Høstferiemandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EndreD, 30. sept 2024.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,336
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gullkantina på OSL.

Skulle egentlig hatt et fly som gikk for en times tid siden, men takket være den ypperligere dianantfordelen fikk vi utsatt første del av reisen noen timer og slipper alt for lang mellomtid i København.

Det er minstejenta og jeg som endelig skal få kommet oss på høstferien som har blitt avlyst tidligere år grunnet corona.

Ha en god mandag og høstferie til de som har det.
    IMG_5266.jpeg

Wiolenze, Ololsen, kiev and 10 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,575
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sicilia.
    Usikker på om jeg har sett klarere sjø i Europa tidligere. Den må jeg komme meg uti i løpet av dagen:)
    20240929_115145.jpg
    20240929_115213.jpg
    Ha en fin mandag alle bonusnisser :)

Spielhaug, Ololsen, Upsaker and 10 others like this.
  3. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    Utreisedag for den store Frankrike-reisen. Gulfebervaksinesertifikat er pakket.

Spielhaug, Wiolenze, Ololsen and 11 others like this.
  4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen.

Holder oss hjemme, vi. Skal riktignok til Mjøndalen, men det imponerer jo ingen. Må ringe gulltelefonen, hvis den eksisterer, og få dratt frem CT'en på bookingsiden for ST.

Ha en fin reisedag, eller vanlig dag!

Spielhaug, Flymunda, Wiolenze and 9 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Har ikke barn, så da blir det ingen høstferie. Men det er heldigvis ikke så lenge til neste tur uansett. Fordelen med at alle med barn er på høstferie, er at man får litt fred på jobben. :p

Skal se om jeg får booket meg en flyreise i dag, samt et par hoteller.

Ha en fin en!

Spielhaug, Flymunda, Wiolenze and 8 others like this.
  6. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,062
    Bonuspoeng:
    183
    Sitter her på Volvo og venter på at service skal bli ferdig. Tar 15 minutt å bytte olje og filtre, og to timer å oppdatere SW. Sukk.
    Da får man tid til å lese NY Times. Her ettergår man politikere minst like hardt som i Norge. Dog er det kanskje litt uenighet i forumet her om den gamle Turkish business er «lavish» og det ultimate eksemplet på luksus :)

IMG_0028.jpeg

Flymunda, Wiolenze, Ololsen and 9 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

Lite spennende å melde herfra. Prosjekt "rydde i garasjen" har kommet et lite hakk videre, har for første gang fått utbetalt SmartDelay penger (sønnen riktignok, men han oppga min paypal konto) og eller bare fryd og gammen.

Ha en herlig mandag!

Flymunda, Wiolenze, Ololsen and 7 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje i midten på en treseter hadde vært mer luksus? IMG_0461.jpeg

Spielhaug, Flymunda, Wiolenze and 6 others like this.
  9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,639
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit heimekontor. Her går det fort fram, men det skal det gjere. Neste veke skal eg jammen stad å reise elevert igjen. Det skal bli kjekt å bli kjend med to nye (gamle?) selskap sine businessprodukt, men fyrst må det arbeidast hardt og fakturerast hardare.

Eg har aldri prøvd Turkish sjølv, men svigermor seier TK C er luksus i forhold til KLM øko! Det har ho reist med på mine poeng.

Spielhaug, Rscott, Flymunda and 6 others like this.
  10. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Selv lever jeg luksusliv på jobb, jeg kapret hjørne PC en på morgenen i dag.

Turnus lister : dør av søvnmangel etter for få timer i natt.

kanskje ikke noen veldig effektiv start på mandagen

:)

Spielhaug, Flymunda, Wiolenze and 4 others like this.
  11. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,062
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er et skikkelig tronesete. Dessverre er det slik som på Stortinget at tronsetet har et dronningsete på ene siden, og kronprinssete på andre siden. Aldri fred å få, spesielt når de uvaskede plebeierne trenger seg innpå …

12. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    2,331
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra kontoret, siste dag før høstferietur. Har en del praktiske ting som må ordnes i dag samt min datter skal spille fotballkamp i tillegg så spørs om jeg rekker innom Meny å hamstre inn noen kjøpepizzaer å ha i frysa til 50 % trumf. OFF, blir tungt å stå opp grisetidlig i morgen for å rekke 06:30 flyet fra Vigra til AMS.Ha en fin en

13. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra MBT avd Borhaugkampen, fin utsikt over Tåkemoen;

IMG_1429.jpeg

Ingen reiser på programmet denne uka, LJU som skulle vært i morgen er utsatt.

holmen and Flymunda like this.
  14. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Reiser avgårde til Taipei i morra!
    Gleder meg bare litt :)

Har hele 11timer i København. Noen som vet om vi kan ta en tur inn i Loungen først - også dra ned til byen ett par timer?

Wiolenze and Flymunda like this.
  15. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra vest! Her drøyer det med høstferie til neste uke, og dermed er det utrolig stille og fint i mailboksen når hele HK har tatt fri. Og så blir det alltid gøy neste uke når de ikke skjønner hvorfor ingen svarer på mail på denne sida av langfjella. Noen ting forandrer seg aldri. :D
    Prosjekt epletrebed har kommet et stykke på vei, så nå må jeg straks spa etpar kubikk (føles det som) masse i en henger og få det bort.
    Ha en fin høstkveld!

Nordlands, holmen, Wiolenze and 2 others like this.
  16. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    2,973
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Ålesund, nyter litt stillhet etter kjøretur fra Oslo. Tror kanskje det blir siste gang jeg tar kjøreturen dit for å ha bilen til service på merkeverksted, men fikk også konstatert at jeg må tilbake om noen uker eller måneder for bytte av en batterimodul :eek:

Relatert til IF så er dette 3de gang jeg har bestilt service slik at jeg har kunnet levere bilen på fredag og hente på mandag, og dermed kunne dra på helgetur fra OSL mens bilen er parkert "gratis". Medregnet billigere fly enn fra AES så lønner det seg nesten å ha bilen på service i Oslo da :rolleyes:

Ja, med fly fra Norge/Schengen kommer man alltid rett inn i terminalen på CPH og kan da gå i lounge før man går ut om man vil. Antar ellers du mener SAS lounge, tror ikke den har noe tidsbegrensning for å komme inn utenom at fly må være samme dag. Og man kan komme inn flere ganger, blir bare rødt lys om samme boardingkort blir skannet flere ganger på kort tid.

For t/r med tog eller metro fra flyplass + litt metro/buss inne i byen bruker jeg å kjøpe 24-timers citypass small i DOT app, til 90 kr.

Maggie liker dette

Del denne siden