Hoy Hoy og god mårnings fra Stavanger Kan melde om 11°C, opphold og skikkelig mørkt ute. Her driver en å oppdaterer seg med dagens nyheter og straks går turen mot Sola for kontorering. På eftan må en ut å få fikset to julegaver og med det gjenstår det bare én gave. Ha en glitrende flott mandag
God morgen fra hjemmekontoret. Starter tidlig, så jeg får gjort unna alt forefallende før alle andre begynner å mase. Også er det ganske mye om må gjøres før det er tid for litt ferie igjen snart. Må kanskje finne noe godteri, i tilfelle det forviller seg noen barn helt ut her hvor vi bor. Jeg tviler. Så det blir å kjøpe noe jeg liker selv. God siste dag i oktober, folkens!
God morgen fra hovedstaden! Her var det ikke nødvendig med vekkerklokke, da min yngste sang Halloween, Halloween fra sin seng Kom hjem fra en flott tur til Gøteborg i helgen, hvor Halloween stemningen virkelig fikk satt seg hos hele familien Fantastisk at nc kom med dobbel poengkampanje bare dager før avreise, ikke bare ble det dobbelt opp med poeng, men oppholdet ble også billigere Ha en fin, fin Halloween alle IF-ere
God morgen fra MAN. Ikke akkurat ett fyrverkeri av en kamp i går, men United vant, så poden var iallefall happy. Brukt noen Avios på BA eco via LHR på vei hjem, kosta rundt 8-10k NOK for andre alternativer. Du vet ungene er godt vant når info om at det ikke blir noe lounge idag mottas med mildt sinneutbrudd.
God Halloween alle sammen! Årets gresskar er ferdig skåret og klart, så spørs det bare om noen ser hvor jeg har tatt inspirasjon fra i år?
God morgen fra MBT. Her blir det harrytur med eldstefrøken om litt. Hjem og rett ut i skogen å gjemme seg til småttisene slutter å ringe på for å skremme folk.
God morgen fra hovedstad. Akkurat fått mail om at hotellet i CUN er trukket, mao t-1 måned, alternativt faktisk t-30 tror jeg det blir. Det gledes, dog litt skuffete over at dreamliner er byttet til 777, fra ny kabin til en noe datert. Fordelen er vel at det er enklere å sove...I-lands problem.
God dag, happy Halloween. T-0 for ferie, pakking og siste innspurt på heimekontoret no. Sommero i kveld, så i morgon startar nytt eventyr i Asia. Alt av papir, appar og qr kodar er klart. Nødvendige permits er klart etc. Det gledast Hjernen min treng pause etter veldig intens jobb periode, så blir godt med ferie. Ila dei neste 17dagane blir det: OSL-LHR-HND-GMP-CJU-GMP-ICN-HAN-ICN-NRT-HND-LHR-OSL
God ettermiddag fra hovedstaden SAS-voucherne etter kanselleringene i sommer fikk vi god bruk for da vi bestilte neste år sommerferie. Det blir Singapore Airlines til Singapore for alle 5. Jeg prøvde hardt å argumentere for business til de voksne og øknomi til barna, men ble nedstemt så nå ble det premium økonomi for alle. Litt bitter på den siden jeg aldri har prøvd Singapore Airlines før og det er dårlig med muligheter for å booke bonusturer med de. Jaja, blir nok en bra sommerferie likevel.
Da er jeg på vei hjem etter en helg i London. Flydde KLM for første gang til LHR via AMS i C og det var ikke noen stor opplevelse. Men i dag sjekket jeg inn tidlig for å få besøkt alle de 5 flotte loungene på LHR T3. Jeg har vel sagt det før men BA og OneWorld er helt topp Aldri dumt med litt lounge hopping på en mandag