Tror nok ikke Trumf kommer på banen ang dette tilbudet til Ræma. Siden de ofte kjører Trippel trumf torsdag
Bare å holde seg unna REMA, selvom både EB og trumfkonto har mer enn det som trengs nå... Det er jo ikke fullt...
Jeg konkluderte med det at de % jeg kunne spare på rema i går kunne gå i en betalt billett i stedet for bonusbillett (særlig med ungdomsbillett kan det fort bli en OK deal). Jeg har jo også kommet til den problemstillingen at jeg reiser på så mye bonusbilletter innenlands at jeg ikke nødvendigvis opprettholder status uten å avbestille et par til fordel for betalt. Jeg ble ikke akkurat happy når det endelig var min tur i kassa. Skulle åpne Æ, men da var mobilen selvsagt var tom for strøm. Det nye kinabatteriet jeg mottok på fredag er tydeligvis litt spesielt, da 30% egentlig betyr 0%. Hadde vært kjekt å vite på forhånd. Jeg skulle jo selvsagt betale med kredittkort (for å gi litt til EuroBonus og), noe det stod i appen at ikke var mulig å legge inn automatisk i Æ. Prøvde når jeg kom hjem, og Shell MC og 2 til ble registrert uten problem de. Jaja, 80 kroner "tapt".