Hæppy tirsdag folkens

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Tore, 23. mars 2021.

  1. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,110
    Likes mottatt:
    114,459
    Bonuspoeng:
    350
    Her skinner sola, guttungen har bursdag, jeg har hjemmekontor, poengene hoper seg opp, jeg har flyabstinenser og venter på vaksine. Vel vel, nok om det. Hvordan er DIN dag?
     
    Avixlo, Origo, Earl and 18 others like this.
  2. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen frå det Vestlandske.

    Ein grå grå dag med yr er dagens værmelding. :(

    Besøkte min lokale Rema 1000 i går kveld for første gang på eit par uker og og skulle du sett der hadde dei fått strekkekode skanner i kassen ala Obs.

    Satser på hjemme meg bort kontor i dag også.

    Ha ein god dag videre.
     
    Avixlo, Earl, Eddie47 and 13 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,467
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra bortekontoret.
    Solen skinner.
    Jeg er trøtt.
    Har fått kaffe.
    Kurs i hele dag.
    Snart påske.
    Jeg vil ut og fly.

    Bill.mrk: Har endeløst med poeng, søker vaksine.

    Nyt tirsdagen!
     
    Avixlo, Earl, Calling and 13 others like this.
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag
    Her skjer det ikke så veldig mye....6+ og grått. Har heldigvis fått kaffe og litt arbeid å gjøre så blir ikke kjedelig idag heller.

    Ha en tøff tirsdag :):)
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 11 others like this.
  5. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sørlandske!
    Nydelig sol, ingen teamsmøter idag ( men "desto flere" i morgen"). Forsøker å pusle ferdig en rapport, og kikker /drømmer av og til på IF.
    God poeng- og reisejakt!
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 12 others like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen.

    Vaksine toget forsetter, Oslo har kun tatt Moderna dosene, nå får vi litt mer pfizer og får vaksinert 48 ny pasienter. Da nærmere vi oss ferdig med alle 76 og begynner på 75 år, dette går i museskritt, ekstremt sakte, men vi har god effekt av vaksinene der vi ser at den eldre, vaksinerte befolkningen har færre og færre innleggelser og behov for intensiv plasser.

    Ellers er alt som før, ventes litt påske fri, men hvor og hva en skal finne på er litt i villrede. På fjellet? Jeg vil FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    Covid prøvesvar av pasienter sier at den Britiske varianten har tatt inntog, men kun et fåtall av dem, det er fortsatt flest av den "vanlige" varianten.

    Har en flyvende covid fri dag folkens .:)
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 14 others like this.
  7. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    518
    Likes mottatt:
    2,675
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra OSL. Nitrist i loungen nå. Ingen servering og maskepåbud selv om man sitter. Kun baguett og kaffe som take away
    når man går derfra.
    Ha en bedre tirsdag
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 13 others like this.
  8. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,894
    Likes mottatt:
    12,809
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Vestre Viken. Sola skinner, og snøen svinner.

    Dagens trim er allerede utført, ergosykkel nå som badekaret er stengt. Mye kjedeligere, men man kan jo ikke bare sitte å råtne heller. Nå er det kaffe- og musikkterapi, slitet har sin belønning :)

    Ha en frisk og fin tirsdag.
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 13 others like this.
  9. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,620
    Likes mottatt:
    24,727
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslo!

    Gårdagens kanselering av billetter til Tokyo i høstferien ble avverget, så nå levere en i det minste videre i håpet. Ringte CT telefonen og fikk det kryptiske svaret at: Neida billettene er ikke blitt kanselert, det er bare flyet som er borte. Vet ikke hva dette betød men fikk etterhvert en bekreftelse på ny flight så da så.

    Ellers ser jeg at for 13 år siden i dag lå jeg å plasket med en haug med stingrays på dykkesiten Stingray City på Grand Cayman, kan klart anbefalles fremfor hjemmekontor.
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 13 others like this.
  10. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,419
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Det er ikkje lett å arbeide effektivt når det vert delt reisebrev på forumet. @Finnks sin tur til New Zealand såg rett og slett framifrå ut for ein ølglad sunnfjording. Og so kombinert med First Class til og få. No må eg hive meg i kalosjane og komme i gang med dagen.
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 12 others like this.
  11. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,401
    Likes mottatt:
    21,150
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Første 2 kaffe og 1,5 møte unnagjort. På tide med frokost!
    Sønnen spurte i går "hvor skal vi i sommerferien"... vel covidgudene vet... antakeligvis innenfor Norge. Om ting åpner seg, drar vi utenfor landegrensene, men bestiller ingenting i forkant. Jeg er like lei av covid som av å trykke på avbestillingsknappen.

    Ha en flott dag!
     
    Avixlo, Earl, SayWhat and 13 others like this.
  12. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,624
    Likes mottatt:
    34,800
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag.

    God tilgjengelighet på SFO-OSL strekket i august. Det ble tydeligvis sluppet endel billetter i går. Greit å sjekke om noen vil ha en kanskje blir det sommerferie i unaiten booking....

    Tenke seg til, denne uka skal jeg holde kurs med ekte deltagere. Sånne som ikke sitter på en liten del av skjermen og gjør noe annet, men som sitter i et stort rom og smådupper og venter på at jeg skal bli ferdig. Dette blir så bra!
     
    Last edited: 23. mars 2021
    Avixlo, Earl, SayWhat and 9 others like this.
  13. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Grorud. Nesten alt er dritt. Vil på tur, litt lenger enn Trondheim, den turen fjernet ikke abstinensene for å si det enkelt.

    Men vaksine skal jeg visstnok få første eller andre uka etter påske. :)
     
    Avixlo, drsyk, Earl and 10 others like this.
  14. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag, jeg lurer på om en kafee og ei kake er feil til frokost, eller er det innafor? :rolleyes::)

    IMG_20210322_172854.jpg
     
    Avixlo, drsyk, paron and 6 others like this.
  15. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden, og nok en dag på hjemmekontor. Eneste forskjellen er at det begynner å bli varmere for hver dag som går nå.

    Påskeferier er avlyst, så nå blir det bålpanne på plattingen med begrenset eller ingen gjester.

    Fikk testet "nye Tallinn" i dag. Litt lang ventetid, så tydelig ikke gradert på status. Men rask og god hjelp fra Peter da jeg kom gjennom etter ca 10 minutter. Er dessverre ikke mulig å kombinere to soner på en billett så jeg kunne ikke bestille til Vietnam med retur fra Singapore, så da ble det å bruke litt mer poeng enn opprinnelig tenkt.

    Peter kunne fortelle at den nye regelen er at jeg kan endre bestillingen så mange ganger jeg vil uten å miste CT dersom jeg beholder bookingklasse og destinasjon så det er jo positivt.
     
    Last edited: 23. mars 2021
    Avixlo, drsyk, paron and 9 others like this.
  16. Finnks

    Finnks Banushare

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    1,052
    Bonuspoeng:
    93
    Dette er jo svada fra svenskebingoen - jeg fikk booka til DPS som ligger i samme sone som Singapore og open jaw fra TPE som ligger i en annen og billigere sone enn Singapore (samme poengpris som Vietnam).
     
    paron, LN-FHU, SayWhat and 1 other person like this.
  17. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    Greit å vite. Har fremdeles noen dager til å gjøre endringer. Kan evt høre med diamantmailen.

    Håpløst at man aldri kan stole på informasjonen man får fra kundeservice hos SAS.
     
    paron, LN-FHU and Eddie47 like this.
  18. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,597
    Bonuspoeng:
    293
    Grått på solkysten i dag
    A794F757-762B-4EAC-BEE4-3C666966BF61.jpeg
     
    Avixlo, drsyk, paron and 7 others like this.
  19. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, Cayman øyene hadde vel vært plassen å være nå. Null lokal smitte.

    Siden det ikkje er turister som kommer å gir mat til fiskene så har dei lokale myndighetene startet eit sysselsetting program får forhindre at turistattraksjonen/fellen forsvinner.
    https://www.caymancompass.com/2021/02/23/stingray-programme-funding-to-increase/

    Kan vel bli ein stund til vi kan besøke Cayman igjen, dei er som Erna ville sagt litt Nazi når det kommer til innreisekarantene. 10 dager innreisekarantene vist fullvaksinert og negativ Covid test før avreise.
    https://www.caymancompass.com/2021/03/22/new-quarantine-requirements-enacted/
    Og nåde deg vist skulle ha eit falskt vaksine kort ved innreise, da venter 10000 KYD i bot og opp til 2 år i fengsel.

    10000 KYD=102672 NOK. Auch :eek:
     
    Last edited: 23. mars 2021
    Avixlo, drsyk, paron and 5 others like this.
  20. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Solen begynte å skinne så skarpt inn igjennom vinduet på hjemmekontoret at jeg nesten ikke så pc-skjermen idag. Lurer på om jeg kan få sjefen til å betale for bedre solskjerming hjemme... antar jeg bare får beskjed om å dra for gardinen ;)
    I morgen venter det en tur ut på befaring, det betyr munnbind og avstand, men det ser jo ut som om det også blir passelig med solbriller så da skal man ikke klage :)
     
    Avixlo, drsyk, paron and 5 others like this.

Del denne siden