Ha en flyende onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 09. april 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Banzai fra ANA's lounge i Tokyo.
    Det er da for dårlig at First class pax med videreforbindelse i biz ikke får benytte First class loungen deres. Jaja. Har bare en liten time her, så ikke noe jeg gadd å bråke om.

    Hadde en fin tur med ANA fra Paris i natt. Halvfullt fly bare. 4 av 8 seter tatt i First.
    Litt skuffet over maten egentlig. Hadde forventet mye bedre kvalitet når man tenker på hvor mye de egentlig tar betalt for billettene sine. Servicen var upåklagelig og tøysevannet deilig. Gledelig at de hadde et større toalett også på First, så man slapp å fire buksa utenfor og rygge inn.

    Nå er det straks Asiana videre i C til ICN i en Airbus 321, deretter 4 timers venting før en 4 timers flight fra Seoul til Manila avslutter utreisen.

    Nå må jeg løpe!
    Fortsatt god dag ønskes!
     
    Anton liker dette
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    ...men her i gamlelandet har vi kommet til onsdag. Nå frokost på Clarion Oslo Airport før Hertz-Golfen tar meg videre til Gjøvik og så hjem i kveld. Ha en bedre onsdag - det drar seg mot påske:)
     
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen. Vanlig dag på kontoret tror jeg. Fikk en epost fra Fjordkraft som minnet meg om venners venner salg hos XXL i dag. Det medfører at jeg allikevel kjøper ny sykkel, som jeg slo fra meg på søndag og at jeg må huske å bytte strømleverandør. Noen som husker når en får nye ekstrapoeng av Fjordkraft, er det hvert år?
     
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja.. Hvert år..
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Sølvpilen (AKA Flytoget) på vei mot Asker.

    Fin flytur med SAS i plus fra Bodø i dag, med en genial ung kabinansatt som tok alle anousements. Morsom uten å virke useriøs, og det liker jeg :)

    Thon hotell Gokk neste, så dette ser jeg fram til ;)

    Ha en super dag!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Så satt man i Asiana sin biz lounge i Seoul. Nydusjet er man også, hvilket var deilig.
    Det som ikker er fullt så deilig var at rett før avgang i Tokyo kommer en Asiana dame ombord og forteller meg at baggasjen ikke er med. Og de vet ikke om den fortsatt er i Paris eller hvor den nå måtte være. Fint å være på ferie med bare ett skift i et land som ikke har et eneste plagg i min størrelse å oppdrive. Ja kanskje bortsett fra lommetørkle. Så jeg håper de får fart i letinga og sørger for at jeg får baggasjen min sporenstreks, for sånt tøys har jeg ikke tid til.

    Så det så. Er det rart jeg drikker? Forresten er det litt merkelig at en biz lounge ikke byr på Gin engang. Her i Asia bør man jo få i seg litt kinin for å gå klar av slike tropesjukdommar. Får vel mase litt til. Var en helt grei flight fra NRT til ICN. Asiana i en A321 med 3 rader 2-2 biz seter. Nytt underholdningssystem var det, og man fikk meny og 3 retters mat. Egen western meny til og med. Det ble et par glass champers for å starte dagen med. Det er jo som kjent aldri for tidlig for champers.

    Plutselig er det bare 2 timer til avgang. Airbus 330 med Asiana til Manila neste. Håper baggasjen ble rota bort på Narita. Så har de kanskje funnet den og sendt den med direkteflyet til Manila. Da kan faktisk baggasjen komme frem før meg. Det er jo lov å håpe!!

    Hoy!
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Radisson Blu Plaza. Er i betydelig bedre humør enn igår. Det skal ikke mye til, men jeg sov altså som et bein etter masse øl på en klein pub uten navn. De hadde en form for et NAV-opplegg der, hvor de lyste ut stillinger:
    [​IMG]
    Men jeg stod altså over å søke.

    Så hadde de slått opp menyen på veggen også. Dagens var grevling med gratis påfyll.
    [​IMG]
    Så det var en fin kveld. Strålende faktisk. Nå er det litt wrap-up før man sender kollegaer hjem til Junaiten.

    Ha en brillefin dag.
     
    wilhelm, SASlovah4evah and andyp like this.
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Da kan denne artikkelen hjelpe deg :)
    Om de ikke har klær i din størrelse, så kan du j for en gangs skyld være tidlig ute med julegavene?
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen, øst og vest, med eller uten bagasje! Her i solskinnet venter nok en arbeidsdag. Går rykter om at noe som heter 'påske' nærmer seg, men det merker man ikke så mye til her hos oss.

    Peet's i koppen, Beatles på radioen. Livet er helt OK.
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra chicago

    Trøtt som ett stupebrett i dag, men man er oppe, været er tålig bra og starbucks er i koppen

    Er bare å hive seg rundt.

    Da jeg leste Ida's post, tenkte jeg at det blir en herlig april med hele 3 helger hjemme!! Fantastisk herlig.
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, ny rekord på mange år er det sikkert. Ikke slitsomt, har jo passert 40 nå. Når du passerer 40 er godstolen bedre enn uansett F sete. Og barskapet hjemme likeså ;)
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Drikker du også, nå? Makan
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kun Grevlingmartini. Årgang natt til fredag ;)
     
    SASlovah4evah liker dette
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Han får vel no' gammal jetfuel av DagJ .. ;)
     
    tommy777 liker dette
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Dag sender kun over en ting årlig for å legge under juletreet og du kan stille klokka etter det (selvsagt). Lagavulin. Det mest komiske året var da vi ga en flaske Lagavulin til hverandre ;)
     
  16. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    30 km hjem fra jobb på sykkel i stiv kuling rett i fleisen hele veien. Superstas. Nå skal det bli godt med et boblebad og middag. Og en strekk på soffan etterpå :p
     
  17. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Her står man hodet i kofferter - A330 kan brukes til mye - men som "FlytteFly" er det mange begrensninger selv med god farge på kortene - North Face Parkaen må vente til neste tur, vet ikke om det er det rette plagget med addresse Hana, Hawaii på Customs Formularet:confused: - vel 26K i nyoppusset A330 i morgen, men klokken 03:50 når Flybussexspressen har avgang er selv Grevlingene i dyp søvn. Ha en lengre natt enn hva jeg ser frem til.
     
  18. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,840
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Champions League for alle penga her i dag, ser ut som Manu slipper semi her nå..ellers første tur ut fra Osl denne uka, info om stille flyplass overalt, folk med stille-flyplass t-skjorter som delte ut info osv osv. Så da jeg satt ved gate ble det barket ut flere meldinger fra personalet over lokal PA, inkl selve boardingen, så det var ikke helt som forventet, men det kommer seg vel.

    Så forøvrig ny reklame for innenriks loungen som SAS åpner 2. juni. Tilgang for Plus kan herved bekreftes, samt gull og de som glitrer enda mer. Da venter man i spenning.
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden