Hallo? Våkn opp! Det er tirsdag alt! God formiddag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 19. april 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Klokken har passert 12 og ingen god morgen tråd? Uffda. Det gjør vi noe med. Vi får vel heller kalle den god formiddag, eller kanskje det er mer korrekt å si god ettermiddag siden klokken har passert 12?

    Nuvel. Strålende sol i sør og en travel dag på jobben. I kveld venter et spennende foredrag om tyske kystbefestninger på Sørlandet under krigen. Det gleder jeg meg til!!

    Ha en fjong tirsdag dere alle!
     
    Aussie74 liker dette
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag! :)

    Altfor hektisk for tiden.. Men langhelg til Boston på torsdag! Gleder meg til det!

    Ha en fortsatt fin dag! :)
     
    Aussie74 liker dette
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Oppsan! God tidlig ettermiddag fra Ballerup utenfor København! Har akkurat inntatt en bedre lunsj og sitter og jobber litt før jeg skal i nok et møte. Er mye vind i dag, men håper det løyer før jeg skal ut og løpe rundt "de fire søer" i København i ettermiddag. Det å løpe her er fint fordi det er så flatt, men også ulempen fordi det alltid blåser litt mer enn ønskelig. Nuvel, skal vel klare å komme meg gjennom uansett.

    Hadde en super duper reise hit i dag. Tok av litt før tiden, landet 10 minutter før, var i leiebilen 15 minutter etter flyet dokket til gate. Det må være ny rekord! Digger Hertz og at det tar ett minutt fra jeg leverer førerkortet til jeg har nøkkelen i hånda. Livet går på skinner...

    Ha en flott tirsdag!
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Graksvær her for tiden, med alt mulig rart. Nå er det jommen to timer til jeg skal hjem for å fore kidsa, og tar sikte på en trimtur i kveldninga....

    Ha en flotters tirsdag :)
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslo! Ble joggetur på morgenen, men nå er jeg travelt opptatt med å gjøre en tolkning av en kjent scene fra en Disneyfilm.
    [​IMG]

    Satser på at jeg skjønner noe før eller siden, men nå skal den tredje (og siste for denne gang!) visdomstannen ut. Tjallabais!
     
  6. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra LangtSørILandet.
    Flott vær med masse vind. Hadde jeg hatt hår på hodet hadde jeg nok kjent det :)

    Ha en fin ettermiddag uansett hvor du er, og om det er formiddag eller natt ;)
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    I dag er dagen før dagen her ute i Olja, nemlig den o´store Hjemreisedagen. Altså en god dag med andre ord.
    Ser det er flere som skriver at det blåser godt på land i dag og det er vel det samme blåseværet som vi har hatt de siste dagene. Ser også på værmeldingen for hjemstedet at det skal bli minus fire på natta til helga, så det var kanskje ikke så dumt tross alt at jeg bare har lagt om til sommerdekk på den ene bilen vår. Jaja, bare vi slipper mer snø.

    Ha en fin tirsdag aften!
     
    Aussie74 and Tore like this.
  8. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Det er noe jeg kunne tenkt meg å vært med på!! Heldigen :)
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det var virkelig interessant. Lærte masse nytt. :)
     
    Aussie74 liker dette
  10. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Vi skulle tatt en tur til det store bunkers og tunnelopplegget i Sirevåg og lett etter skatter med metaldetektoren min :)
     
    Bizflyer liker dette

Del denne siden