Hæppi Måndæi

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 02. des 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    En strålende mandag morgen. Etter å ha slafset i meg det siste glasset Farris og yoghurten har kjøleskapet mitt oppnådd advanced status: Det er kun smør, ketchup og Champagne igjen.

    Stolt nå - god mandag til dere alle
     
    AndersB liker dette
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,785
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Sør-Vestlandet. Etter en vindfull helg har det nå stilnet ute, dog kaldt men ikke noe nedbør.
    Det kan se ut som at det blir en rolig "rydde uke" på kontoret denne uken, men skal se om det er mulig å planlegge noe sprell for neste uke.
    Julebordet på fredag gikk meget bra, og fikk faktisk masse ut av lørdagen også :)
    Ha en strålende dag alle sammen :)

    Legger ved et bilde av vinen vi fikk servert, den var litt kul.


    bilde.JPG
     
    SASlovah4evah liker dette
  3. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Det er mandag, hvilke betyr ny uke og nye muligheter. Også klart å komme seg på jobb igjen, hvor innboksen trenger en opprydding.
    Dessuten bare 4 dagers uke denne uka, da en en skal drive ting som er mere gøy enn å jobbe på fredag. :D

    Ha ein strålande dag!
     
    tommy777 liker dette
  4. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag, straks lønsj. Sånn julebordgreie er det i dag også, så fare for at morgendagen blir litt seig tror jeg.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tell me why, I dont like mondays..
    Tell me why, I dont like mondays..
    Tell me why, I dont like mondays..
    Tell me why, I dont like mondays..
    Tell me why, I dont like mondays..
    Tell me why, I dont like mondays..
     
  6. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    "Jøst anåther mææænic måndei!!!!"

    God mandag fra Berger. Ny uke, nye muligheter. Større materiell og tidligere ankomst f.o.m. i morgen hjelper nok også på litt (Min arbeidsdag påvirkes gjerne av hvor sent sjåførene våre kommer seg ut på vegen, så jo tidligere jo bedre, altså).

    En bedre mandag ønskes.
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Yo. Mandag i Chicago også. Sol og ett par plussgrader. Fruen dro på jobb i otta mens svigers fortsatt er her. Nice. Kjører dem på flyplassen i 3 tiden, skal bli godt å tasse rundt i huset i boxerne igjen...

    Venter på at BA skal åpne opp First tilgjengelighet på onsdag så jeg kan oppgradere. Til nå ser det bra ut med tilgjengelighet både i dag og i morra. De venter fortsatt på de 10 personene som skal shoppe full fare First de neste 24 timene :rolleyes:
     
    Henning liker dette

Del denne siden