God morgen fra Trondheim 9 varme fra morran her, men to tungstartede kids pga klokkestilling... Ja ja....går seg til. Straks kaffe og klar for jobb. Ha en strålende mandag
God mandag fra Fredrikstad! En tøff uke på kontoret starter i dag. Påsketuren til San Juan, Puerto Rico vaker i det fjerne. Det er bare å la det stå til ...
God morgen fra gullstua på OSL. Dette stedet hadde jeg sverget å holde meg unna i fire måneder, men en aldri så liten og ytterst spontan 36-timers guttetur til Belgia, og innvilgelse fra øverstkommanderende hjemme av perm fra perm, gjorde meg ikke vond å be... Så nå sitter jeg her, hvor middelaldrende menn enten skriker til hverandre eller i telefonen på Jagland-engelsk, sniker i kaffekøen eller glor på de tre-fire damene som er i loungen. Alt er med andre ord ved det vante - også hos SAS, som har kansellert fakirflyet fra Trondheim og glemte å stille med crew til 6:35-avgangen fra samme sted, slik at mitt reisefølge neppe vil ankomme det tidligere nevnte land før utpå ettermiddagen. Takk, SAS.
God morgen! Skulle egentlig ta av fra Tromsø til Bodø 06:30, men her er jeg fortsatt. Litt ergelig er det å se at Giæver fikk fly før meg ...
Forsov oss. Stilte klokkene da vi var på tur i helgen, mn glemte å stille klokkene hjemme da vi kom hjem i går kveld. Men - her kjøres streng dressur ved forlovelser, så kidsa kom seg på skolen. Jeg derimot tar "gjemmekontor" en times tid slik at jeg får spist frokost før jobb.
God morgen! Sykt digg å sove i egen seng igjen . Neste gang tror jeg ikke av jeg skal avslutte en MR til LAX med et segmentrun fra ARN og hjem. Fra jeg landet på ARN i går kl 11 var det fortsatt fem segmenter igjen og jeg var ikke hjemme før klokken 23. Når jeg i tillegg møtte på to deboarding pga. teknisk (som endte i delay og nytt fly) og en kansellering var jeg egentlig sykt fornøyd med å bare komme meg hjem. Og da hadde jeg separate billetter for å øke antall segmenter. Tror det blir en stund til neste MR, september kanskje? Ha en flott dag.
God mandag fra Bergen. Kaffikopp nummer 3 etter 2 uker ferie. Spørs om det blir tosifret antall kopper i dag. April blir en måned uten flyturer (ser det ut som) og godt er jaggumeg det God bedring!
Passer dårlig med retur slik at jeg ikke er hjemme før på mandag. Vurderte en 24 timers men det ble litt kort. Litt tungvint når det er til/fra Dulles.
Ble skremt når jeg så VG sin post på Facebook: Trodde dette var en sykt dårlig start på uken. Etter å ha kommet halvveis i artikkelen og det plutselig ble skrevet om tortillachips, forstod jeg at artikkelforfatteren heldigvis bare hadde misforstått hva dobbeldipping er.