Happy happy saturday

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 05. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Strålende morgenstund med min 8 år gamle nevø som skravlende selskap... Nå venter snart en tur i styrkerommet med den eldste nevøen - onkel må komme i bedre form! Formiddagsbowling med mellomste nevøen...håper jeg fortsatt gruser han;-) Ha en glad lørdag du også!
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Guten morgen fra det Sørlandske!
    Regn her i dag.
    Og det er jobbelørdag.
    Enda godt det bare er 3 dager til ferie.

    Hoy!
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra viddene sør for Sandnes. Nedbør også her idag, men det gjør egentlig bare godt for her har bøndene kjørt "lort" ut på jordene siste uken og regnet får bort drittlukten.
    Ingen store planer for dagen, men skal se om jeg får tid til å skifte olje på plenklipperen. Nå blir d frokost.
    Ha en flott helg :)
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag herfra også. Ferdig på jobb og kan ta helg nå. Skal bli godt.

    Grått og trist ute. Det regner her ute ved kysten men et par kunder fra innlandet kunne melde om snøbyger på morgenen. Og således litt ubekvemt å hente deres motoriserte tohjulinger fra vinterhotellet. :p
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Etter en ganke heavy jobb fest i går, passer det fint med skikkelig regnvær ute i dag. Fortress Sofa kan da holdes med god samvittighet :)

    Ha en bedre lørdag!
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kø for å vaske bil, kø for å få bord til frokost og kaos på Costco. En helt normal lørdag mao.

    Ha en fin lørdag :p
     
  7. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God natt fra Stavanger. Sitter her og stirrer på SAS sine nettsider.Skulle tro jeg hadde stilt de verste flyabstinensene etter to turer i uka som ligger bak. Men vi får ha det til gode. Tror det kan være lurt å ikke fylle kalenderen for mye i tiden fremover. Får være tålmodig å vente til neste tur som venter 23
    april.
     
  8. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Vil du kjøpe et sølvkort av meg, så du kan bruke Business check-in? :p



    Neida...

    Har hatt en lang dag på jobb med serverproblemer etterfulgt av en hyggelig 3-retters og masse øl hos en venninne. Alt i alt en ok+ dag! :)
     
    SASlovah4evah liker dette

Del denne siden