Ha ha... Lørdag og JEG starter ballet...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 27. juni 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ka e sjansen?

    Ka e sjansen for at æ starte en morratråd på en lørdag?

    Den er pent liten, så klart. Men undrenes tid er åpenbart ikke forbi. Straks off til Gardermoen og på en stupfull (vaffal i PLUS) flight til Stavanger. Deretter en (kan det se ut som) stupfull oljerute til Houston. Kanskje salget har virket? Bare få seter ledige noen timer før avreise.

    Jeg har altfor mye håndbagasje, og denne gangen er det ikke for å være kjip. Men rett og slett fordi jeg har mye datagreier og sliter med ryggen. Så jeg må nesten ha en trillekoffert til å støtte skuldervesken. Tror jeg skal snakke med dem i gaten og forsøke å forklare.

    Anyway... off we go...

    Ha en fjong lørdag
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Fnate, da. Har du ikke reist med SAS SuperPlus (aka Business) før? Du får jo lov å ha med to kolli håndbagasje á 8 kg hver. Du kunne jo tatt med to trillekofferter, bare for å være ql.

    God morgen, ja! Det er meldt lettskyet oppholdsvær, og Bodø leverer! Å jadda, det er faktisk helskyet nå. Så fint.
    Jeg får tre på meg sykkelbiben min og og trøkke avgårde.

    Ha en fin en :)
     
    watchaddicted liker dette
  3. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,899
    Bonuspoeng:
    113
    Ligger ennå i sengen, men pålogget Bonusfeber.no så klart :p
    Null reising den neste mnd. har medført at jeg vurderer en helgetur til Houston bare for gøy, men det blir evt. alene siden fruen bare lo av meg da jeg foreslo det:cool:

    Ønsker alle en fortreffelig lørdag :):rolleyes:;)
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Sier du det ja... Åjåjåjåj. Sist gang jeg reiste SAS intercont hadde jeg bare hangover, pass og lommebok. Takk
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Frrresten..... Skal jeg ta og bestille et par ekstra eksemplarer av denne til de av dere som skal ut og propellfly til den store gullmedaljen... eh...statusen, i sommer?

    Skjermbilde 2015-06-27 kl. 11.31.59.png
     
    tommy777, Henning, Henrik and 10 others like this.
  6. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag fra Houston. Turen over med oljeruta i går var bare veldig, veldig trivelig - om en ser bort fra at SAS ikke klarte å få med seg bagasjen min fra Oslo til Stavanger. Planen for dagen blir derfor shopping.
     
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra 70 grader nord! Sen start idag, bare fordi jeg kan. Oppholdsvær og to-sifret på termometret (så vidt), nesten man kan tenke seg at det er sent i juni. Ha en fortsatt fin og feilfri dag!
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    G'ettermiddag fra det Sørlandske hvor det regner i dag.
    Her har man vært alene hjemme siden i går, og det har blitt utnyttet til hvil, hvil og hvil.
    Nå skal jeg ha en liten omelett til frokost og slappe litt mer av før jeg skal på teater i kveld for å se noen lokale revyhelter. Rune Andersen og Knut Nærum blant annet. Deretter blir det bursdagsfeiring for 4 i gjengen som har bursdag innenfor en uke. Ferske reker på menyen. Blir sikkert fint!
    Morgendagen er satt av til å være fyllesyk.......
     
    Travellingalf and Fnate like this.
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra hovedstaden :) Frokosten på mathallen er snart inntatt :D

    Edit: På Atelier , fikk on the house glass cava til frokosten :D (Champers serveres ikke men er alltid fornøyd med cavaen dem serverer her!)
     
    Last edited: 27. juni 2015
    Fnate liker dette
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'mooorgen !! Her vestsørøstpå feiret værgudene Høyesteretts dom om homogiftemål med et heidundrende tordenvær og 12 timers striregn. Sikkert mange som feiret i gatene. :p

    Dermed lite på programmet på hagefronten i dag. Tar heller en tur til Fry's og sjekker ut siste nytt på datamusfronten. Legger inn en stopp på favorittkaffesjappa også, tenker jeg, den med vinylplatespilleren.
     
    mhsalv liker dette
  11. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Bergen og her er det bursdag i huset :D Har stått og laget mat i 5timer.. zzz, så om noen dager så ferer eg og ferier "litt" av ferien min i Amsterdam med min dame og sånt :D :)
     
  12. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bestiller 1 stykk av deg, den der va G9AL! =) =)
     

Del denne siden