Hæppi torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 07. juli 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Torsdagen er oppstanden, herren har kommet seg på jobb og ferien er nært forestående.
    Fruen skal ut å fly med kidsa på tirsdag ( med SAS ), regner med det blir full balje. Men med Plus-billett og to unger har det blitt 3ABC,og dermed ingen problem.

    Ha en flotters torsdag :):):):)
     
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,900
    Likes mottatt:
    12,842
    Bonuspoeng:
    183
    Bryllupsdag (veldig mange år), 50 års lag og jazzstart, tre ting på en gang i går, gjør at morgenstund ikke har gull i munn akkurat nå. Får prøve å kvikke meg opp med å tenke på kommende tur til LHR på SAS bursdag 1 august. Og litt kaffe.
    Ha en fin dag!
     
    Last edited: 07. juli 2016
    Travellingalf and LN-FHU like this.
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Istanbul. Nå er det i området 4 timer til takeoff med BR80 Eva på rad 1 :)
     
  4. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra romerike, ennå 3 uker til ferie så må vel bare brette opp ærmene og komme meg på jobb....
    God dag til alle
     
    LN-FHU liker dette
  5. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag?
    Godt noen holder orden på det, for etter et par ukers ferie er det ikke bare bare :)

    Det er Handelens Dag i Kristiansand i dag!
    En fantastisk god grunn til å holde seg unna sentrum og heller dra til Søgne f eks.

    Ha en fin dag, med eller uten kredittkort ;)
     
    LN-FHU liker dette
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    4 timer må nødvendigvis tas med en liten klype salt..
    5 timer forsinket per nå. Så da spørs det om vi rekker vår connection i Taipei. Men god tid i loungen i alle fall..
     
  7. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    I følge en tråd på naboforumet er det visst tyfon på gang der nede.

    http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=138811
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det stemmer nok godt. Det de sa til oss i innsjekk også.
    Så kanskje vår connection blir forsinket også. Ellers håper jeg at vi blir reroutet via SIN, eventuelt ICN :)
     
    Darkcho liker dette
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God rett etter lunsj fra det skjærgårdske!
    Deilig kveld i går bortsett fra litt for mye vind, men man satt da i le.
    I dag er det overskyet, 15 grader og det har nettopp regnet. Så det er litt kjedelig. Måtte det bare bli bedre resten av ferien her på hytta.

    Viking Lotto skuffet igjen i går, så det blir ikke jorda rundt i privatjet denne uken heller... Er det rart jeg drikker?

    Tror det sannelig er tid for et glass boblevann snart.......

    Fortsatt god sommer!
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Uansett hvor mange millioner (milliarder) jeg skulle hatt, det kunne jeg faktisk ikke tenkt meg. Jorda rundt, gjerne, men heller på F i alskens selskaper :)
     
    Travellingalf and Bernhard2 like this.
  11. euroboms

    euroboms EBG

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    78
    Bonuspoeng:
    18
    På vei til Bristol for en langhelg. Sitter i gullstua på OSL fra 1530-1630 ca.
    Har sort Superdry T-skjorte om du vil si hei ;)

    Blir Business på første etappe med LH ned til Frankfurt - blir interessant.
     
  12. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God snart ettermiddag! Har gått fra en uke ferie til en dag ferie, måtte på jobb idag og, men imorgen derimot skal jeg knipse med tærne på landsstedet. Skal ikke se bort fra at det blir champagnefrokost. ;)
     
    Are liker dette
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag aften fra Ivar Aasen.

    Her ute venter vi fremdeles på rigmove, men det nærmer seg visst nå sier de "høye herrer" på toppen. Jaja, nok av arbeid har vi uansett.
    Neste torsdag går turen til København og bryllup til ett vennepar. Og som sikkert opptil flere her inne er klar over så er det stive priser på hotell i København i juli. Selv om jeg booket for flere måneder siden og etter å ha sjekket mange alternativer så endte jeg opp med å booke to juniorsuiter på Radisson Blu Royal til en altfor drøy pris. Vi skal nemlig ha med oss barnevakt og måtte derfor ha to rom og juniorsuiter var det eneste de hadde tilgjengelig. Uansett, så endte jeg opp med å kansellere i går siden hotellet ikke kunne garantere connecting rooms eller to rom ved siden av hverandre.
    Så nå har jeg i stedet booket en leilighet med to soverom via Airbnb ett par hundre meter fra Hovedbanegården i sentrum og det til en helt annen pris enn de to rommene på Royal ville ha kostet meg. Så nå skal man prøve dette også for første gang.
     
  14. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Prøv Schæffergården drevet av Dansk-norsk samarbeidsfond, 20 minutters s-banetur nord for Hovedbanegården. Konferansehotell, men juli er utenfor konferansesesong, og jeg har ofte fått riktig hyggelige priser der på denne tiden av året (i alle fall så lenge jeg holder meg unna vin til middagen onsite).
     
  15. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Blir spennende å høre hvordan det var i CPH. Jeg har bodd flere netter via Airbnb enn jeg har sovet i Norge det siste året og det fungerer supert.

    Feilen folk gjør er å tro at Airbnb nødvendigvis er priset lavere enn hotell i samme klasse/størrelse.


    Juster opp prisen på Airbnb, lei en kåk med bra kvalitet og facilities – og få en knall opplevelse.
    There is no free lunch, but there are lots of very cool apartments.

    https://no.airbnb.com/
     
    Last edited: 07. juli 2016
    Travellingalf liker dette
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tips, men denne gangen ville vi av forskjellige årsaker bo sentralt i København og da ble løsningen Airbnb denne gangen.

    Jeg er helt sikker på at dette blir bra. Utleier har fått mye skryt fra tidligere gjester, leiligheten er relativt stor og moderne og beliggenheten ser ut til å være midt i blinken. Utleier er også på hugget og virker veldig hjelpsom. Jeg synes heller ikke prisen på drøye 7000,- er ille for 5 personer i tre døgn med tanke på størrelse, beliggenhet og tidspunkt.
    Og viss dette blir suksess så blir det nok ikke den siste gangen jeg/vi bruker Airbnb.
     

Del denne siden