Må kjøpe inn nye hagemøbler til hytta, og trenger alt: Spisebord, stoler, lounge osv... Når man først skal gå så omfattende til verks er det jo fint å få med seg noen poeng på veien — eller i det minste litt rabatt. Er klar over at tiden på året ikke er fordelaktig for denne typen handler, men er det noen som har noen tips? Ser for eksempel at Bohus har en ordning der man som nytt medlem får 15% på en utvalgt vare. Skulle gjerne vært på hele ordren
Flere på Viatrumf som har hagemøbler. https://viatrumf.no/kategori/interiør Har brukt Rum21 selv, de hadde nesten 10% en periode for et par år siden. Var ekstra grei og tilbød svigers å kjøpe for dem også.
Det blir sikkert flere Supertilbud med DNB hos Skeidar før året er omme. I fjor var det Supertilbud i februar, juli og september, så det blir kanskje lenge å vente.
Takk for innspill! Jeg hadde en tur innom litt ulike steder i dag (Europris, Plantasjen, Obs og Hageland), og det er jo helt ville forskjeller mtp. kvalitetsfølelse og komfort. Våger nok derfor ikke å kjøpe på nett. Stikker innom Bohus, Møbelringen og Skeidar i morgen, og satser på å lande noe greit da
Har registrert det Dessverre ikke veldig bra utvalg i hagemøbler hos Skeidar, men tenker jeg skal innom og ta en titt på Mågerø og Skagerak bord og stol.
Da er hagemøblene i hus. Ble en gruppe fra Møbelringen som vi er svært godt fornøyd med. Men det ble altså dårlig med poeng og stusselige 16% rabatt. Men tenker det kan være greit å dele litt erfaringer. Var innom Møbelringen, Skeidar, Bohus, Obs, Plantasjen, Hageland, Home at Home, Jula, Jysk og Europris (og enda noen steder jeg ikke husker navnet på) — og fy flate så mye ræl som selges. Til slutt sto det mellom tre grupper fra hhv. Møbelringen, Home at Home og Hageland. Dette var de tre eneste komfortable, og den første så desidert best ut. Hagemøbler kommer definitivt aldri til å kjøpes på nett fra min side. De må prøvesittes.