Hæppi torsdag - snart helg....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 20. febr 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jammen så var det visst blitt torsdag allerede. Trøtt som en strømpe er jeg, og vekkerklokken ble snooza en del ganger for mye hvilket gjorde at det ble hastverk i dag morges.

    Returen fra Oslo i går ble ikke mye bedre enn innreisen. Snøvær og trafikk sørget for at flybussen fra Helsfyr til OSL brukte 1,5 time istedet for 35 min. Fikk mye buss for pengene da. Ingen kø i fasttrack men ble belønnet med en tilfeldig undersøkelsen. Jotakk. Deilig med litt håndspåleggelse, men vil foretrekke en søt kvinnelig betjent neste gang. Heldigvis ble det ledig midtsete så litt flaks hadde man til tross for deiceing og litt forsinkelse.

    I morgen er det fredag, og takk for det! Derfor jeg drikker sikkert!
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Hæppi torsdag!

    Booket Radisson i NY til en grei pris, klar for tur igjen i sommer! Satser på en upgrade til club level!
    Hvordan er det med støy rundt der egentlig? Noen som har bodd der før som har noen tips?
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Martinique? Skal bo der om 2 uker, kan gi deg en rapport da i så fall :) Jeg fikk bekreftet oppgradering til club level for begge rommene, inkl frokost for 7 pers, ved å kontakte dem på Twittah :cool:

    God morgen fra Arendal! Ble en tur til Lillesand på morgenen i dag for litt knekk og strekk på kiropraktorbenken. Føles jo ut som om han skal rive meg i to, men jeg er heldigvis fortsatt i en del :p

    Er visst meldt mer snø i ettermiddag, så våren lar virkelig vente på seg. Får gjøre det beste ut av det :D

    Ha en fabulous torsdag ;)
     
    Darkcho liker dette
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Martinique it is! Hva skrev du? Skal bo der i juni, satser på samme club level treatment ;)
     
    Cecilie liker dette
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
  6. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God Trumfdag. Fylte kjøleskapet i dag tidlig, og som takk fikk jeg 180,- i Trumf-bonus. :)

    Ha en vakker dag! :D
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Trondheim
    I likhet med Islendingen skal jeg også på poengsanking i ettermiddag...satser på en 1000 kr.innhandling...skulle vel tilsi endel poeng.

    Ha en flott dag
     
    Islending liker dette
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Syk.. Hater..

    Må på Kiwi!!
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen .. Fortsatt godt og varmt - ser ut som om det skal holde seg over helgen til tross for frontkræsjet som skal produsere trdenvær i kveld. Et par netter på Radisson OSL er booket for de neste ukene og et knæsjt hotell i Athen som heter Electra Palace .. høres fjongt ut ihvertfall. Sikler litt på Swiss over dammen .. men det er så klønete å komme seg opp til JFK hefra .. velvel, vi får se - har en uke å bestemme meg på.
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen fra Chicago. Blir kiropraktortur her også, ryggen er sliten.

    Skulle egentlig til Austin Megado som vi sponser på morran i dag, men det utgår med skyhøye kneløft. Masse jobb å gjøre og hyggelig å være hjemme, skylder på at jeg har fått Fnates hjemmesjuke tror jeg.

    Ha det fint
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan vel skylde på den ukomfortable turen over dammen i går...... :eek::oops::rolleyes:
     
    tommy777 liker dette
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde jo omtrent samme sete på vei hjem, og var hjemmesjuk. Så moralen er - hold dere langt unna First, legg kofferten under setet foran og ... og... øøhhw... OG IKKE NOK MED DET!!!!

    God efta. Gikk innom polet for å kjøpe en bursdagspresang til noen imorra. Ååååhåhåhåhhhåååå. Der hadde de Chateau Mussar i hylla. Røyk på en smell, så nå er det karbis til middag og et halvt eple til kvelds.
     
    LN-FHU and tommy777 like this.
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Karbis og Sjatå Mussar? Klassiker! Selv foretrekker jeg Amarone og Ostepop!!;)
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hvilket år var den Musar'en?

    Når det gjelder ryggen, får Renaissance skylden. Kiropraktortime i regnværet kl. 1645..
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    2005, så ikke noe voldsomme greier. Ned i kjelleren med den. Men det er fin vin. Prøvde den til løvbiff en gang. Tipp topp.
     
    AndersB liker dette
  16. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    SPAR fikk gleden av å selge meg kun 25%-varer idag,til den nette sum av 1432 kr. Traff på en annen kar som tydelig var ute i samma ærend etter et kjapt sniktitt i handlevogna (",)
     
    Islending liker dette
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Anbefaler å prøve til kebab neste gang!:D
     
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Har ett par fra midten av 90 tallet som ligger og godgjør seg i kjellern. Fantastisk gode viner, selv til løvbiff
     
  19. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God aften, 45 minutter igjen av dagen. Det snør ute. Og det er det jeg har å si i dag.
     
  20. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Mmmmm. Ser det ikke var Chateau Mussar vi tok til den første pakken løvbiff. Men det var til den neste. Husker ikke hvem som passet best, men jeg tror begge var bra.
    [​IMG]
     

Del denne siden