God morgen Klar for bryggekontoret og dagens oppgaver. En ting er i allefall positivt med en kjøligere værtype - man sover utrolig godt - selv om man ikke sover så lenge. Ha en fin tirsdag!
God strålende morgen fra Andøya. Her blir det full fres hele dagen med bla. full omvisning på Andøya flystasjon som den kjekke delen før fokus settes på de jobbrelaterte gjøremål senere på dagen. Til kvelden blir det retur til SVG. Ha en flott dag
God morgen fra Paris! Ser ut til at det har klarnet opp i natt etter heftig regn i går. God, tradisjonell middag i går aften med familien. I dag går endelig turen til Italia og Sirmione der man skal kose seg max på balkongen til rom 52. Så får man se om man overlever Vueling nedover Ha en fin en!
God morgen fra Lillestrøm. Mye hagearbeid dersom regn uteblir... God tur til Tommy og herlige Italai... Vi trenger tripreport fra Vueling...
Morgen fra Radisson Blu Scandinavia. Etter en god natts søvn og meget god frokost, er det på tide å finne en blå trikk og komme seg på jobb. Ha en super tirsdag
God formiddag fra Helsfyr. Kort dag på jobb idag, så straks på vei heimover igjen. Hva resten av dagen vil bringe, vil tiden vise. Får se litt på US Open i tennis kanskje, det er jo gøyalt. Ha en bedre dag!
Som en liten motvekt, til nå har en gjennomsnittelig nordnorsk høstdag for meg vært sol fra skyfri himmel og 18 grader. I don't complain. Det har vært en produktiv morgen og formiddag, så får jeg håpe ettermiddagen fortsetter i samme tempo etter lunsj. I kveld satser jeg på nok en tur opp på Hunstadtoppen. Schnakkes!
Lusemiddel biter neppe på Harstadværinger... God morgen fra Boston Logan. Nyter en siste kaffe i kantina på hotellet før det blir å komme seg ut og finne leiebil og kjøre til Springfield. Hotellet mitt der ligger visst litt in the hood, så kollegaene mine spurte diskret "if I was carrying" - good times. Ellers er det sjelden jeg forsover meg første morgenen i USA, men det sier vel bare alt om ulempene med å ha en bar ombord i et fly? Kos dere.
God eftermiddag fra det oslofjordske! Her er man på vei sydover med Fantasien. Kiel i morgen. Ikke fått hotell enda. Alt er fullt. Er det rart jeg drikker? Kanskje jeg skulle ta tog til Hamburg heller? Time will show. over og ut