Hamstrehelg?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Spurs, 19. jan 2017.

1. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Ser at REMA har æ fest i helga med 10% på nesten alt med æ... Kommer Trumf på banen også mon tro?

2. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,322
    Bonuspoeng:
    113

Du har vel feil i tittelen din ......skal vel være med Æ: "Hamstrehælg" vel ? :)

geddi and Are like this.
  3. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Tror nok ikke Trumf kommer på banen ang dette tilbudet til Ræma. Siden de ofte kjører Trippel trumf torsdag :)

4. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    861
    Bonuspoeng:
    93
    Hamstærhælg?

5. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Har netop set at man får det oven i sin top 10 liste. Så det du har i top10 får du 2x10%

6. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Rema er uaktuelt siden de ikke gir trumf ;) Så da blir det bananer hos Kiwi.

7. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Vi har udvalgt 10 produkter som vi køber ved rema. Sjovt nok er intet af det frugt eller grønsager. :D

8. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Bare å holde seg unna REMA, selvom både EB og trumfkonto har mer enn det som trengs nå... Det er jo ikke fullt...

9. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,030
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg konkluderte med det at de % jeg kunne spare på rema i går kunne gå i en betalt billett i stedet for bonusbillett (særlig med ungdomsbillett kan det fort bli en OK deal). Jeg har jo også kommet til den problemstillingen at jeg reiser på så mye bonusbilletter innenlands at jeg ikke nødvendigvis opprettholder status uten å avbestille et par til fordel for betalt.

Jeg ble ikke akkurat happy når det endelig var min tur i kassa. Skulle åpne Æ, men da var mobilen selvsagt var tom for strøm. Det nye kinabatteriet jeg mottok på fredag er tydeligvis litt spesielt, da 30% egentlig betyr 0%. Hadde vært kjekt å vite på forhånd.

Jeg skulle jo selvsagt betale med kredittkort (for å gi litt til EuroBonus og), noe det stod i appen at ikke var mulig å legge inn automatisk i Æ. Prøvde når jeg kom hjem, og Shell MC og 2 til ble registrert uten problem de. Jaja, 80 kroner "tapt".

Del denne siden