Happy Mandag ens..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 13. jan 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen folkens

    Litt treg på morran i dag, eneste kontordag og mye å ta tak i.

    Ellers er det 6 pluss og sol i dag her i Chicago noe som selvsagt er flott etter alt drittværet man hadde forrige uke.

    Til Colorado Springs i morgen.
     
  2. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra oss borte i vest - dagen startet med 50 laps i svømmehallen på øya etterfulgt av en trippel latte på Blackbird. endte opp i rush hour Island Style - 3 Priuser foran meg - det er "kø" Island Style
     
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God aften. Gradestokken står bom fast på -9.2C og det er snødryss i lufta. Var uten en tur og fikk unna snøen tidligere, får ta en tur ut senere også nyse på trappa
     
  4. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld fra Tiggerstaden. Møte i morgen (håper det blir ferdig i morgen også) i Sandvika, og så (forhåpentligvis) retur til Narvik på kvelden. Hektiske dager nå også, og merker at julefreden er over!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Lillestrøm.
    Da er mailbunken sånn noenlunde gjennomgått og man har også fått sånn rimelig grad av kontroll på vårens utflukter. Det blir nok et lite raid på ba.com sitt salg, men også unike 7 sammenhengende uker hjemme (om alt går etter planen).
    Kos dere med det som er igjen av dagen.
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Newark! Nå harjeg vært oppe i over 24 timer og føler meg skikkelig full selv om jeg ikke har drukket annet enn vann i dag :p Hyggelig middag med familien i Newark by i kveld. Mye mat, disse amerikanerne kan sine porsjoner. I morgen skal jeg hoppe til en øy i Stillehavet ombord i et relativt kult fly.
     
    Fnate liker dette

Del denne siden