klarte vi oss gjennom hele vinteren på en tank ...

    Et par fridager til, så blir det en tolvdagers økt med bare en enslig fridag innimellom...
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld herfra. Snørr og gørr er tema. Sliten etter nesten en "uke på fylla" er jeg også (singeljulens gleder etc etc).

    Men imorra tidlig lysner det med svipptur til Calgary, som inkluderer BA's Boeing 767 Club World (for første gang) og en stappfull wraptur med SK803. Og om bare 7 minutter er det "beautiful M I to the A" på Travel Channel.

    Tror jeg må ta meg et glass vin jeg.
     
    Jørgen liker dette
  5. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld fra Bergen. Blir tidlig kveld på meg i dag etter noen harde dager i London. I morgen er det atter ut på tur med BA over dammen der siste serierunde i NFL står på planen. BA 757 til LHR og BA 269 videre til LAX. Skal bli godt med noe annet enn storm og regn, selv om temperaturen blir mye det samme.
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Send meg en PM om du vil "friendes" inn i Galleries First, da. Blir nok knapt med tid da jeg har departure 14:40, men det burde kunne gå.
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Happy tredje juledag! Her peiser vi på med familieselskap fortsatt. Ekje ferdig før i morgen. 5 selskap på 5 dager er jo litt i overkant selv om jeg er glad i familien min.

    Sørlandet melder om generelt møkkavær. Håper ikke det blir full storm i fjellet neste helg da jeg hadde tenkt meg innover dalom i Oppland i bryllup. Me får sjå!

    Ha en fortsatt feiendes flott romjul!
     
  8. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    .. eller om du vil "Friendes" inn i Concorde room. :) Lander kl. 13.00 og har fly 20 minutter etter deg.
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Holy Cow, har du CCR kort? Trodde ikke man kunne friende inn på F billett.
     
  10. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Hmm. Nei, har ikke det. Trodde man fikk med en gjest, men da står det bare litt knotete skrevet på sidene til BA. Uansett, tenkte meg inn i Galleries First og ikke Concorde rommet.,
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Du har PM
     
  12. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Man kan ta med én gjest så lenge gjesten også reiser med BA (oneworld holder ikke).
     
    Fnate liker dette

Del denne siden